Ja enquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
Wel beter in Oktober... kom ik lekker bruin terug enzo
Voor de vakantie zie ik er zo uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de vakantie zo
BRUIN DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel ik me prettiger
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 15:31:59 ]
Dat dusquote:
Lees jij de OP eensquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de vakantie zie ik er zo uit
WIT DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de vakantie zo
BRUIN DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel ik me prettiger
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
En dan?quote:
Oktober kan ook, maar wanneer ga je precies en jij C_A?quote:
En als het in oktober is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ook onder voor behoud als het in september is.
Eind oktober ga ik op vakantie maar verder.quote:
Heb jij de sig van C_A nog wel eens gelezen de laatste tijd?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij de sig van C_A nog wel eens gelezen de laatste tijd?
quote:
Ik ben 9-21 september weg. Doordeweeks lukt me niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Oktober kan ook, maar wanneer ga je precies en jij C_A?
Slechts op bezoek.quote:
Dat word oktober dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben 9-21 september weg. Doordeweeks lukt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |