Uhuhquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Die krijg als ik het weet, zit er zelf namelijk nooit
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Serieus....en hoe heet jouw papa daar? mag ook wel via PM
No problemoquote:
O spuit 11quote:
forum ookquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze pakt me helemaal in man, ze is blijkbaar wel geoefendOf een natuurtalent.
Nee ik was even wat anders aan het doenquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze pakt me helemaal in man, ze is blijkbaar wel geoefendOf een natuurtalent.
jammer van die laatste zinquote:
quote:
Een beetje een afknapper.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, alsof ik een bril heb buiten mijn zonnebrillen
OMGquote:
Je had een MI he?quote:
das hoger dan een kastje naast je bed geloof ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
Er zit meer achter, maar als ik het uit ga leggen zit ik er weer en ik ben er net vanaf.
whahahaha jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je had een MI he?![]()
[..]
das hoger dan een kastje naast je bed geloof ik
Uhuhquote:
Je klinkt nu een beetje als een feminist.quote:
Ja ze laat me flink klimmen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je had een MI he?![]()
[..]
das hoger dan een kastje naast je bed geloof ik
Je kookt, ze wast, ze zuigt! Dat is vrouwelijk genoeg!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je klinkt nu een beetje als een feminist.![]()
Soms laat je me bijma huilen Bella...denk eens naaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je klinkt nu een beetje als een feminist.![]()
Je maakt het me ook zo makkelijkquote:
Is dat zoquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kookt, ze wast, ze zuigt! Dat is vrouwelijk genoeg!
Ik denk nu na over beha's in de fik steken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Soms laat je me bijma huilen Bella...denk eens naaaaaaaaaa
Ik wist niet dat je meer dan de antieke kasten was dan van de moderne meubels!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik klim graag op j.. ehhh op de kast.
Echt ik zeg je pak die zweep, doe er wat aanquote:
Welnee...jeweettochpopjequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt ik zeg je pak die zweep, doe er wat aan
Tuurlijk wel, die moet je vaker invettenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je meer dan de antieke kasten was dan van de moderne meubels!
ow....ik heb ook nog rommel...gooi ik die dr bijquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk nu na over beha's in de fik steken.
Maar al te goedquote:
En beter oliënquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die moet je vaker invetten
Ze piepen meer, de laden schuiven niet zo vloeiend meer en er zit sneller rot in.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die moet je vaker invetten
Ja...kloptquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze piepen meer, de laden schuiven niet zo vloeiend meer en er zit sneller rot in.
Meer oliën dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze piepen meer, de laden schuiven niet zo vloeiend meer en er zit sneller rot in.
Ah man, dat laatstequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien ligt het meer aan de kwaliteit van het hout. Hoeveel olie je ook op spaanplaat smeert het wordt er geen tropisch hardhout van.quote:
Je hebt er wel veel verstand van he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien ligt het meer aan de kwaliteit van het hout. Hoeveel olie je ook op spaanplaat smeert het wordt er geen tropisch hardhout van.
Je krijgt hier serieus opwindende fantasien vanquote:
Ja, als je op zeker wil spelen moet je voor modern gaan met garantie, maar ik ben een kenner hè! Een antiek juweeltje vis ik er zo tussenuit!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel verstand van he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |