Mijn mama wilde me niet brengen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zou toch gister bij me blijven slapen?
Kalquote:
Je kon toch met de treinquote:
WAAUW.quote:
Goedquote:
Yep, weer 8 uur erop zittenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kal
Wat leuk dat je er bentKlaar met werken?
█ █ █ █ █ █ █quote:
Jij... je bent namelijk de enige die nog over isquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Okee, wie heeft iedereen ontvoerd?
Met jou kennelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij... je bent namelijk de enige die nog over is
Fijn dat te horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Okee, wie heeft iedereen ontvoerd?
Jij hebt het gedaan, met mij jaquote:
altijdquote:
oeps ik stoor in een goed "gesprek"quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt het gedaan, met mij ja
Maar gelukkig ben je weer terugquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ik was even naar de kelder, ze moeten de riolering doorspuiten en dachten dat die in mijn kelder zat, gelukkig niet
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
Fijn dat te horen
Wrom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat weet ik ook niet.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
Laten we hier een keiharde dictatuur hier beginnen. Posts die alleen bestaan uit een smiley worden genote en verwijderd. Ik ben voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |