Zo te zien ontsnappen zequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt het gedaan, met mij ja
verklappertquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een beetje uit zn verband getrokken
quote:
Ja als je vergeet de deur op slot te doenquote:
JIJ zou zorgen dat ze vast zaten!quote:
Ik snap het wel eigenlijk, heb even teruggelezen, soms gaat het erg snel en dan staan er heel vaak alleen maar smileys tussen dus ja, alhoewel je soms ook weer niet anders kan dan bijvoorbeeld alleen met deze te reagerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een beetje uit zn verband getrokken
Ik dacht dat jij dat zou doen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ zou zorgen dat ze vast zaten!![]()
quote:
Ik snap het ook welquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het wel eigenlijk, heb even teruggelezen, soms gaat het erg snel en dan staan er heel vaak alleen maar smileys tussen dus ja, alhoewel je soms ook weer niet anders kan dan bijvoorbeeld alleen met deze te reageren
WHUT?quote:
Uiteraard mijn liefquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
O voor de goede orde, ik moest dus lachen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
O voor de goede orde, ik moest dus lachen
Leuk!quote:
das ook heul niet ergquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het wel eigenlijk, heb even teruggelezen, soms gaat het erg snel en dan staan er heel vaak alleen maar smileys tussen dus ja, alhoewel je soms ook weer niet anders kan dan bijvoorbeeld alleen met deze te reageren
En dat zou je dan weer niet verklappenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?![]()
JIJ liep op te scheppen over je bondage-technieken
ze verklapt alles die flapuitquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
das ook heul niet erg
[..]
En dat zou je dan weer niet verklappen
Dan had jij ze niet moeten laten ontsnappenquote:
Maar goed, we hebben net gemerkt dat jij daar geen ster in bent hequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou haar eigenlijk moeten vastbinden
hier heb je handboeienquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou haar eigenlijk moeten vastbinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
Ah benny, ik zie dat je bijna iedereen weer vastgebonden hebt![]()
Mooi, kan ik de stad even in
Tot later!
Waarom heb jij duitse handjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:55 schreef Koen66 het volgende:
Nog even een uurtje dan heb ik m'n eerste werkdag er weer opzitten
Heb het voor elkaar gekregen erg weinig uit te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |