Oh ja, daar waar het altijd rellen was! Weet ook de naam niet meer..quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
Hoe zou het met Sly zijn en dat forum-waarvan-ik-even-de naam-kwijt-ben
Heeftie nog die muziekshows?
En met Amanda d'r zang/paaldans/acteer-'carriere'?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
En Huub en z'n scheiding en het arme kindje dat vaderloos opgroeien moet?!
Neequote:
Tss.. jij durft zeg! Bijna op Troll-niveau ook nog...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
Nu FOK!radio stopt kan Sly het wel doen
Nou, het zal je verbazen, maar die muziekshows van Sly waren zeer de moeite waard hoor. Dus helaas: geen trollquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. jij durft zeg! Bijna op Troll-niveau ook nog...
Ik zei ook "bijna.." maar je gaat de goeie kant uit.. er is nog hoop dus...quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen, maar die muziekshows van Sly waren zeer de moeite waard hoor. Dus helaas: geen troll
Ken je Nowlive?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Is dit een soort van roddel topic?
Hij was toen zelfs een hele avond muziek voor de Fokkers aan het draaien, en was best gezellig aan het reageren, weet je nog?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen, maar die muziekshows van Sly waren zeer de moeite waard hoor. Dus helaas: geen troll
Alles goed hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
Nu FOK!radio stopt kan Sly het wel doen
O Ja, die loesers die door jullie (fok!) flink gesponserd werden en met ons afspraken maakte dat wij de primeurs kregenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef yvonne het volgende:
En hoe is het Bart en Bram wiens beide initialen toch echt BB vormen...
Bestaat nog.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:38 schreef remlof het volgende:
Ow ja, nolife.
Bestaat dat nog of zit Sly er nu alleen nadat de rest elkaar de tent heeft uitgevochten?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij was toen zelfs een hele avond muziek voor de Fokkers aan het draaien, en was best gezellig aan het reageren, weet je nog?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:03 schreef sly-nl het volgende:
Wanneer gaan we weer eens iets eten? Dit keer betaal ik echt! Vorige keer had m'n ex onze gemeenschappelijke rekening leegehaaldt en kon ik daardoor niet pinne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |