Goede fipoquote:
Voor Benny's getaway tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Is die OP nog steeds niet aangevuld met nieuwe SP chars?
Die zou al drie weken geleden zijn gegaan.quote:
Nee, aanstaande vrijdag 2 wekenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zou al drie weken geleden zijn gegaan.
editquote:
Misschien slim om dit in de OP te plaatsen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
Voor iedereen die nog met een poppetje in de OP wil, of deze wil veranderen...
Tot Disndag 23:59 kun je deze nog PM'en of hier posten, dan zal de OP woensdag of donderdag veranderd worden
Hey Bennyquote:
Tsjikkitsjikkiquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zullen we matties worden op facebook?![]()
Zullen we zo meteen keihard chillen?
GRUWELIJK!quote:
Ik mis iets denk ik?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
edit
Goedenavond Kally! Fijne avond!
Puik planquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien slim om dit in de OP te plaatsen?
Mij?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
edit
Goedenavond Kally! Fijne avond!
Fopje.quote:
Ik hou van jullie.quote:
quote:
Uiteraardquote:
Postquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
Voor iedereen die nog met een poppetje in de OP wil, of deze wil veranderen...
Tot Disndag 23:59 kun je deze nog PM'en of hier posten, dan zal de OP woensdag of donderdag veranderd worden
Ik spreek vloeiend Engels, ik ken heel wat vieze woordjes in het Fins en Duits enzo, maar ik ken geen andere taal. Ja Duits op zich ook wel dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik ook
Bella, jij ken mensen van over de hele wereld toch? Spreek je dan alleen/vooral Engels of heb je ook een flinke kennis van andere talen?
quote:
Explain.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Half betaald voetbal in Nederland staat op omvallen!
Nieuws! Slechts 4 clubs hebben voldoende geldreserves aldus de KNVB!quote:
Omegle?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik ook
Bella, jij ken mensen van over de hele wereld toch? Spreek je dan alleen/vooral Engels of heb je ook een flinke kennis van andere talen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nieuws! Slechts 4 clubs hebben voldoende geldreserves aldus de KNVB!
oke, tof...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Engels, ik ken heel wat vieze woordjes in het Fins en Duits enzo, maar ik ken geen andere taal. Ja Duits op zich ook wel dan.
Ik moet ook weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
pfft,
had ik net 4 achtbanen in mn park erbij gezet (stonden er pas 4)
Crashed het spel, kan ik weer opnieuw beginnen
Dat heb ik geprobeerd, maar daar heb ik even genoeg van.quote:
mjah heb op een klein stukje al 4 achtbanen staan (gek park) en had er net 4 bijgemaakt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet ook weer opnieuw beginnen.![]()
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar daar heb ik even genoeg van.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
Hoe zou het met...
Voor Kally...ff oude tijden laten herleven
Nee. Ik had al de pest aan Spaans laat staan aan zo'n taal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke, tof...
Ik dacht misschien ken je toevallig ook een of andere aziatische taal
Hey Crazyquote:
Daar kan ik misschien wel wat mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
FINANCIËLE PROBLEMEN VOOR PROFCLUBS
Het Nederlandse betaald voetbal is in grotere financiële problemen dan ooit. Uit een rondgang van RTL Nieuws blijkt dat de situatie van de overgrote meerderheid van de clubs zorgelijk is. Twaalf clubs staan het komend seizoen zelfs onder curatele van de KNVB.
whhahaha, whoehoequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
iets van hoogste tak aan de boom hoop ik
Ik met jou, met liefdequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had het krukje wel weg willen schoppen heur
quote:
Het niveau van de Nederlandse eredivisie is toch ook bedroevend.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
FINANCIËLE PROBLEMEN VOOR PROFCLUBS
Het Nederlandse betaald voetbal is in grotere financiële problemen dan ooit. Uit een rondgang van RTL Nieuws blijkt dat de situatie van de overgrote meerderheid van de clubs zorgelijk is. Twaalf clubs staan het komend seizoen zelfs onder curatele van de KNVB.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ergens in de riolering in Flevopolder geloof ik
Klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het niveau van de Nederlandse eredivisie is toch ook bedroevend.
Ander forum, viezerik achter jonge meisjes aan en zo draaien dat het een ander zijn schuld isquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Wie is Kareltje en wat heeft hij gedaan. Beknopte beschrijving graag.
Hoezo achter jonge meisjes aan, op een meet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ander forum, viezerik achter jonge meisjes aan en zo draaien dat het een ander zijn schuld is
was dat gister of zaterdag ook niet ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal op maandag, maar dit wel heel stil
Nee zoals oudere pedofielen dat doen, op chat mooie praatjes enzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo achter jonge meisjes aan, op een meet?
Waar moet ik die makenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
Zeroku, had je nou wel of geen poppetje gepost nog?
[..]
Hey hallo
hey ukkiequote:
En die zat ook op FOK? Ik had hem geweun aangegeven bij de politie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zoals oudere pedofielen dat doen, op chat mooie praatjes enzo
ik moet nog een cursus volgen, ik krijg elke keeroude omatjes van boven de 60 ipv jonge meisjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bij nowlive, en nog een ander forumquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die zat ook op FOK? Ik had hem geweun aangegeven bij de politie.
Aha dus zo pak jij dat aan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
quote:
Het was Hylarisch...Sly die hem aangaf bij de politie ....want hij had zn adres gegevens via het geld wat die eikel over maakte om zn gang te kunnen gaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bij nowlive, en nog een ander forum
is geloof ik ook gedaan, het werd een soap iig dus geen idee toen was ik er al weg
Sly, gekke Scheveninger.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was Hylarisch...Sly die hem aangaf bij de politie ....want hij had zn adres gegevens via het geld wat die eikel over maakte om zn gang te kunnen gaan
Nja, het is ook wel rustig hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is het niet rustig, het is zoals het eerst was, maar door het weekend lijkt het zo.
O ja dat was hetquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was Hylarisch...Sly die hem aangaf bij de politie ....want hij had zn adres gegevens via het geld wat die eikel over maakte om zn gang te kunnen gaan
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
M'n ouwe kent hemHij zat altijd op nowlive, nu nog steeds trouwens.
Strak in pakquote:
Wat een sukkelquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat was het![]()
Tja slim was tie niet
Die krijg als ik het weet, zit er zelf namelijk nooitquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Serieus....en hoe heet jouw papa daar? mag ook wel via PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |