Ben jij niet die ex-OSM'er?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
Leuk initiatief! Hangt er een beetje van af waar en wanneer of ik kom.
Klopt, ja! Ik heb zelfs nog een hele FOK!League opgezet. Loopt het nog?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Rauzer het volgende:
Ben jij niet die ex-OSM'er?
Er wordt een poging gedaan een nieuwe te starten maar het loopt nog niet echtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja! Ik heb zelfs nog een hele FOK!League opgezet. Loopt het nog?
Ik vind het wel gezellig als je erbij bentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
Nah, ga rustig meeten in september hoor, ik ben toch maar een soort van aanhangsel in de SC
Alsof iemand het boeit
Het zal wel Utrecht worden ivm centraal enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
Leuk initiatief! Hangt er een beetje van af waar en wanneer of ik kom.
Je kent me nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig als je erbij bent
Ja ik toch ook nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:24 schreef PatriQue89 het volgende:
maar , word toch wel in een weekend geplant he? anders kan ik siewosie niet..
Vandaar de meetquote:
Ik word straks al beschoten en geslagen.quote:
Ja ik zag het arme jijquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word straks al beschoten en geslagen.
Ik zal denk ik wel kunnen, of mijn pa viert zijn verjaardag.quote:
Ik zou kunnenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
Ivm met Cee ga ik voor 16 oktober, wie kan er dan?
quote:
Ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
Ivm met Cee ga ik voor 16 oktober, wie kan er dan?
Ow wanneer kun jij dan?quote:
Een weekend dat ik NIET mijn verjaardag vierquote:
Oke maar kan ik wel doorgaan met plannen op de 16e of zeg je nou ik moet erbij zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een weekend dat ik NIET mijn verjaardag vier
Maar ik weet het toch pas het allerlaatste moment zeker hoor.
In principe vier ik de 16de mn verjaardag, mocht het zo zijn dat mn vriend dan op een eiland zit moet ik even kijken of ik het dan wel vier of 1 of 2 weken eerder/later
En dat weet ik allemaal pas uhm eind september
Gewoon plannen op de 16de, het zal vast niet de laatste meet zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar kan ik wel doorgaan met plannen op de 16e of zeg je nou ik moet erbij zijn
Ik neem ze wel mee naar je feestquote:Op zondag 25 juli 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
16 is goed. Je hebt de kinderen net op de 9e Kally, dan ben ik jarig.
Nope en de volgende zorgen we wel dat je erbij bent, al moeten we naar jouquote:Op zondag 25 juli 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon plannen op de 16de, het zal vast niet de laatste meet zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ben ik de 16e erna te moe om te komen.
quote:
16 oktober staat nog niet vast, dacht ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:17 schreef o.us het volgende:
Oh nee, 16 oktober lees ik net? Dan zit ik met een studiereis in China.
Je kunt nooit een dag vinden waarop iedereen kunt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef Socios het volgende:
Mooi om te zien hoe iedereen altijd ´is volgeboekt´
Precies, daarom moet de initiator er gewoon eentje prikken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kunt nooit een dag vinden waarop iedereen kunt.
NEEEE, dan ben ik Jarigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ook 30 oktober... gaan we met z'n allen naar Walibi... Halloween fest ofzo
Oh, mijn kostuum heb ik al aan!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ook 30 oktober... gaan we met z'n allen naar Walibi... Halloween fest ofzo
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
16 oktober is het, ik blijf niet uitstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |