quote:
Dan mag je niet mee, want het wordt een - censuur -quote:
Niks voor 12 jarigenquote:
Op je fiets?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom je des noods persoonlijk halen
Pas als we weten wie er mee wil lijkt me?quote:
quote:
Jij moet gewoon! Even kijken wanneer en waar en dan ben ik er misschien ook wel bij.quote:
Als het via pm gaat heb je commentaar dat het achterlangs gaat en je mensen overslaat en nu is het weer niet goed, ik snap het niet meerquote:
We houden echt wel rekening met jou hoor mopquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
Begin oktober een beter idee??? Dan ben ik klaar met verbouwing en ben ik terug met vakantie...
Want ik wil ook meeten
Maar ga je nu mee of niet?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
We houden echt wel rekening met jou hoor mop
Ja enquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
Wel beter in Oktober... kom ik lekker bruin terug enzo
Voor de vakantie zie ik er zo uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de vakantie zo
BRUIN DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel ik me prettiger
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 15:31:59 ]
Dat dusquote:
Lees jij de OP eensquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de vakantie zie ik er zo uit
WIT DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de vakantie zo
BRUIN DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel ik me prettigerYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
En dan?quote:
Oktober kan ook, maar wanneer ga je precies en jij C_A?quote:
En als het in oktober is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ook onder voor behoud als het in september is.
Eind oktober ga ik op vakantie maar verder.quote:
Heb jij de sig van C_A nog wel eens gelezen de laatste tijd?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij de sig van C_A nog wel eens gelezen de laatste tijd?
quote:
Ik ben 9-21 september weg. Doordeweeks lukt me niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Oktober kan ook, maar wanneer ga je precies en jij C_A?
Slechts op bezoek.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef Rauzer het volgende:
Hee hij is weer terug !
Dat word oktober dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben 9-21 september weg. Doordeweeks lukt me niet.
Ben jij niet die ex-OSM'er?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
Leuk initiatief! Hangt er een beetje van af waar en wanneer of ik kom.
Klopt, ja! Ik heb zelfs nog een hele FOK!League opgezet. Loopt het nog?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Rauzer het volgende:
Ben jij niet die ex-OSM'er?
Er wordt een poging gedaan een nieuwe te starten maar het loopt nog niet echtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja! Ik heb zelfs nog een hele FOK!League opgezet. Loopt het nog?
Ik vind het wel gezellig als je erbij bentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
Nah, ga rustig meeten in september hoor, ik ben toch maar een soort van aanhangsel in de SC
Alsof iemand het boeit
Het zal wel Utrecht worden ivm centraal enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
Je kent me nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig als je erbij bent
Ja ik toch ook nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:24 schreef PatriQue89 het volgende:
maar , word toch wel in een weekend geplant he? anders kan ik siewosie niet..
Vandaar de meetquote:
Ik word straks al beschoten en geslagen.quote:
Ja ik zag het arme jijquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word straks al beschoten en geslagen.
Ik zal denk ik wel kunnen, of mijn pa viert zijn verjaardag.quote:
Ik zou kunnenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
Ivm met Cee ga ik voor 16 oktober, wie kan er dan?
quote:
Ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
Ivm met Cee ga ik voor 16 oktober, wie kan er dan?
Ow wanneer kun jij dan?quote:
Een weekend dat ik NIET mijn verjaardag vierquote:
Oke maar kan ik wel doorgaan met plannen op de 16e of zeg je nou ik moet erbij zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een weekend dat ik NIET mijn verjaardag vier
Maar ik weet het toch pas het allerlaatste moment zeker hoor.
In principe vier ik de 16de mn verjaardag, mocht het zo zijn dat mn vriend dan op een eiland zit moet ik even kijken of ik het dan wel vier of 1 of 2 weken eerder/later
En dat weet ik allemaal pas uhm eind september
Gewoon plannen op de 16de, het zal vast niet de laatste meet zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar kan ik wel doorgaan met plannen op de 16e of zeg je nou ik moet erbij zijn
Ik neem ze wel mee naar je feestquote:Op zondag 25 juli 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
16 is goed. Je hebt de kinderen net op de 9e Kally, dan ben ik jarig.
Nope en de volgende zorgen we wel dat je erbij bent, al moeten we naar jouquote:Op zondag 25 juli 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon plannen op de 16de, het zal vast niet de laatste meet zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ben ik de 16e erna te moe om te komen.
quote:
16 oktober staat nog niet vast, dacht ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:17 schreef o.us het volgende:
Oh nee, 16 oktober lees ik net? Dan zit ik met een studiereis in China.
Je kunt nooit een dag vinden waarop iedereen kunt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef Socios het volgende:
Mooi om te zien hoe iedereen altijd ´is volgeboekt´
Precies, daarom moet de initiator er gewoon eentje prikken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kunt nooit een dag vinden waarop iedereen kunt.
NEEEE, dan ben ik Jarigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ook 30 oktober... gaan we met z'n allen naar Walibi... Halloween fest ofzo
Oh, mijn kostuum heb ik al aan!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ook 30 oktober... gaan we met z'n allen naar Walibi... Halloween fest ofzo
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
16 oktober is het, ik blijf niet uitstellen
Stairway? Is de enige die ik ken.quote:
Nee. Daar kan je drinken. Daar zijn de meeste fokmeets.quote:
Dat bedrijf leeft op fok!meets.quote:
maar daar mogen de fokkers toch niet meer naar binnen?? Zoiets las ik?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Daar kan je drinken. Daar zijn de meeste fokmeets.
3 maanden geleden nog wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
oooooooooooow ja
[..]
maar daar mogen de fokkers toch niet meer naar binnen?? Zoiets las ik?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
oooooooooooow ja
[..]
Jawel, maar je moet wel even uitloggen op FOK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
oooooooooooow ja
[..]
True.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOESSS
Kom op laten we ajb iets gezelligers en originelers verzinnen dan de fuckin Stairway
mij maakt het niet uit Als er maar bier isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOESSS
Kom op laten we ajb iets gezelligers en originelers verzinnen dan de fuckin Stairway
Care, als er maar alcohol is zoals c_a al zegt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOESSS
Wat is er mis met nuchter zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Toch nog onder voorbehoud, ik heb weinig zin om als enige nuchtere er rond te hangen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Toch nog onder voorbehoud, ik heb weinig zin om als enige nuchtere er rond te hangen
Jij bent er 1 van?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er genoeg nuchtere mensen zullen zijn hoor
Ierse kroegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een paar meets in Mick o'Connels gehad, maar Myr is daar te jong voor, die Ierse kroeg. Ook niets voor een TAL-meet eigenlijk.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een paar meets in Mick o'Connels gehad, maar Myr is daar te jong voor, die Ierse kroeg. Ook niets voor een TAL-meet eigenlijk.
18+. En je moet er echt bij zijn.quote:
Dat zeg ik dus. Ook ongezellig om dar als duffe droogkloot daar te gaan zitten.quote:
Het was meer bedoeld als drink vast wel een biertje mee. Ik ben niet echt een (veel)drinkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 05:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Ook ongezellig om dar als duffe droogkloot daar te gaan zitten.
Ik blijf ook nuchter. Ten dele omdat ik gewoon niet drink en al deed ik dat wel, dan moet ik nog altijd rijden. Dus ja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 05:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Ook ongezellig om dar als duffe droogkloot daar te gaan zitten.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 06:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als drink vast wel een biertje mee. Ik ben niet echt een (veel)drinker
En ik heb het idee dat het siewosie wel mee zal vallen hoor
Ja of gewoon met 1 auto naar het centrum gaan en de rest buiten de stad parkeren en dan die parkeerkosten delen ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik drink ook nooit hoor. En als het in het centrum is dan kun je altijd nog besluiten om buiten de stad te parkeren en verder per trein/tram te gaan
Lijkt mij ook prima iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat is altijd joh met meets. Vooraf iedereen de grootste verhalen en wildste plannen, en uiteindelijk zit iedereen vroom beetje te keuvelen en drinkt iedereen 2 biertjes en dan cola
[..]
Ja of gewoon met 1 auto naar het centrum gaan en de rest buiten de stad parkeren en dan die parkeerkosten delen ofzo
Ik niet... tenzij ik zwanger ben... dan drik ik sinasquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat is altijd joh met meets. Vooraf iedereen de grootste verhalen en wildste plannen, en uiteindelijk zit iedereen vroom beetje te keuvelen en drinkt iedereen 2 biertjes en dan cola
2 biertjes.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
wij gaan er tegenaan een Vaduzje van mequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
2 biertjes.
Maar goed, als niemand echt zo drinkt, dan is het ook weer zo raar. Ach, gelukkig is Bella er ook.
* noteert en opletten gaat *quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet... tenzij ik zwanger ben... dan drik ik sinas
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo, iedereen een grote mond, over het zuipen, en dan alleemaal braaf 2 bier...
lullo's!
Zuipen voor het leven, ja?
Nee, hoor, geen grote mond. Juist niet. Maar dat is ook de reden dat ik pass.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo, iedereen een grote mond, over het zuipen, en dan alleemaal braaf 2 bier...
lullo's!
We gaan party machenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
lullo's!
Kom je nou serieus niet meer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hoor, geen grote mond. Juist niet. Maar dat is ook de reden dat ik pass.
Als het een meet in een pub is als niet drinker? Nee, dat lijkt me logischquote:
Dat vind ik niet logisch hoor. Ik drink nooit en ga regelmatig naar de kroegquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een meet in een pub is als niet drinker? Nee, dat lijkt me logisch
Als je mensen kent misschien, ik ga nooit in mijn eentje naar de kroeg hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet logisch hoor. Ik drink nooit en ga regelmatig naar de kroeg
Het gaat toch om de mensen?
Nee, maar je gaat nu toch voor de mensen naar de meet bedoel ik? Dan maakt het toch niet uit of het in een kroeg of in bv een pretpark is?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je mensen kent misschien, ik ga nooit in mijn eentje naar de kroeg hoor
Als ik eventueel zwanger ben ga ik ook niet zuipen, maar dan ga ik wel gewoon meequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een meet in een pub is als niet drinker? Nee, dat lijkt me logisch
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Hier zit ik ff mee.....
Als het zaterdag 16 of zondag 24 oktober is kom ik zeker.
Daartussen wil ik graag naar Portugal.
Ik zie 16 oktober, dan is het dus definitief een ja
Gaan jullie weg?? Je kan toch wel 1 middag/avond weg bij vrouw en kinderenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
oh oh ik zie nu dat hier op 16 oktober de herfstvakantie net begint
Als er hier ideeen komen om weg te gaan is mijn kans op aanwezigheid 16 okt dus vrij klein
Nog niks geregeld, maar laatste jaren waren we in herfstvakantie wel vaak weg (vorig jaar Disney)quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan jullie weg?? Je kan toch wel 1 middag/avond weg bij vrouw en kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vrijgevraagd, dus ik ben er zeker bij de 16de!, en dan ga ik de 17de of 18de op vakantie, dus net op tijd
Oh, wat zal het een natte, plakkeriggggee meet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij moet gewoon niet zwanger zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en jij moet gewoon niet zwanger zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me wel watquote:
ik wel hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan, maar IK ga niet zingen
Je hebt belooft een liedje te zingen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan, maar IK ga niet zingen
Toen was ik dronkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt belooft een liedje te zingen...
Van de week zei je nog dat je nooit dronken bentquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen was ik dronken
Weet je wat? Ik zing van de week wel een liedje. Dat vind ik minder eng dan op een meer
Aangeschoten danquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de week zei je nog dat je nooit dronken bent
Afgekeurd, je moet nog steeds zingen op de meet.quote:
nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Afgekeurd, je moet nog steeds zingen op de meet.
metoo, alleen nog steeds niet zeker of ik kanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel Heeft zin in meet
ik kom je gewoon ontvoerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo, alleen nog steeds niet zeker of ik kan
Prima als dat voor iedereen haalbaar isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
Als we nu gaan wokken, dat is betaalbaar voor iedereen.
En daarna een leuke kroeg opzoeken waar je ook nog kunt dansen.
eerst wokken, dan kroeg, of eerst kroeg, dan wokken en daarna kroeg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Als we gaan wokken, wil ik er nog wel eens goed over nadenken. een restaurant is toch anders dan een kroeg..
Of we wokken met bier in plaats van olie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eerst wokken, dan kroeg, of eerst kroeg, dan wokken en daarna kroeg?
whehehe ook goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of we wokken met bier in plaats van olie.
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
bier hakselen in de Stairway, wok zit om de hoek voor wie wil. Overigens kun je bij de Stairway zelf ook prima eten
Kwaaie herinneringen zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordt
Te standaard ofzo?... Ik weet het niet, ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaaie herinneringen zeker
Maar goed, ik hoor het vanzelf wel
Tis echt een leuk ding.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te standaard ofzo?... Ik weet het niet, ben er nog nooit geweest
ik ben een keer op een meet in Utrecht geweest en toen hebben ze mijn auto leeggehaaldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordt
En groot genoeg voor een man of 50 zonder de reguliere bezoekers in de weg te zitten. Daarom ook standaard keus.quote:
We mogen er ook steeds weer gewoon komen, ondanks allesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik geloof dat er op zich niets mis is met de Stairway...
Ga je zingen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
als we maar eten, drinken/alcohol en lol hebben met elkaar, toch?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn feestje gaat niet door dus alle tijd voor een meet
Maar nog geen idee wat we gaan doen?quote:
Gaaf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn feestje gaat niet door dus alle tijd voor een meet
Chillquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je zin hebt om te komen dan ben je van harte welkom.
Vakanties ensowquote:
Het voorbehoud kan weg. Zaterdag 16 oktober a.s. is prima. De plaats maakt mij eigenlijk niets uit. Ook al is het in Maastricht, geen probleem.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
Kan je lekker treinenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Het voorbehoud kan weg. Zaterdag 16 oktober a.s. is prima. De plaats maakt mij eigenlijk niets uit. Ook al is het in Maastricht, geen probleem.
We gaan niet naar een of andere ver gelegen plek ofzo hoor. Ik ben maar een arm studentje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je lekker treinen
Mij maakt het ook niet uit waar het is, ga toch met de trein en pak wel een hotelletje ofzo
Myraela is geen vrouwelijke fokker?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben sowieso van de partij, als er maar vrouwelijke fokkers zijn, en bier
En Myraela, die verdiend ook een plek in deze bazenpost
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Myraela is geen vrouwelijke fokker?
Jawel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Myraela is geen vrouwelijke fokker?
Volgens 'baas' Monopoly nietquote:
nee Leeuwarden is lekker dichtbijquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan niet naar een of andere ver gelegen plek ofzo hoor. Ik ben maar een arm studentje.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee Leeuwarden is lekker dichtbij
Ik vind utrecht ook goed.... zolang er maar eten is, en bier
Het reizen vind ik niet erg. Maar ik wil gewoon terug kunnen. Ik ga geen hotel betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee Leeuwarden is lekker dichtbij
Ik vind utrecht ook goed.... zolang er maar eten is, en bier
En als ik nou eens betaal voor ons samen in een hotelkamer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het reizen vind ik niet erg. Maar ik wil gewoon terug kunnen. Ik ga geen hotel betalen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het reizen vind ik niet erg. Maar ik wil gewoon terug kunnen. Ik ga geen hotel betalen.
Dat hoeft niet hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En als ik nou eens betaal voor ons samen in een hotelkamer?
Ik ga ook niet in een hotel hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor, vind dat nou ook weer niet zo nodig voor een meet. Dus Myr kan ook wel met mij mee ( )quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in een hotel hoor
Dus als het lastig wordt dan breng ik je wel thuis
Paradise by the dashboardlight?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor, vind dat nou ook weer niet zo nodig voor een meet. Dus Myr kan ook wel met mij mee ( )
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in een hotel hoor
Dus als het lastig wordt dan breng ik je wel thuis
Jullie zijn schatjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor, vind dat nou ook weer niet zo nodig voor een meet. Dus Myr kan ook wel met mij mee ( )
Ik was eerstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de meet en daar kwam ze vandaag voor de tweede keer achterquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de meet en daar kwam ze vandaag voor de tweede keer achter
Utrechtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
is er al een lokatie bekend trouwens?
Mooi, daar moet ik toch wezen.quote:
quote:
quote:
Hmmz, toch eens nadenken danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Vanuit Utrecht gaat heel de nacht een trein naar R'dam Centraal....
Goed zo... Kuikentje staat erbijquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, toch eens nadenken dan
Volgens mij kan ik dat weekend niet, maar toch es kieken
Nee niet doen mallerd, tis eerder nee en ik hoop op een jaquote:
Ohwquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet doen mallerd, tis eerder nee en ik hoop op een ja
Ja best jammer, lijkt me enorm tof ook in combi met de locatie en gewoon wat gaan drinken enzoquote:
maar, waar zijn wij in dit verhaal..? Locatie en wat drinken word genoemd... Het gaat toch op de mensen... Wat drinken kan ik thuis of hier in de kroeg ook wel..quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja best jammer, lijkt me enorm tof ook in combi met de locatie en gewoon wat gaan drinken enzo
Ja maar juist met júllie iets drinken is zo leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Het gaat toch op de mensen... Wat drinken kan ik thuis of hier in de kroeg ook wel..
Achzooo!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar juist met júllie iets drinken is zo leuk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Achzooo!
Ik heb bier gehad, excuus
Weet ik, gekkiequote:
Je kan sowieso een lift krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, toch eens nadenken dan
Volgens mij kan ik dat weekend niet, maar toch es kieken
niet in gedachte houden, gewoon in de trein naar Utrecht stappen 16 oktoberquote:
I knowquote:
ik kom ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I know
En Symphonic jij komt toch ook?!
Moet nog even kijken of ik de trein pak of met de auto ga.
Thanks voor het aanbodquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan sowieso een lift krijgen
Kan ik alvast bieden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
quote:Op zondag 5 september 2010 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
Toch onder voorbehoud, ik ben misschien op vakantie
Nohhhh...quote:Op zondag 5 september 2010 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, wie moeten we omkopen zodat ze niet op vakantie gaatquote:
Ik zeg: Swirls. Maar er is meer mogelijk aan lokkertjes.quote:Op zondag 5 september 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wie moeten we omkopen zodat ze niet op vakantie gaat
quote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
We halen eerst een swirl, daarna gaan we bij de starbucks zitten. En jullie zijn allemaal lekkere mannen natuurlijk. Dus ze moet gewoon komen.
quote:Op zondag 5 september 2010 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn `onder voorbehoud` weggehaald. Ik zal er gewoon zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |