Die jullie nu hebben? Fijn.quote:
Bruna wel, maar kan t nooit vinden daar,..quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bruna? Edel?
Of is bruna... Ako geworden?
Nee, want de servers zijn gecrasht. Als die gemaakt zijn zal die ook snel voor abo-houders zijn denk ik.quote:
Goed zo, betalende users zouden altijd voorrang moeten hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want de servers zijn gecrasht. Als die gemaakt zijn zal die ook snel voor abo-houders zijn denk ik.
Hebben ze ook? Met de layout iig ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed zo, betalende users zouden altijd voorrang moeten hebben.
Had je ook wat vlees met de eitjes mee gebakken?quote:
Ja rosbiefquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je ook wat vlees met de eitjes mee gebakken?
Je betaalt voor een dienst die tegen betaling geleverd wordt.quote:
Konden abonnementhouders FOK!silver maar voor altijd blijven gebruiken. Ik pleit er nog steeds voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hebben ze ook? Met de layout iig ook.
Met champignonnekes?quote:
Alleen gaat dat niet. Dat is volgens mij al 100 keer uitgelegd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Konden abonnementhouders FOK!silver maar voor altijd blijven gebruiken. Ik pleit er nog steeds voor.
hmm oke vergelijkbaar met het goldmembership?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:51 schreef Socios het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Heb je vooraf wel even op de uiterste houdbaarheidsdatum gekeken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee was een mooie stukje rosbief, mager en sappig.
Neuh, dat proef je snel genoegquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je vooraf wel even op de uiterste houdbaarheidsdatum gekeken?
Zolang het maar niet naar vis smaakt!quote:
Haring lust ik nog wel, maar rosbief moet eigenlijk gewoon naar rosbief smakenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang het maar niet naar vis smaakt!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |