Ging over dat de posts wat meer inhoud zouden moeten hebben en niet enkel uit smileys... maar dat is erg uit zijn verband getrokken en eigenlijk meer iets als in 'het ene oor in, het andere uit'quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
Oké, ik heb een heul klein beetje terug gelezen en nu is er weer gezeik over iets?![]()
Iets met 3 woorden?
Twee spelers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 aanvallers, 3 midden en 3 verdediging en een keeper. Wat moet ik nu nog?
gelukquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 aanvallers, 3 midden en 3 verdediging en een keeper. Wat moet ik nu nog?
Welke droeftoeter heeft dat nou weer bedacht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ging over dat de posts wat meer inhoud zouden moeten hebben en niet enkel uit smileys... maar dat is erg uit zijn verband getrokken en eigenlijk meer iets als in 'het ene oor in, het andere uit'
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
Oké, ik heb een heul klein beetje terug gelezen en nu is er weer gezeik over iets?![]()
Iets met 3 woorden?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had een wat fellere reactie verwacht
Het ging ook meer om de (rijen met) posts alsquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welke droeftoeter heeft dat nou weer bedacht.Een SC is toch niet te definiëren, als je dat gaat doen is het allemaal veel te serieus. Het is hier geen NWS.
Maar het is wel goed zo...quote:
het is een test. Of je de TAL SC wel aan kuntquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het uitlokken
Dat was de bedoeling maar je werkt niet echt meequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het uitlokken
een vrouw die geldt overhoudtquote:
geylebenny oid.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
Wat is het wachtwoord voor jullie leugue?
TAL187quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
Wat is het wachtwoord voor jullie leugue?
Spijt mequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar je werkt niet echt mee.
is dat het WW of is dat een verwijzing ?quote:
Dat is het wachtwoordquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
is dat het WW of is dat een verwijzing ?
Test geslaagdquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar als jij nog een keer zo brutaal bent tegen mij stuur ik een grote neger op je af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |