valt toch wel mee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie gaan veel te snelMaar hoi Zeroku
zolang je maar wat hebt voordat dit topic ook weer vol zitquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Moment. Hier ga ik eens goed over nadenken.
103 post in 36 minuten is veelquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Thanx
[..]
We gaan absoluut niet snel nu!
Nu nog de interpunctiequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
zolang je maar wat hebt voordat dit topic ook weer vol zit
[..]
sorry teveel gevraagdquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer aan het werk
Gaat het topic ook wat langzamer
Spamhoeren
Wow meer dan 3 woorden!!!
(ja ik vind het onzin dat gezeik over de sc)
En nu ben ik weg!
Toedeloe! Kusjes op jullie voorhoofden!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan moet je ook niet zeuren dat we teveel posten mutsquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil even aan iedereen laten weten dat ik het leuk vind ook in dit topic aanwezig te zijnHoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okéquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer aan het werk
Spamhoeren
En nu ben ik weg!
![]()
Jij snap sarcasme niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat we teveel posten muts
Zie zijn PI:quote:
Bella?!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer aan het werk
Spamhoeren
En nu ben ik weg!
![]()
ik raak in de war door zijn stomme poppetjequote:
Maar ik kijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik raak in de war door zijn stomme poppetje
Die kijkt|
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je zo'n tt over je zelf maakt kun je toch geen slijmbal zijn
Jaaaaaaahaaaaaaaaa ik heb de account van c_a overgenomenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bella?!
Ik denk niet dat het helemaal wordt begrepen
..en misschien verschillen we hierin gewoon in mening, dat kan ook.
Maar het gaat dus niet om die meer-of-minder-dan-3-woorden-posts, dat mag best... ging goed, gaat goed, blijft goed gaan
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil even aan iedereen laten weten dat ik het leuk vind ook in dit topic aanwezig te zijnHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht ff wat moet dat voorstellen, maar het schijnt te kloppen dat het een zwart blokje is..?quote:![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaahaaaaaaaaa ik heb de account van c_a overgenomen
gna gna gna gna![]()
Ik vind je tofquote:
Ik snap het ook niet!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:45 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht ff wat moet dat voorstellen, maar het schijnt te kloppen dat het een zwart blokje is..?
Ja maar ik ben vergeten hoequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet!
Ll, jij kon toch ook blanco posts maken?
Alt 255quote:
das niet heul moeilijk hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet!
Ll, jij kon toch ook blanco posts maken?
quote:
Jaquote:
Die doet het niet meer!quote:
Op windhoos, of Imek?quote:
In de nieuwe layout niet meer nee.quote:
Maar dat staat dan wel in je quotequote:
[Option + Space]quote:
Maar ik zit toch niet in de nieuwe lay out?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de nieuwe layout niet meer nee.
Ohneequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik zit toch niet in de nieuwe lay out?
Dat zie je wel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat staat dan wel in je quote
Bij alt 255 was dat niet (maar die doet het niet meer)
Ik heb geen option?quote:
quote:
Bij mij ookquote:
Andere knopjesquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:02 schreef Rauzer het volgende:
█ █ █ █ █ █
█ █ █ █
█ █ █ █ █ █
█ █ █ █ █
█ █ █ █ █ █
je verrveelt je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:02 schreef Rauzer het volgende:
█ █ █ █ █ █
█ █ █ █
█ █ █ █ █ █
█ █ █ █ █
█ █ █ █ █ █
█ █ █quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:02 schreef Rauzer het volgende:
█ █ █ █ █ █
█ █ █ █
█ █ █ █ █ █
█ █ █ █ █
█ █ █ █ █ █
quote:
Je zou toch gister bij me blijven slapen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik eens met jou knopjes spelen?
Mijn mama wilde me niet brengen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zou toch gister bij me blijven slapen?
Kalquote:
Je kon toch met de treinquote:
WAAUW.quote:
Goedquote:
Yep, weer 8 uur erop zittenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kal
Wat leuk dat je er bentKlaar met werken?
█ █ █ █ █ █ █quote:
Jij... je bent namelijk de enige die nog over isquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Okee, wie heeft iedereen ontvoerd?
Met jou kennelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij... je bent namelijk de enige die nog over is
Fijn dat te horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Okee, wie heeft iedereen ontvoerd?
Jij hebt het gedaan, met mij jaquote:
altijdquote:
oeps ik stoor in een goed "gesprek"quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt het gedaan, met mij ja
Maar gelukkig ben je weer terugquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ik was even naar de kelder, ze moeten de riolering doorspuiten en dachten dat die in mijn kelder zat, gelukkig niet
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
Fijn dat te horen
Wrom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat weet ik ook niet.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
Laten we hier een keiharde dictatuur hier beginnen. Posts die alleen bestaan uit een smiley worden genote en verwijderd. Ik ben voor.
Nee hoor, dat is een beetje uit zn verband getrokkenquote:
Zo te zien ontsnappen zequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt het gedaan, met mij ja
verklappertquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een beetje uit zn verband getrokken
quote:
Ja als je vergeet de deur op slot te doenquote:
JIJ zou zorgen dat ze vast zaten!quote:
Ik snap het wel eigenlijk, heb even teruggelezen, soms gaat het erg snel en dan staan er heel vaak alleen maar smileys tussen dus ja, alhoewel je soms ook weer niet anders kan dan bijvoorbeeld alleen met deze te reagerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een beetje uit zn verband getrokken
Ik dacht dat jij dat zou doen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ zou zorgen dat ze vast zaten!![]()
quote:
Ik snap het ook welquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het wel eigenlijk, heb even teruggelezen, soms gaat het erg snel en dan staan er heel vaak alleen maar smileys tussen dus ja, alhoewel je soms ook weer niet anders kan dan bijvoorbeeld alleen met deze te reageren
WHUT?quote:
Uiteraard mijn liefquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
O voor de goede orde, ik moest dus lachen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
O voor de goede orde, ik moest dus lachen
Leuk!quote:
das ook heul niet ergquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het wel eigenlijk, heb even teruggelezen, soms gaat het erg snel en dan staan er heel vaak alleen maar smileys tussen dus ja, alhoewel je soms ook weer niet anders kan dan bijvoorbeeld alleen met deze te reageren
En dat zou je dan weer niet verklappenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?![]()
JIJ liep op te scheppen over je bondage-technieken
ze verklapt alles die flapuitquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
das ook heul niet erg
[..]
En dat zou je dan weer niet verklappen
Dan had jij ze niet moeten laten ontsnappenquote:
Maar goed, we hebben net gemerkt dat jij daar geen ster in bent hequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou haar eigenlijk moeten vastbinden
hier heb je handboeienquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou haar eigenlijk moeten vastbinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
Ah benny, ik zie dat je bijna iedereen weer vastgebonden hebt![]()
Mooi, kan ik de stad even in
Tot later!
Waarom heb jij duitse handjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:55 schreef Koen66 het volgende:
Nog even een uurtje dan heb ik m'n eerste werkdag er weer opzitten
Heb het voor elkaar gekregen erg weinig uit te voeren
Trouwen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb net al de fricandeau onderdompelt in knoflook, peper, zout en wat jus
Voor wat?quote:
Is een optiequote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb net al de fricandeau onderdompelt in knoflook, peper, zout en wat jus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry kon het niet laten
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef crv het volgende:
[..]
Wat is er niet goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry kon het niet laten
Oh, ik mis ge
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
half vijf belangrijk interviewquote:
Ah, succes ermeequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:15 schreef crv het volgende:
[..]
half vijf belangrijk interview
* gaat zich even afzonderen tot laters
Ik heb ook maar wat gedaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me aangemeld voor FOK! voetbal manager ofzo. Wat is dat?En ik heb feyenoord als favoriete team, maar ik weet helemaal niets van voetbal ofzo.
Ik zit bij de KLB-baasjes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat gedaan
Kom in de subleaugue
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, we hebben net gemerkt dat jij daar geen ster in bent he
Zie je... ik kan het welquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
Ah benny, ik zie dat je bijna iedereen weer vastgebonden hebt![]()
Mooi, kan ik de stad even in
Tot later!
Je hebt ook al spelers geselecteerd enzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me aangemeld voor FOK! voetbal manager ofzo. Wat is dat?En ik heb feyenoord als favoriete team, maar ik weet helemaal niets van voetbal ofzo.
quote:
quote:
soquote:
Ging over dat de posts wat meer inhoud zouden moeten hebben en niet enkel uit smileys... maar dat is erg uit zijn verband getrokken en eigenlijk meer iets als in 'het ene oor in, het andere uit'quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
Oké, ik heb een heul klein beetje terug gelezen en nu is er weer gezeik over iets?![]()
Iets met 3 woorden?
Twee spelers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 aanvallers, 3 midden en 3 verdediging en een keeper. Wat moet ik nu nog?
gelukquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 aanvallers, 3 midden en 3 verdediging en een keeper. Wat moet ik nu nog?
Welke droeftoeter heeft dat nou weer bedacht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ging over dat de posts wat meer inhoud zouden moeten hebben en niet enkel uit smileys... maar dat is erg uit zijn verband getrokken en eigenlijk meer iets als in 'het ene oor in, het andere uit'
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
Oké, ik heb een heul klein beetje terug gelezen en nu is er weer gezeik over iets?![]()
Iets met 3 woorden?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had een wat fellere reactie verwacht
Het ging ook meer om de (rijen met) posts alsquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welke droeftoeter heeft dat nou weer bedacht.Een SC is toch niet te definiëren, als je dat gaat doen is het allemaal veel te serieus. Het is hier geen NWS.
Maar het is wel goed zo...quote:
het is een test. Of je de TAL SC wel aan kuntquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het uitlokken
Dat was de bedoeling maar je werkt niet echt meequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het uitlokken
een vrouw die geldt overhoudtquote:
geylebenny oid.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
Wat is het wachtwoord voor jullie leugue?
TAL187quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
Wat is het wachtwoord voor jullie leugue?
Spijt mequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar je werkt niet echt mee.
is dat het WW of is dat een verwijzing ?quote:
Dat is het wachtwoordquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
is dat het WW of is dat een verwijzing ?
Test geslaagdquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar als jij nog een keer zo brutaal bent tegen mij stuur ik een grote neger op je af
Ik ook + Brabant en Sportcrewquote:
Je profiel staat op privéquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:41 schreef Myraela het volgende:
Zeroku, heb ik een beetje goeie spelers?Want ik ken ze niet.
SP poppetjes?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:43 schreef iBenny het volgende:
Is wel grappig, opeens zie ik in verschillende FoBo's die SP-poppetjes
Waar is die van mijquote:
quote:
quote:
quote:
Zie PI.quote:
Ohquote:
Twee, maar bedankt voor de tipquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
Ff snel Suárez eruit gooien, die is geschorst voor 3 wedstrijden.
Ik denk dat veel mensen dat gaan vergeten.quote:
In het prullenbakje slepen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe gooi je er een mannetje uit die je toch niet wil?
Klik op het mannetje, met de muis naar de prullenbak, nog een keer klik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Fanta-stickquote:
gooi hem in het water.... vermoord die eikel.... kill kill kill killquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
WTF heb jij voor spacecake gegeten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gooi hem in het water.... vermoord die eikel.... kill kill kill killBreng het bella-beest naar boven
hoezoquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF heb jij voor spacecake gegeten?
Nja, ik weet niet... aangebrand is niet het juiste woord, maar zo komt het wel een beetje overquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo
Ik zit op me werk... daar eet ik geen spacecake
Niks over mijn wcrol héquote:
Sinds 2 nachten geleden post ze hier volgens mij...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fanta-stick
Sinds wanneer zit jij hier? Ik ken je niet![]()
Heb ik wat gemist?
Rotterdamdus dat is altijd goed
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gooi hem in het water.... vermoord die eikel.... kill kill kill killBreng het bella-beest naar boven
Ben je geen RCT aan het spelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar ik heb denk ik het kutste team ooit, maar het zijn allemaal leuke namen dus ja. Ik wilde het lekkere multiculti houden, een Zweedje hier, een Afrikaantje daar.
echtquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet... aangebrand is niet het juiste woord, maar zo komt het wel een beetje over
okquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds 2 nachten geleden post ze hier volgens mij...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je geen RCT aan het spelen
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je geen RCT aan het spelen
FOK! voetbalmanager.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
wat zijn jullie aan het doen dan
mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
Wat vinden jullie van mijn panternageltjes.
Zoiets, maar deze foto is van de vorige keer.
[ afbeelding ]
Super leuk, is dat niet ongelofelijk pielwerk, ik zou het niet kunnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
2 uurtjes denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mooiBen je daar heel de middag mee bezig geweest
Ik ben niet zo crea
kutjepikandijviequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
(ik bedoelde dus 'gevat' )
Hoef je geen sorry voor te zeggen...
Best leukquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het licht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Best leuk, alleen die twee rechtervingers lijken wat donkerder dan de rest, of komt dat door het licht?
Ajaxlover14quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
I
[..]
ik doe ook mee... wat moet ik bij teamnaam invullen?
Ziet er tof uitquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kutjepikandijvie
Niet sorry danUhmzzz Tja.. stress?
Ah okay, dan is't wel tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het licht.Het is dezelfde nagellak, dus zou gelijk moeten zijn.
Mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi
Waar kan je dat voetbalgedoe doen?
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi
Waar kan je dat voetbalgedoe doen?
Fopje, zie de PIquote:
Ja maar... C_A had het over RCT, dan is het toch niet een stomme reactie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:04 schreef iBenny het volgende:
Nja, als jij het zegt... dat kan ik niet vanaf hier zien/merken.
Als dat zo is probeer dan rustig aan te doen
fejenoortisdebestuhquote:
Ik had het over dr eerdere posts...quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar... C_A had het over RCT, dan is het toch niet een stomme reactie?
Dan kun je idd die mannetjes alleen op die manier killen
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/subleagues/index/id/312quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb me aangemeld, ga vanavond even kijken...
Kan je net als met het WK, weer groepjes maken?
Jepquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb me aangemeld, ga vanavond even kijken...
Kan je net als met het WK, weer groepjes maken?
kan datquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
Ff snel Suárez eruit gooien, die is geschorst voor 3 wedstrijden.
Mooie lange gelakte sexy nagels.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
thxquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/subleagues/index/id/312
WW: TAL187
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef crv het volgende:
en ik ga naar een "huis"
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
thanksquote:
en ik ga naar een "huis"
Good luckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
en ik ga naar een "huis"
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een schijt topicquote:![]()
Smakelijkquote:
Niet zoveelquote:
Je moet het ook niet in de oven eten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:55 schreef Myraela het volgende:
Mijn bak lasagne zat iets te vol en nu zit de hele oven onder.
Nee, maar ik ging hem neerzetten en toen liep de saus er helemaal uit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in de oven eten.
Lol.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging hem neerzetten en toen liep de saus er helemaal uit.
Dat wordt boenenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:55 schreef Myraela het volgende:
Mijn bak lasagne zat iets te vol en nu zit de hele oven onder.
quote:
Een stukje vrolijkerquote:
Hey Bea!quote:
Ik ben protestantquote:
Hallo.quote:
Bea ookquote:
Ja en daarom kan ik niet met je pratenquote:
Geweldigquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:53 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
[..]
Succes dan maar
[..]