abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84778810
Zoals sommige al weten had ik in het andere topic een tablad met anale sex ervaringen open staan :'). Dat was dus perongeluk, habbo was om te trollen. Maar nu serius. Ik ben zelf 23 en mijn vriendin is 19 en we hebben wel soms sex maar dat gaat niet verder dan in de kut of een beetje pijpen. Nu wil mijn vriendin eventueel verder gaan, ik had een keer een kaars in haar kontgat gestopt zachtjes met wat glijmidden, en dat vond ze wel lekker zacht en ze genoot er ook van. Nu wil ik het liefste mijn zwans gewoon recht in het poepertje van dr stoppen en zo hard scheuren en mijn witte kwakje lekker in haar poepje spuiten, maar is dit wel zo verstandig te doen? Ik heb er al met me ouders over gehad maar ze nemen me niet zo serius. Ik hoop dat ik nuttige tips krijg :)
pi_84779149
Even een serius antwoord, ik wil haar geen pijn doen ofzo. Is het verstandig om gelijk hard te beginnen of zal ik nice and slow beginnen?
pi_84779171
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Even een serius antwoord, ik wil haar geen pijn doen ofzo. Is het verstandig om gelijk hard te beginnen of zal ik nice and slow beginnen?
Gewoon meteen keihard verticaal stampen.
pi_84779192
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef Socios het volgende:

[..]

Gewoon meteen keihard verticaal stampen.
Ja dat wil ik ook wel, maar straks heeft ze pijn
pi_84779211
Eerst wat glijmiddel enzo, lijkt me niet dat ze daar al nat is en het zo gemakkelijk pijnloos gaat dan :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84779238
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Eerst wat glijmiddel enzo, lijkt me niet dat ze daar al nat is en het zo gemakkelijk pijnloos gaat dan :')
Ah een meisje, zo te zien ervaring ^^. Maar als ik in haar kontje spuit, zal ze dar ervaren als prettig, of minder-prettig?
pi_84779295
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef JeroenVanHalzen het volgende:

[..]

Ah een meisje, zo te zien ervaring ^^. Maar als ik in haar kontje spuit, zal ze dar ervaren als prettig, of minder-prettig?
ZEER prettig jawel
pi_84779317
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

ZEER prettig jawel
Het liefst zal ik haar gewoon volspuiten, maar aan de andere kant wil ik haar geen pijn doen?
pi_84779332
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef JeroenVanHalzen het volgende:

[..]

Nee geen ervaring, maar ik denk er over na. Ik heb geen idee hoe dat daar voelt, gewoon bespreken met haar, je kan haar altijd nog hard nemen, maar in het begin lijkt het me niet zo super fijn. Je zei zelf al met die "kaars" :') deed je het rustig aan bij haar, je lul is denk ik groter dan die kaars en breder, dus zul je ook in het begin wat rustiger moeten doen
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:34:12 #10
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_84779383
quote:
Dat ligt eraan hoe lang je wilt dat je relatie nog duurt!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_84779394
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:34 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe lang je wilt dat je relatie nog duurt!
Ze komt uit wit rusland
pi_84779397
quote:
Hem er gelijk vol in raggen natuurlijk!
pi_84779455
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:34 schreef Brawler het volgende:

[..]

Hem er gelijk vol in raggen natuurlijk!
:@
pi_84779461
Leuk verzonnen, een kaars _O- _O- en met je ouders over anale seks hebben, VAST
pi_84779560
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:36 schreef Sofia90 het volgende:
Leuk verzonnen, een kaars _O- _O- en met je ouders over anale seks hebben, VAST
het gaat op zon kaars

En me ouders weten als alles over mijn sexleven.
pi_84779855
Ik weet wel wat een kaars is hoor dat hoef je niet te illustreren, weten je ouders dat je een kaars in de reet van je vriendin steekt? Mijn ouders hadden me allang aangemeld voor 6de lijns psycholoog
pi_84779917
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:47 schreef Sofia90 het volgende:
Ik weet wel wat een kaars is hoor dat hoef je niet te illustreren, weten je ouders dat je een kaars in de reet van je vriendin steekt? Mijn ouders hadden me allang aangemeld voor 6de lijns psycholoog
Het was dun, en hij was uit natuurlijk. Niks mis mee toch?
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:49:39 #18
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84779933
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef JeroenVanHalzen het volgende:

[..]

Het was dun, en hij was uit natuurlijk. Niks mis mee toch?
Als je hem daarna wel weggegooid heb ?
pi_84779953
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Als je hem daarna wel weggegooid heb ?
Ja natuurlijk
pi_84779966
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:50 schreef JeroenVanHalzen het volgende:

[..]

Ja natuurlijk
Het is tenminste beter dan een vinger in de reet van je vriendin stoppen ;(
pi_84780071
Ik hoef sowieso niks van anale seks te weten. Als je al verveeld raakt door de vagina en mond klopt er iets niet met jou, met jullie of met jullie relatie. Anus is een uitgang, geen ingang en als je dan ook nog met voorwerpen aan de gang gaat, ja dat vind ik echt jakkie bah :N
pi_84780139
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Sofia90 het volgende:
Ik hoef sowieso niks van anale seks te weten. Als je al verveeld raakt door de vagina en mond klopt er iets niet met jou, met jullie of met jullie relatie. Anus is een uitgang, geen ingang en als je dan ook nog met voorwerpen aan de gang gaat, ja dat vind ik echt jakkie bah :N
Het is strak, dat voor een lekker gevoel zorgt ;) . En sex heb ik ook weer niet elke dag, Ik ken haar vanaf haar 16e.. Elke vrouw blijft het naar vinden, dat ik ook wel begrijp. Mrja, ik zelf koos er niet voor, ze wou het zelf... :{
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:59:26 #23
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84780188
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:57 schreef JeroenVanHalzen het volgende:

[..]

Het is strak, dat voor een lekker gevoel zorgt ;) . En sex heb ik ook weer niet elke dag, Ik ken haar vanaf haar 16e.. Elke vrouw blijft het naar vinden, dat ik ook wel begrijp. Mrja, ik zelf koos er niet voor, ze wou het zelf... :{
ja en jij wilt haar met je lul nemen dan wil jij het toch ook :') ?
pi_84780225
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

ja en jij wilt haar met je lul nemen dan wil jij het toch ook :') ?
Ja :D . Ik wil wel eens iets anders :P Wrn niet lol
pi_84780229
wel geil, met een kaars bij je chick in haar poep roeren
pi_84780290
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:00 schreef gnilrednoz het volgende:
wel geil, met een kaars bij je chick in haar poep roeren
:@
pi_84780407
Wat is er mis met een kaars? Het is dunner dan je penis, het is lang en het voelt glad aan? :N
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:09:14 #28
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84780474
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:07 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Wat is er mis met een kaars? Het is dunner dan je penis, het is lang en het voelt glad aan? :N
Hoop dat het een bruine kaars was, dan viel de poep niet zo op :r _O-
sorry je komt niet geloofwaardig over en dan krijg je zulke reacties
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:11:30 #29
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_84780538
Mensen die denken dat iedereen 24/7 een dampende bruine beer aan het hek hebben rammelen :')
pi_84780574
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Hoop dat het een bruine kaars was, dan viel de poep niet zo op :r _O-
sorry je komt niet geloofwaardig over en dan krijg je zulke reacties
Nee dit is serius, het was in mijn kamer en me vriendin zei toen we wouden slapen dat ze wat verder wou gaan op sexgebied. De kaars zat op het bureau dus ik ging een beetje rustig met die kaars in haar anus en kijken hoe het voeld bij haar. Ze vond het wel lekker... Tot nu toe ben ik wel geintreseerd in anale sex en vraag ik andere mensen hoe zij het aanschouwen. Maarja sommgie denken nu ook vast dat onze relatie onzin is. Ze komt uit Wit-Rusland en studeerd en werkt hier gewoon. En met haar uiterlijk kan ze elke man krijgen die ze wilt maarja.
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:50:11 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_84781922
Een anus is hier gewoon niet voor bedoeld....'t is een uitgang, geen ingang... :{
How can I make this topic about me?
pi_84783069
Gewoon ff 2x een groene pit op dat roze sterretje en daarna ram je zo je pink erin !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:47:25 #33
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84786754
Gewoon erin raggen joh, ken jou het schelen.
  One tough cookie maandag 2 augustus 2010 @ 21:35:41 #34
169210 liesje1979
pi_84789217
Ik heb het topic opgeruimd en heel veel posts weggegooid ook een aantal van TS, ervan uitgaande dat TS niet aan het trollen is maar graag serieuze reacties wil. Mocht TS toch aan het trollen zijn dan verneem ik dat graag van hem.

Tot dan, ontopic reacties gaarne.
pi_84796896
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Nee geen ervaring, maar ik denk er over na. Ik heb geen idee hoe dat daar voelt, gewoon bespreken met haar, je kan haar altijd nog hard nemen, maar in het begin lijkt het me niet zo super fijn. Je zei zelf al met die "kaars" :') deed je het rustig aan bij haar, je lul is denk ik groter dan die kaars en breder, dus zul je ook in het begin wat rustiger moeten doen
Dat dus... Veel glijmiddel is ook wel gewenst denk ik..
The future is predetermined by the character of those who shape it
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:35:23 #36
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_84804626
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Sofia90 het volgende:
Als je al verveeld raakt door de vagina en mond klopt er iets niet met jou, met jullie of met jullie relatie.
Wat enorm bekrompen. Dus omdat jij het niks vind is er iets mis met iedereen die het wel lekker vind en denk je dat wel eens ff een oordeel uit kunt spreken over de mentale status van de TS? Domme muts.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_84806482
TS hoopt er op deze manier achterkomen welke vrouwen hier ervaring hebben met anale seks. :P
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:57 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Elke vrouw blijft het naar vinden, dat ik ook wel begrijp. Mrja, ik zelf koos er niet voor, ze wou het zelf... :{
Hoe kom je daar nou weer bij? Als ze het zo naar vindt, vraagt ze er toch niet om? ;)
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:35 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Wat enorm bekrompen. Dus omdat jij het niks vind is er iets mis met iedereen die het wel lekker vind en denk je dat wel eens ff een oordeel uit kunt spreken over de mentale status van de TS?
En dit.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:01:34 #38
313441 slasher999
call me ace :P
pi_84978518
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:17 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
Zoals sommige al weten had ik in het andere topic een tablad met anale sex ervaringen open staan :'). Dat was dus perongeluk, habbo was om te trollen. Maar nu serius. Ik ben zelf 23 en mijn vriendin is 19 en we hebben wel soms sex maar dat gaat niet verder dan in de kut of een beetje pijpen. Nu wil mijn vriendin eventueel verder gaan, ik had een keer een kaars in haar kontgat gestopt zachtjes met wat glijmidden, en dat vond ze wel lekker zacht en ze genoot er ook van. Nu wil ik het liefste mijn zwans gewoon recht in het poepertje van dr stoppen en zo hard scheuren en mijn witte kwakje lekker in haar poepje spuiten, maar is dit wel zo verstandig te doen? Ik heb er al met me ouders over gehad maar ze nemen me niet zo serius. Ik hoop dat ik nuttige tips krijg :)
LOL ik zie het voor me... mam? wt moet ik doen ik wil mn vriendin kontneuqen maar ik wil geen pijn doen ... dn antwoord zij mis vn ja de eerste X dt je vader dt deed bij mij... XD droog XD
ik scheld niet ik rook niet en ik drink niet.... GVD ik laat me peuk in me bier mieteren!!! X3
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:16:19 #39
299503 laldans
herrrrp derp
pi_84978977
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:17 schreef JeroenVanHalzen het volgende:
ik had een keer een kaars in haar kontgat gestopt zachtjes met wat glijmidden, en dat vond ze wel lekker zacht en ze genoot er ook van. Nu wil ik het liefste mijn zwans gewoon recht in het poepertje van dr stoppen en zo hard scheuren en mijn witte kwakje lekker in haar poepje spuiten
:')
pi_84979094
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:35 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Wat enorm bekrompen. Dus omdat jij het niks vind is er iets mis met iedereen die het wel lekker vind en denk je dat wel eens ff een oordeel uit kunt spreken over de mentale status van de TS? Domme muts.
Ik vind de manier hoe hij erover praat iets zeggen over zijn mentale status, een kaars in iemands anus douwen, waarom voel je je zo aangesproken? zeker ook een hardcore anuskruiper
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:23:43 #41
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_84979224
Ik moet er niet aan denken. Je anus is een uitgang en geen ingang. Ik stop er niks in en m;n vrouw hoeft ook niet zo nodig, gelukkig.
Binnie noe helemoale van god los
pi_84986540
Gewoon tijdens dat je bezig bent beetje spelenderwijs feedback aan haar vragen. Mijn ervaringen zijn dat je rustig aan en met glijmiddel moet beginnen, dus eerst een vinger of idd een kaars bijv. en dan steeds iets erbij tot je ong de omtrek van je lul hebt bereikt.

Dan rustig naar binnen, langzaam versnellen en dan kun je volgens mij je gang gaan.

Maar besteed wat tijd aan het voorspel, zou mijn tip zijn.

Heb een keer bij een vriendin een dildo iets te enthousiast naar binnen geduwd achter en dat werd me niet in dank afgenomen ;)
Life's there to enjoy! Although it's sometimes hard, you gotta try.
pi_84986665
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het topic opgeruimd en heel veel posts weggegooid ook een aantal van TS, ervan uitgaande dat TS niet aan het trollen is maar graag serieuze reacties wil. Mocht TS toch aan het trollen zijn dan verneem ik dat graag van hem.

Godsklere helder licht :')

Dat dit een troll is dat zie je toch zelf ook wel, komop hey, waar halen ze die mods vandaan tegenwoordig :D _O- :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:42:47 #44
267444 Skonk
Free Skonk
pi_85005871

Even een afbeelding erbij voor de duidelijkheid
pi_85011391
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:

Ik adviseer om dit topic dicht te gooien lIesje1979 [2]. Dit is duidelijk allemaal verzonnen lulkoek van TS.
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_85011515
anale sex is gewoon lekkerder dan een meid in haar kutje neuken *O*
pi_85016196
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]

Even een afbeelding erbij voor de duidelijkheid
Ligt het aan mij of heeft de vrouw in het plaatje ook een mannelijk geslachtsdeel
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:44:05 #48
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85016579
We hebben het wel een geprobeerd maar we vonden het beide niet zso geweldig, voor hem wat het gevoel niet veel anders dan vaginaal en ik vond het geen onprettig gevoel maar ook niet echt fijn, eerder ongemakkelijk.

Maar uiteraard rustig aan beginnen, veel glijmiddel en eerst wat ruimer maken met een vinger, dan voorzichtig penetreren en steeds verder.
Je kan ook haar laten bepalen hoe snel en hoe diep dan doe je haar zeker geen pijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:45:02 #49
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85016614
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:32 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of heeft de vrouw in het plaatje ook een mannelijk geslachtsdeel
Ja, dat is ook een plaatje over vroege travestieten of homofilie denk ik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85020278
Ik zou het langzaam aan doen. (als het een nare ervaring voor haar is heb je misschien je kansen verkeken..)

- Ga je vriendin lekker vingeren, zorg dat ze goed nat is en het liefst al een orgasme heeft gehad. Ga vervolgens met je zeiknatte vinger een beetje over der bilnaat wrijven
- Blijf iedere keer terug gaan naar der kutje zodat je vinger nat is
- Wanneer je met je vinger over der bilnaat gaat, begin druk uit te voeren
- Blijf dit herhalen en steeds iets meer druk uitvoeren tot je topje van je vinger er zeg maar ingaat
- Nu rustig proberen iets dieper je vinger erin te krijgen, tot je hele vinger erin kan. Dan zou ik 2 vingers proberen
- Dan rustig ervoor gaan, vooral niet erin rammen.

Overigens kan je ook een vibrator gebruiken, lekker veel glijmiddel en beginnen met het topje ;)

Zorg in ieder geval dat je vinger/vibrator/lul altijd zeiknat is, noooooooit droog. Gewoon flinke tube/bus glijmiddel paraat hebben.

And have fun! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')