Daar gaat die hele serie ook over.quote:
En dat zat ook vol met Amerikanenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef Ugjerke het volgende:
Dat schip dat in het Vaticaan lande.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Cerbie het volgende:
Ben ik de enige die de vergelijking tussen Marcus en G-man ziet?
[ afbeelding ]
Goeie voorspelling voor de aflevering van gisteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Mirel het volgende:
In de 'grote' verhaallijn heeft Marcus geen rol. Ik denk dat er nog iets met hem gaat gebeuren, anders zit hij er eigenlijk zomaar in.
En hoe denk je dat dat voor de mensen afloopt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef Cerbie het volgende:
Nieuwe? Even kijken dan.
Ik zie het probleem met de V's nog niet zo, behalve dat ze wat onethisch onderzoek naar de ziel doet. Ze willen interbreeden, zoals ze al met zoveel volken hebben gedaan. Beter dan de hele planeet nuken.
Erica is gewoon heel goed.quote:Ah, deze aflevering maakt wel wat duidelijker
En lekker realistisch dat de V's crimescenes kunnen reconstrueren tot waar CSI er jaloers op zou zijn, maar niet doorhebben dat Erica de boel erbij naait.
Volgens mij is Concordia beiden: plek om te broeden met de humans en daarna een landingsplek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:10 schreef PPL het volgende:
Maar dat Concordia is dus eigenlijk een verkapte landigsplaats zodat de schepen kunnen laden om de schepen te ontladen voor een invasie?
Er waren toch gen soldaten?
Was het de bedoeling dat ze gewoon even een potje kwamen nuecken om hun ras te laten voortbestaan?
Zitten nogal wat gaten in dat plot.
Blijft overigens vermakelijk.
Lijkt mij dat het wel heel goed uitkomt voor de Vs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:17 schreef Henno het volgende:
Nou die Hobbes en Cohn krijgen wel erg veel tijd hoor om die Marcus neer te schieten. Even geleden wisten die trackers nog zonder enige moeite een cameraatje in een boom te detecteren, maar twee louche figuren met een sniper rifle kunnen ongestoord hun gang gaan en weglopen... en dat nadat ze de tip van Ryan al hadden gekregen. Erica kijkt ook nog eens voortdurend hun richting op als Tyler in het spel komt, goh achter welke reling zouden ze nou zitten?
Sorry, maar dat klopt gewoon niet (tenzij ze het zo hadden gewild)
Om een nieuwe relatie (lees: problemen) te kunnen beginnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Ugjerke het volgende:
Beetje rare scene toen Erica en Hobbes onder die kluis lagen.
Dat snap ik. Maar het was echt uit het niets opeens "Oh we moeten heel overduidelijk even oncomfortabel doen". Dat soort scenes zijn meestal al niet geweldig, maar dit was de slechtste die ik in lange tijd gezien heb. Gelukkig was het 3 seconden ofzo dus het maakt verder niet zoveel uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:40 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Om een nieuwe relatie (lees: problemen) te kunnen beginnen.
Klopt en een beetje lisa negeren, wat een homoquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef Salatrel het volgende:
die tyler met geschoren kop ziet er opeens nogal papperig uit
En helemaal als je een alien bent.. Effe lekker boren hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Karina het volgende:
Wat ik grappig vond was dat toen ze in de flat van die dokter een boor en een zaklantaarn moesten vinden. En na 10 seconden: Kijk een boor! Alsof een vrouwelijke dokter in een dure serviceflat een boor heeft liggen in een kast
Of ze is gewoon slim genoeg om op dit moment geen enkele V te vertrouwen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Schenkstroop het volgende:
En Lisa die goed gokt dat ze die (hoe heet ie nou) niet moest vertrouwen
En ergens had ik het idee dat wij die vrouwelijke V-arts eerder hadden gezien
als het goed is maar 10 afleveringenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:39 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind het nog steeds prima vermaak. Aflevering 6 vond ik zelfs top terwijl 7 ook zeker niet slecht was.
Hoeveel afleveringen telt dit seizoen eigenlijk?
Inderdaad, valt niet tegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:14 schreef Henno het volgende:
Die Erica heeft me een stel jetsers, kolere.
Ach, dat soort zaken worden totaal over het hoofd gezien door de scriptschrijvers. Net zoals Hobbes die doodleuk naar Azië vliegt als most wanted criminalquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef Karina
Wel weer grappig: overval plegen en dan keihard de naam van je (door de politie gezochte) partner roepen als hij wordt neergeschoten, niet zo zo slim he?
Je moet de serie ook niet onmogelijk maken he? Waarom zou er een beveiligingssysteem zijn voor een ruimte waar niemand vanaf weet moet je maar denken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En dat Lisa steeds naar die Diana toe kan zonder dat er ook maar 1 camera het ziet, en dat terwijl de V's de meest geavanceerde lichaamscanners en techniek hebben
Met logica zou de hele serie onmogelijk zijn ja, maar als Anna al denkt dat Lisa een verrader is, emoties heeft, met die ene andere breeding-gozer haar bevel niet opvolgde, dan zou je toch denken dat er met al die technologie (waarbij na een explosie met een camera kan worden gekeken waarom er een ontploffing was uit seizoen1...) wel een simpel camera-systeem zou zijn met face-tracking.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je moet de serie ook niet onmogelijk maken he? Waarom zou er een beveiligingssysteem zijn voor een ruimte waar niemand vanaf weet moet je maar denken.
Je zou wel verwachten dat ze iets minder soepel is met Lisa na haar tegen gestribbel ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Met logica zou de hele serie onmogelijk zijn ja, maar als Anna al denkt dat Lisa een verrader is, emoties heeft, met die ene andere breeding-gozer haar bevel niet opvolgde, dan zou je toch denken dat er met al die technologie (waarbij na een explosie met een camera kan worden gekeken waarom er een ontploffing was uit seizoen1...) wel een simpel camera-systeem zou zijn met face-tracking.
Dat "We're going to Hong Kong" was ook wel erg simpel, dat van Hobbes was mij ook niet opgevallen
Doe op z'n minst zo'n geinige kledingcam in d'r jurk o.i.dquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je zou wel verwachten dat ze iets minder soepel is met Lisa na haar tegen gestribbel ja.
Die van Kyle zijn groter...quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:14 schreef Henno het volgende:
Die Erica heeft me een stel jetsers, kolere.
De jetsers van Kyle.quote:
quote:
True, maar ik beer me toch liever af op die van Erica. Liters, ik zeg het je.quote:
Het was dan ook rocketscience voor gevorderdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Xessive het volgende:
Hij was weer fijn. Alleen waarom ze die egghead nou zoveel complimentjes geven als hij die twee energieballetjes tegen elkaar aan houdt, is mij niet geheel duidelijk.
Marcus, dat is tcoh de rechterhand van Anna? Die bedoel ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Marcus heeft al bedenkingen sinds seizoen 1, althans dat kwam op mij over. Hij blijft alleen loyaal aan z'n koninginnetje Anna, voorlopig dan.
Daar had ik idd ook zoiets van, wouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Xessive het volgende:
Hij was weer fijn. Alleen waarom ze die egghead nou zoveel complimentjes geven als hij die twee energieballetjes tegen elkaar aan houdt, is mij niet geheel duidelijk.
Yup, die jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Marcus, dat is tcoh de rechterhand van Anna? Die bedoel ik
dat zal nog wel tot een climax komen als de een zich voor de ander opoffert ofzoietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Dat Erica en Hobbes gingen neuken was dus echt nutteloos. Want ze deden er niets meer mee deze aflevering.
Over het gehele seizoen zijn de kijkcijfers matig tot slecht. De kans dat V wordt gecanceld is dan ook iets groter dan dat er een derde seizoen komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:38 schreef planethugo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers, zien we volgende week de laatste aflevering of komt er een 3de seizoen
Komt er geen nieuwe No Ordinary Family? Dat is echt een hele leuke serie. Niet iets om fan van te worden maar wel heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik heb liever dat ze No Ordinary Family verlengen, vind ik leuker dan V
dat zat ik me ook te bedenken, zowiezo kan iemand anna toch wel sneaky killen. Het halve schip is inmiddels fifth columnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef Cerbie het volgende:
En wat is er mis met oma uit haar kerker bevrijden en samen Anna kielhalen.
Michael Chiklis heeft al een rol in een andere serie. En de sets zijn al weggehaald.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Komt er geen nieuwe No Ordinary Family? Dat is echt een hele leuke serie. Niet iets om fan van te worden maar wel heel vermakelijk.
Ik zie niet welke nieuwe serie hij in speelt en er word nergens gesproken over cancellation. Alleen op sidereel staat dat de serie "On the edge" is wat betekend dat er nog een goede kans is voor een nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Michael Chiklis heeft al een rol in een andere serie. En de sets zijn al weggehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar in een spoiler gezet omdat de aflevering echt NET nieuw is.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 05:33 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar in een spoiler gezet omdat de aflevering echt NET nieuw is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Die zat dus ook in de originele V serie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:11 schreef DJKoster het volgende:
Wat was nou het praktisch nut van Diana in dit seizoen?
Matig seizoen, hopelijk gaan ze nog een 3e seizoen maken, er zit nog wel potentieel in.
Ow, en: http://www.imdb.com/name/nm0001743/
Als dat er uberhaupt komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Haijo het volgende:
Dus...
Anna leeft nog.
300 ruimteschepen boven de aarde.
Mensheid compleet gehypnotisserd.
Wordt nog leuk volgend seizoen!
Ik mag hopen van wel. Ben wel benieuwd wat de mega-operatie "last hope for humanity" gestationeerd ruim anderhalve kilometer onder Manhatten voor meerwaarde gaat leveren bovenop de 5th Column in de strijd tegen de V's.quote:
atoombom op zo'n schip pleuren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:47 schreef tass het volgende:
Vond het een goeie finale, en ja, zo hadden ze wat meer afleveringen moeten maken, dan waren er ook meer kijkers geweest.
Tof om hem ook weer te zien van vroeger, hij is wel een ouwe l*l geworden![]()
Maar van mij mogen ze doorgaan, ook ik ben wel benieuwd wat dat Ares project nog kan doen....
Toch zeker een kans van 1 op 6 op nog een seizoen jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Haijo het volgende:
Dus...
Anna leeft nog.
300 ruimteschepen boven de aarde.
Mensheid compleet gehypnotisserd.
Wordt nog leuk volgend seizoen!
Interview met Laura Vandervoort: http://www.tvline.com/2011/03/v-season-finale-laura-vandervoort/quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Dat Erica en Hobbes gingen neuken was dus echt nutteloos. Want ze deden er niets meer mee deze aflevering.
Dat hadden ze geprobeerd toch? Maar toen ging een van de proefpersonen dood of bijna dood (1 van de live aboards) en toen zijn ze daarmee gestopt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:59 schreef stijn_ het volgende:
Overigens hadden ze toch ook een soort virus ofzo? Om alle V's te infecteren.
Idd, er gebeurde genoeg deze aflevering maar het was ook een beetje warrig en duidelijk te merken dat ze stof van een paar afleveringen opeens in 1 aflevering moesten afronden. Hobbs was spoorloos, werd die overigens niet ook gechanteerd tijdje terug door Marcus(ben vergeten wat daarmee gebeurde), en chad hebben we niets meer van gezien nadat ie meegenomen werd. Redelijk goedkoop ook hoe ze erachter kwamen dat hij het was: knopje indrukken en hej! dat is chadquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:00 schreef Tegan het volgende:
En waar was Hobbes ineens?
En nogmaals:
[..]
Nee Erica zat in die ondergrondse bunker en kwam later pas naar buiten dus die is niet geraakt door de bliss. Dus de 5th column/geheim project kan doorgaan om tegen de V's te vechten.quote:Nu dat alle mensen Bliss hebben gehad is het toch wel zo ongeveer afgelopen?! Want alle mensen inc. Erica en Jack luisteren nu toch naar Anna. En waarom is Chad niet dood, ik heb even gemist wat er gebeurde met hem toen hij naar Anna moest komen.
Dat noemen ze nu een plothole. Daar zijn er veel van in deze serie dus wen er maar aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef planethugo het volgende:
die bliss is ook maar vaag, anna deed het in de vorige aflevering bij tyler. Maar die was in de finale al van de leg af toen zijn ma hem belde
Je gaat serieus op mijn post in?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Ugjerke het volgende:
Je twijfelt serieus aan de dood van Tyler en Ryan?
Er zijn wel meer mensen morsdood weer levend geworden in series, zeker in deze scifi serie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Ugjerke het volgende:
Je twijfelt serieus aan de dood van Tyler en Ryan?
Tyler is morsdood.
En ja, er zijn dingen in het plot die totaal niet logisch zijn. Daarvoor hoeft het verhaal niet afgelopen te zien.
het zou idd bij deze serie zomaar allemaal kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Je gaat serieus op mijn post in?
Ik geef slechts mogelijkheden uit de verknipte geest van een slecht scenario-schrijver.
Als je er toch niets mee wilt bereiken, meld het dan gewoon nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Je gaat serieus op mijn post in?
Ik geef slechts mogelijkheden uit de verknipte geest van een slecht scenario-schrijver.
De kans dat er een seizoen 3 komt is niet al te groot though..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef D3ft0n3 het volgende:
Of dit nou bewust is of gewoon het onvermogen van de acteur om een fatsoenlijke sterfscene te spelen zal uit seizoen 3 moeten blijken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het allemaal gewoon een nachtmerrie van Erica is zoals in het begin van de aflevering duidelijk wordt?
Want het is wel heel dramatisch allemaal.
Probeer anders V 2009quote:Op zondag 20 maart 2011 03:55 schreef schijffie het volgende:
Hoe download ik dit?
Zoeken op 'V' werkt niet echt![]()
Sinds Lost he.... verbaasd me werkelijk he-le-maal niets meer tegenwoordig hoe gestoord de scriptschrijvers kunnen zijn en achterlijke plotwendingen of eindes gescreven hebben. Ik ben zo afgeknapt op de eindaflevering daarvan en hoe makkelijk scriptschrijvers zich van vraagstukken ontdoen of openlaten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]zou wel erg fout zijn als zij in seizoen 3 wakker wordt en het allemaal een droom was en we gewoon verder gaan waar we waren bij aflevering 9.
Alsof iemand het zou missenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:38 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer van V, in de jaren 80 mochten ze ook slehcts 2 seizoenen af maken.
Thanks! Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof iemand het zou missen.
Voor alle alien-fans komt er overigens een andere serie aan:
[USA] Falling Skies #1: Spielbergs alienserie 19 juni 2011 van start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |