quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dat is altijd joh met meets. Vooraf iedereen de grootste verhalen en wildste plannen, en uiteindelijk zit iedereen vroom beetje te keuvelen en drinkt iedereen 2 biertjes en dan cola![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Hier zit ik ff mee.....
Als het zaterdag 16 of zondag 24 oktober is kom ik zeker.
Daartussen wil ik graag naar Portugal.
Ik zie 16 oktober, dan is het dus definitief een ja
Gaan jullie weg?? Je kan toch wel 1 middag/avond weg bij vrouw en kinderenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
oh oh ik zie nu dat hier op 16 oktober de herfstvakantie net begint
Als er hier ideeen komen om weg te gaan is mijn kans op aanwezigheid 16 okt dus vrij klein
Nog niks geregeld, maar laatste jaren waren we in herfstvakantie wel vaak weg (vorig jaar Disney)quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan jullie weg?? Je kan toch wel 1 middag/avond weg bij vrouw en kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vrijgevraagd, dus ik ben er zeker bij de 16de!, en dan ga ik de 17de of 18de op vakantie, dus net op tijd![]()
Oh, wat zal het een natte, plakkeriggggee meet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en jij moet gewoon niet zwanger zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en jij moet gewoon niet zwanger zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wel hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan, maar IK ga niet zingen
Je hebt belooft een liedje te zingen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan, maar IK ga niet zingen
Toen was ik dronkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt belooft een liedje te zingen...
Van de week zei je nog dat je nooit dronken bentquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen was ik dronken
Weet je wat? Ik zing van de week wel een liedje. Dat vind ik minder eng dan op een meer
Aangeschoten danquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de week zei je nog dat je nooit dronken bent
Afgekeurd, je moet nog steeds zingen op de meet.quote:
nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Afgekeurd, je moet nog steeds zingen op de meet.
metoo, alleen nog steeds niet zeker of ik kanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel Heeft zin in meet
ik kom je gewoon ontvoerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo, alleen nog steeds niet zeker of ik kan
Prima als dat voor iedereen haalbaar isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
Als we nu gaan wokken, dat is betaalbaar voor iedereen.
En daarna een leuke kroeg opzoeken waar je ook nog kunt dansen.
eerst wokken, dan kroeg, of eerst kroeg, dan wokken en daarna kroeg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Als we gaan wokken, wil ik er nog wel eens goed over nadenken. een restaurant is toch anders dan een kroeg..
Of we wokken met bier in plaats van olie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eerst wokken, dan kroeg, of eerst kroeg, dan wokken en daarna kroeg?
whehehe ook goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of we wokken met bier in plaats van olie.
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
bier hakselen in de Stairway, wok zit om de hoek voor wie wil. Overigens kun je bij de Stairway zelf ook prima eten
Kwaaie herinneringen zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordt
Te standaard ofzo?... Ik weet het niet, ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaaie herinneringen zeker![]()
Maar goed, ik hoor het vanzelf wel
Tis echt een leuk ding.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te standaard ofzo?... Ik weet het niet, ben er nog nooit geweest
ik ben een keer op een meet in Utrecht geweest en toen hebben ze mijn auto leeggehaaldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |