Gewoon meteen keihard verticaal stampen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Even een serius antwoord, ik wil haar geen pijn doen ofzo. Is het verstandig om gelijk hard te beginnen of zal ik nice and slow beginnen?
Ja dat wil ik ook wel, maar straks heeft ze pijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon meteen keihard verticaal stampen.
Ah een meisje, zo te zien ervaring ^^. Maar als ik in haar kontje spuit, zal ze dar ervaren als prettig, of minder-prettig?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Eerst wat glijmiddel enzo, lijkt me niet dat ze daar al nat is en het zo gemakkelijk pijnloos gaat dan
ZEER prettig jawelquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
[..]
Ah een meisje, zo te zien ervaring ^^. Maar als ik in haar kontje spuit, zal ze dar ervaren als prettig, of minder-prettig?
Nee geen ervaring, maar ik denk er over na. Ik heb geen idee hoe dat daar voelt, gewoon bespreken met haar, je kan haar altijd nog hard nemen, maar in het begin lijkt het me niet zo super fijn. Je zei zelf al met die "kaars"quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
[..]
Ah een meisje, zo te zien ervaring ^^. Maar als ik in haar kontje spuit, zal ze dar ervaren als prettig, of minder-prettig?
Dat ligt eraan hoe lang je wilt dat je relatie nog duurt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Even een serius antwoord, ik wil haar geen pijn doen ofzo. Is het verstandig om gelijk hard te beginnen of zal ik nice and slow beginnen?
Ze komt uit wit ruslandquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:34 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang je wilt dat je relatie nog duurt!
Hem er gelijk vol in raggen natuurlijk!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:34 schreef Brawler het volgende:
[..]
Hem er gelijk vol in raggen natuurlijk!
het gaat op zon kaarsquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:36 schreef Sofia90 het volgende:
Leuk verzonnen, een kaars![]()
en met je ouders over anale seks hebben, VAST
Het was dun, en hij was uit natuurlijk. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:47 schreef Sofia90 het volgende:
Ik weet wel wat een kaars is hoor dat hoef je niet te illustreren, weten je ouders dat je een kaars in de reet van je vriendin steekt? Mijn ouders hadden me allang aangemeld voor 6de lijns psycholoog
Als je hem daarna wel weggegooid heb ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
[..]
Het was dun, en hij was uit natuurlijk. Niks mis mee toch?
Ja natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Als je hem daarna wel weggegooid heb ?
Het is strak, dat voor een lekker gevoel zorgtquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Sofia90 het volgende:
Ik hoef sowieso niks van anale seks te weten. Als je al verveeld raakt door de vagina en mond klopt er iets niet met jou, met jullie of met jullie relatie. Anus is een uitgang, geen ingang en als je dan ook nog met voorwerpen aan de gang gaat, ja dat vind ik echt jakkie bah
ja en jij wilt haar met je lul nemen dan wil jij het toch ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:57 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
[..]
Het is strak, dat voor een lekker gevoel zorgt. En sex heb ik ook weer niet elke dag, Ik ken haar vanaf haar 16e.. Elke vrouw blijft het naar vinden, dat ik ook wel begrijp. Mrja, ik zelf koos er niet voor, ze wou het zelf...
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja en jij wilt haar met je lul nemen dan wil jij het toch ook?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:00 schreef gnilrednoz het volgende:
wel geil, met een kaars bij je chick in haar poep roeren
Hoop dat het een bruine kaars was, dan viel de poep niet zo opquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:07 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Wat is er mis met een kaars? Het is dunner dan je penis, het is lang en het voelt glad aan?
Nee dit is serius, het was in mijn kamer en me vriendin zei toen we wouden slapen dat ze wat verder wou gaan op sexgebied. De kaars zat op het bureau dus ik ging een beetje rustig met die kaars in haar anus en kijken hoe het voeld bij haar. Ze vond het wel lekker... Tot nu toe ben ik wel geintreseerd in anale sex en vraag ik andere mensen hoe zij het aanschouwen. Maarja sommgie denken nu ook vast dat onze relatie onzin is. Ze komt uit Wit-Rusland en studeerd en werkt hier gewoon. En met haar uiterlijk kan ze elke man krijgen die ze wilt maarja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoop dat het een bruine kaars was, dan viel de poep niet zo op![]()
sorry je komt niet geloofwaardig over en dan krijg je zulke reacties
Dat dus... Veel glijmiddel is ook wel gewenst denk ik..quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee geen ervaring, maar ik denk er over na. Ik heb geen idee hoe dat daar voelt, gewoon bespreken met haar, je kan haar altijd nog hard nemen, maar in het begin lijkt het me niet zo super fijn. Je zei zelf al met die "kaars"deed je het rustig aan bij haar, je lul is denk ik groter dan die kaars en breder, dus zul je ook in het begin wat rustiger moeten doen
Wat enorm bekrompen. Dus omdat jij het niks vind is er iets mis met iedereen die het wel lekker vind en denk je dat wel eens ff een oordeel uit kunt spreken over de mentale status van de TS? Domme muts.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Sofia90 het volgende:
Als je al verveeld raakt door de vagina en mond klopt er iets niet met jou, met jullie of met jullie relatie.
Hoe kom je daar nou weer bij? Als ze het zo naar vindt, vraagt ze er toch niet om?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:57 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Elke vrouw blijft het naar vinden, dat ik ook wel begrijp. Mrja, ik zelf koos er niet voor, ze wou het zelf...
En dit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:35 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wat enorm bekrompen. Dus omdat jij het niks vind is er iets mis met iedereen die het wel lekker vind en denk je dat wel eens ff een oordeel uit kunt spreken over de mentale status van de TS?
LOL ik zie het voor me... mam? wt moet ik doen ik wil mn vriendin kontneuqen maar ik wil geen pijn doen ... dn antwoord zij mis vn ja de eerste X dt je vader dt deed bij mij... XD droog XDquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:17 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Zoals sommige al weten had ik in het andere topic een tablad met anale sex ervaringen open staan. Dat was dus perongeluk, habbo was om te trollen. Maar nu serius. Ik ben zelf 23 en mijn vriendin is 19 en we hebben wel soms sex maar dat gaat niet verder dan in de kut of een beetje pijpen. Nu wil mijn vriendin eventueel verder gaan, ik had een keer een kaars in haar kontgat gestopt zachtjes met wat glijmidden, en dat vond ze wel lekker zacht en ze genoot er ook van. Nu wil ik het liefste mijn zwans gewoon recht in het poepertje van dr stoppen en zo hard scheuren en mijn witte kwakje lekker in haar poepje spuiten, maar is dit wel zo verstandig te doen? Ik heb er al met me ouders over gehad maar ze nemen me niet zo serius. Ik hoop dat ik nuttige tips krijg
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:17 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
ik had een keer een kaars in haar kontgat gestopt zachtjes met wat glijmidden, en dat vond ze wel lekker zacht en ze genoot er ook van. Nu wil ik het liefste mijn zwans gewoon recht in het poepertje van dr stoppen en zo hard scheuren en mijn witte kwakje lekker in haar poepje spuiten
Ik vind de manier hoe hij erover praat iets zeggen over zijn mentale status, een kaars in iemands anus douwen, waarom voel je je zo aangesproken? zeker ook een hardcore anuskruiperquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:35 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wat enorm bekrompen. Dus omdat jij het niks vind is er iets mis met iedereen die het wel lekker vind en denk je dat wel eens ff een oordeel uit kunt spreken over de mentale status van de TS? Domme muts.
Godsklere helder lichtquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het topic opgeruimd en heel veel posts weggegooid ook een aantal van TS, ervan uitgaande dat TS niet aan het trollen is maar graag serieuze reacties wil. Mocht TS toch aan het trollen zijn dan verneem ik dat graag van hem.
Tot dan, ontopic reacties gaarne.
Ik adviseer om dit topic dicht te gooien lIesje1979 [2]. Dit is duidelijk allemaal verzonnen lulkoek van TS.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het topic opgeruimd en heel veel posts weggegooid ook een aantal van TS, ervan uitgaande dat TS niet aan het trollen is maar graag serieuze reacties wil. Mocht TS toch aan het trollen zijn dan verneem ik dat graag van hem.
Tot dan, ontopic reacties gaarne.
Ligt het aan mij of heeft de vrouw in het plaatje ook een mannelijk geslachtsdeelquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]
Even een afbeelding erbij voor de duidelijkheid
Ja, dat is ook een plaatje over vroege travestieten of homofilie denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:32 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft de vrouw in het plaatje ook een mannelijk geslachtsdeel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |