Ja ik weet hetquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe schrijf ik jou altijd mop... C_A
Domme_kutquote:
Derrière_kontquote:
quote:
quote:
Uiteraardquote:
Als jij je lul tussen twee treinen steekt, ik maak pics.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
W00t.Wordt er vanavond nog geneukt, ja?
Bellatrix had het er over! Je mag je modeltreintje wel even op dr stationneke parkeren!quote:
Uiteraardquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
W00t.Wordt er vanavond nog geneukt, ja?
Liever tussen twee tetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als jij je lul tussen twee treinen steekt, ik maak pics.
As if.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als jij je lul tussen twee treinen steekt, ik maak pics.
quote:
Nee dankje, ik doe geen treinen. Alleen auto's.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bellatrix had het er over! Je mag je modeltreintje wel even op dr stationneke parkeren!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bellatrix had het er over! Je mag je modeltreintje wel even op dr stationneke parkeren!
Lekker roeren in de uitlaatquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dankje, ik doe geen treinen. Alleen auto's.
Ik rijd ook auto, hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dankje, ik doe geen treinen. Alleen auto's.
Ik weet nog eens niet wat een kakuro is en ik kan mezelf niet echt wereldvreemd noemenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo..
Ik heb een KLACHT!
Weet iemand of je ergens een puzzelboek kan kopen met alleen maar Kakuro's? Ik heb nu aldoor een sudoku boekje en om de zoveelduizend bladzijdes zit er weer een kakuro bij, en die vind ik veel leuker dan sudoku.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Dikke kus!
1. Hoi!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo..
Ik heb een KLACHT!
Weet iemand of je ergens een puzzelboek kan kopen met alleen maar Kakuro's? Ik heb nu aldoor een sudoku boekje en om de zoveelduizend bladzijdes zit er weer een kakuro bij, en die vind ik veel leuker dan sudoku.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Dikke kus!
Heb je lekker spuitjes gegeten met Hans..?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet nog eens niet wat een kakuro is en ik kan mezelf niet echt wereldvreemd noemen
Greotens aan de kids veel plezier op texel
Moest dat nou 4 keer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef Zeroku het volgende:
HAHA BELLA IS WERELDVREEMD.
http://www.kakurospelen.nl/
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes... XFA SC #1 en #2![]()
Das zowaar nog erger dan afgelopen 2 delen hierzo
Nee.quote:
1. Hoiquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Hoi!
2. Ja die is er
3. Het is geen klacht
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je lekker spuitjes gegeten met Hans..?
Dikke lebber aan de tekkel, hé?!
Groetjes, Truus
Gewoon in de gemiddelde supermarkt of Akoquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1. Hoi
2. WAAAARRRR???
3. Nee, maar ik dacht, ik pas me aan aan de gemiddelde Fucker~!
Ik werk dus in een ongemiddelde supermarkt(die is ook terinkheduur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in de gemiddelde supermarkt of Ako
Okquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging ff wat terugzoeken... maar die 2 delen waren best grappig![]()
Nieuwe search is klaar, alleen die server is laatst gecrasht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat die FOKsearch, net zo incompetent als de FP search.
Bruna? Edel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik werk dus in een ongemiddelde supermarkt(die is ook terinkheduur.
Maar, de Ako, dat hebben we hier niet..
GIYFquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat die FOKsearch, net zo incompetent als de FP search.
Ja dat verbaast me niets.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nieuwe search is klaar, alleen die server is laatst gecrasht.
? Die nieuwe search werkt goedquote:
Die jullie nu hebben? Fijn.quote:
Bruna wel, maar kan t nooit vinden daar,..quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bruna? Edel?
Of is bruna... Ako geworden?
Nee, want de servers zijn gecrasht. Als die gemaakt zijn zal die ook snel voor abo-houders zijn denk ik.quote:
Goed zo, betalende users zouden altijd voorrang moeten hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want de servers zijn gecrasht. Als die gemaakt zijn zal die ook snel voor abo-houders zijn denk ik.
Hebben ze ook? Met de layout iig ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed zo, betalende users zouden altijd voorrang moeten hebben.
Had je ook wat vlees met de eitjes mee gebakken?quote:
Ja rosbiefquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je ook wat vlees met de eitjes mee gebakken?
Je betaalt voor een dienst die tegen betaling geleverd wordt.quote:
Konden abonnementhouders FOK!silver maar voor altijd blijven gebruiken. Ik pleit er nog steeds voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hebben ze ook? Met de layout iig ook.
Met champignonnekes?quote:
Alleen gaat dat niet. Dat is volgens mij al 100 keer uitgelegd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Konden abonnementhouders FOK!silver maar voor altijd blijven gebruiken. Ik pleit er nog steeds voor.
hmm oke vergelijkbaar met het goldmembership?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:51 schreef Socios het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Heb je vooraf wel even op de uiterste houdbaarheidsdatum gekeken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee was een mooie stukje rosbief, mager en sappig.
Neuh, dat proef je snel genoegquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je vooraf wel even op de uiterste houdbaarheidsdatum gekeken?
Zolang het maar niet naar vis smaakt!quote:
Haring lust ik nog wel, maar rosbief moet eigenlijk gewoon naar rosbief smakenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang het maar niet naar vis smaakt!
quote:
quote:
Heb jij ook al toegang tot KPD?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
WTF is er met de RLS Lays?![]()
Lijkt wel KPD
quote:
dat krijg je met vuige ventjes van 23...quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
WTF is er met de RLS Lays?![]()
Lijkt wel KPD
Nee, totaal niet.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat krijg je met vuige ventjes van 23....ow...wacht
Vergelijkbaar met wat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm oke vergelijkbaar met het goldmembership?
quote:
quote:
Uiteraardquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij ook al toegang tot KPD?
quote:
Waarom niet dan? Ik stoor mij niet een aantal bugs dat niet meer opgelost wordt, hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:52 schreef Zeroku het volgende:
Alleen gaat dat niet. Dat is volgens mij al 100 keer uitgelegd.
Mooiquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat krijg je met vuige ventjes van 23....ow...wacht
Whut, wie, ik , neequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:03 schreef crv het volgende:
Kal !
Jij gaf vanmiddag toch die hint van Zuid Sri Lanka voor strand ?
Ik heb een goldmember! 24K gouden staaf! Als ik hem poets dan glimt ie als een diamant!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm oke vergelijkbaar met het goldmembership?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een goldmember! 24K gouden staaf! Als ik hem poets dan glimt ie als een diamant!
Soms he, pfffquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een goldmember! 24K gouden staaf! Als ik hem poets dan glimt ie als een diamant!
gefeliciflapstaartquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |