Duhh je wilt toch niet op andermans rotzooi spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:07 schreef Paxcon het volgende:
Nemen al die mensen hun eigen desktops mee?
In dat tentje naast de grote T@C-tent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:14 schreef Twizu het volgende:
Hey!
Ik ben er ook nu. TS, waar zit je dan zwaai ik dalijk even.
Oké! Ik sta nu in de opening, maar durf eigenlijk niks te zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dat tentje naast de grote T@C-tent.
Een beetje serieuze gamer heeft daar geet tijd voor ...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef Joosterd het volgende:
Die gasten moeten gewoon 1x oefenen met de tent opzetten in de achtertuin zodat je sneller en efficient kan werken als je op campzone bent, maar nee dat is zelfs al teveel gevraagd voor die mensen die hele dagen op hun zolderkamertjes zitten.
Join me game dan dan praten we via de headset over de miss campzone verkiezingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Oké! Ik sta nu in de opening, maar durf eigenlijk niks te zeggen.![]()
Je kunt me herkennen aan mijn drakenshirt.
Maar als je het 1x geprobeerd hebt in de achtertuin kunnen ze ook de tent ook op campzone sneller opzetten en weer sneller aan het gamen gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef Dondermeester het volgende:
[..]
Een beetje serieuze gamer heeft daar geet tijd voor ...
Goed idee. Die van vorig jaar was wel lekker hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Join me game dan dan praten we via de headset over de miss campzone verkiezingen.
Red Label jwz.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
...
Is er wel bier?of zit iedereen aan de golden power?
-.-quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
Jahr00n is een cheater, hij schoot net dwars door de muur heen
campen is toegestaan, het is een tactiekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
-.-
Ga dan ook niet achter de muur staan, lamer!
Je mag onze teamspeak wel joinen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Ritmo het volgende:
Nou dat wordt me toch een vette party daar zo te zien.
Ik baal wel dat ik niet kan dit jaar, had niemand om mee te gaan.
Mensen met bril op en een skeletten shirt geen nerd noemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:27 schreef Twizu het volgende:
En bij campzone zitten echt geen nerds hoor, allemaal hele normale mensen. De echte nerds zitten thuis te Fok!ken.
Verkrachtingswaardig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:31 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
De CampZone-hoer 2010. Ze ligt nu even bij te komen.
Coolquote:
Nouja, dat valt allemaal wel mee hoor. Sowieso is voor mijn werk het verplicht om met een computer te werken en heb je deadlines enzo. Hier is het allemaal optioneel. Bovendien is er, zoals hierboven ook al even werd aangehaald, wel meer te doen dan alleen achter je computer hangen. Voor mij is het dus heerlijk relaxen met een stel vrienden hier in een tent. Net als twee jaar geleden. Vorig jaar had ik graag mee willen gaan, maar toen kwam het allemaal even net niet uit in verband met net nieuw werk en gebrek aan geld op dat moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:30 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Mensen met bril op en een skeletten shirt geen nerd noemen.
Daarbij nog een Quake vlag ook opgehangen.
Eckte eckte boymooi.
Jaloerse mensenquote:
Met z'n allen rocken op metal G.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nouja, dat valt allemaal wel mee hoor. Sowieso is voor mijn werk het verplicht om met een computer te werken en heb je deadlines enzo. Hier is het allemaal optioneel. Bovendien is er, zoals hierboven ook al even werd aangehaald, wel meer te doen dan alleen achter je computer hangen. Voor mij is het dus heerlijk relaxen met een stel vrienden hier in een tent. Net als twee jaar geleden. Vorig jaar had ik graag mee willen gaan, maar toen kwam het allemaal even net niet uit in verband met net nieuw werk en gebrek aan geld op dat moment.
Maar deze keer dus wel weer van de partij. Nu met m'n eigen auto wat ook een paar voordelen heeft: zo heb ik dus ook mijn gitaar en versterker mee kunnen nemen. Evengoed was het wel even passen en meten, want DarthDre (zie ook m'n posts over CampZone2008) ging bij mij in de auto en zijn spullen moesten dus ook mee. Maar het is allemaal gelukt! We zijn aangekomen, de tenten staat en de computers zoemen. Game On!
Dit dus. Die gast zit waarschijnlijk gans de dag achter FOK! terwijl wij hier een beetje zitten te barbecueën, biertjes aan het drinken zijn en af en toe een beetje gamen.quote:
Dat spul is echt ideaal! Kan de hele week door zonder te slapen man.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar voor het eerst meegenomen in plaats van de reguliere energydrink. Lekker hoor en het werkt echt. Ik voel de mana gewoon door mijn lijf gieren.
Hoe gaat het met de spreuken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar voor het eerst meegenomen in plaats van de reguliere energydrink. Lekker hoor en het werkt echt. Ik voel de mana gewoon door mijn lijf gieren.
Nog 1000 XP.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de spreuken?
Heb je al Fireball 4?
Goede paint! Dit laat echt precies zien hoe het zit. Op campzone zitte we gewoon lekker te chille en een beetje te game met lekkere sma'tjes erbij.quote:
Dit was mijn eerste en enige reactie.quote:
Denken dat we aan trollen zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef Mopst3r het volgende:
Oh wacht jullie zitten echt op campzone nu???? LAAAAAMEEEEEEE
Wel veel bier daarzo, ik denk dat ik volgend jaar ook even langskom.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Goede paint! Dit laat echt precies zien hoe het zit. Op campzone zitte we gewoon lekker te chille en een beetje te game met lekkere sma'tjes erbij.
[ afbeelding ]
Er is sowieso genoeg bier voor iedereen. Ik heb ook nog sterke drank dus dat gaat wel goed komen.
Niks nerdfestijn, als 's avonds het kampvuur aangaat, komt iedereen uit zijn tent om eens gezellig met elkaar te praten.quote:Is CampZone een nerdkamp? Nee, alles behalve! Niet te geloven hé? Maar we zullen het even uitleggen: CampZone is zo opgezet dat de bezoekers het meer zien als een gezellige camping, dan alleen maar 24 uur per dag achter hun pc hangen. Dit komt omdat CampZone ook veel buiten activiteiten organiseert.
Ook kan het kampvuur wat 's avonds wordt aangestoken niet worden vergeten. Dan komt eigenlijk iedereen uit zijn tent om eens gezellig met elkaar te praten.
Op een of andere manier ziet dat er best tof uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik heb geen speciale lan-tent gekocht om te prutsen. Dat ding moet gelijk goed staan zoals de verkoper heeft gezegd.quote:
Dan zou je klacht moeten zijn dat de verkoper je een kut tent heeft aangesmeerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja ik heb geen speciale lan-tent gekocht om te prutsen. Dat ding moet gelijk goed staan zoals de verkoper heeft gezegd.
Nou, en waar gaan de gesprekken dan over? Backbone switches, Latency, MTU size, FPS, BGP, OSPF, Weapon Skills, Dual-wielding weapons....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks nerdfestijn, als 's avonds het kampvuur aangaat, komt iedereen uit zijn tent om eens gezellig met elkaar te praten.
Waarom zouden we ze vast zetten? Denk je nou echt dat we onze pc laten stelen? Er is altijd wel iemand in de tent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:56 schreef Forgottenone het volgende:
Maar nu even serieus he, die pc's daar staan gewoon los op de grond?
Geen kettingen en sloten er aan vast, niks?
quote:Campzone duurt maar 11 dagen, ik ga die kostbare uurtjes niet verspelen door 'uit' te gaan.
Idd, niet iedereen is hetzelfde hoor. Zij zijn tenminste echt zichzelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Denken dat we aan trollen zijn.Flikker toch op en gun een ander ook z'n pleziertje.
op wow heb je tog ook strande :S:Squote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
11 dagen gamen? Da's bijna 2 weken van je zuurverdiende vakantiedagen verstoken aan je computers...
Je kunt beter naar de Spaanse Stranden gaan...
500 mbit in totaal, maar het is niet de bedoeling full te downloaden natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Is de internetverbinding daar nu ook sneller dan je normaal thuis hebt?
Mooie tandenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:31 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
De CampZone-hoer 2010. Ze ligt nu even bij te komen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef Aestivate het volgende:
500 mbit in totaal, maar het is niet de bedoeling full te downloaden natuurlijk.
Enkel voor steam en internet pagina's bezoeken e.d.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:25 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed idee. Die van vorig jaar was wel lekker hoor!![]()
![]()
Leek een beetje op een dark elf.
[ afbeelding ]
Grappig; net zei iemand hier nog, dat men 's avonds allemaal uit de tent komt voor 't kampvuur, om gezellig 'met elkaar te praten'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zouden we ze vast zetten? Denk je nou echt dat we onze pc laten stelen? Er is altijd wel iemand in de tent.
Post die pics eens dan. Ik fok nu op mijn telefoon en die site opent niet lekker.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst serieus van: "Hee, aardig wijf wel". Toen scrollde ik verder naar onderen.
Ben zelf ook een gamer, en wil nog wel eens een lanparty bezoeken, maar die "lekkere sma'tjes" geloof ik geen fuck van.. De enige meiden die ik tegen kom op dit soort locaties zijn de vriendinnen van, inclusief mijn eigen meid, dus ik kan het me niet voorstellen dat het daar een regular chickfest isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Goede paint! Dit laat echt precies zien hoe het zit. Op campzone zitte we gewoon lekker te chille en een beetje te game met lekkere sma'tjes erbij.
Er is sowieso genoeg bier voor iedereen. Ik heb ook nog sterke drank dus dat gaat wel goed komen.
Kijk de foto anders als je straks weer thuis bent in je ouderlijk huisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Post die pics eens dan. Ik fok nu op mijn telefoon en die site opent niet lekker.
Ik lig in mijn eigen bed, in mijn eigen huis, mamaboy. Heeft mama je was al gedaan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:21 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Kijk de foto anders als je straks weer thuis bent in je ouderlijk huis
Jep! Alleen hier bij mijn vriendin moet ik het zelf doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik lig in mijn eigen bed, in mijn eigen huis, mamaboy. Heeft mama je was al gedaan?
Verkapt check mij ik heb een iMac.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:22 schreef Adelante het volgende:
Kan ik ook komen met m'n iMac of zijn daar geen spellen voor?
Alleen als je pc er zo als deze uit ziet mag je meedoen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:22 schreef Adelante het volgende:
Kan ik ook komen met m'n iMac of zijn daar geen spellen voor?
Onzin natuurlijk, veel mensen hebben een compacte pc om mee te nemen naar zulke evenementen. Maar wel met extreme hardware natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen als je pc er zo als deze uit ziet mag je meedoen.
[ afbeelding ]
Welke game speel jij daar? Misschien ff same game?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, veel mensen hebben een compacte pc om mee te nemen naar zulke evenementen. Maar wel met extreme hardware natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Echte l33ts kunnen natuurlijk ook hun kast van 2 bij 1,5 meter meenemen.![]()
Wat Mac betreft, neem aan dat je Windows moet draaien + sowieso al flink wat spellen voorgeinstalleerd hebben, ze delen daar geen spellen of keys uit.
Ik speel COD BFBC2 STATWT MW deel 2, de map 'redemption' uiteraard. No hacks, statglitter, no sniper and knife only ofc.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Welke game speel jij daar? Misschien ff same game?
Nou ik hoor het nog wel, ik ben ff het buurmeisje playe
jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef postmortum het volgende:
ik speel tetris op mijn gameboy mag ik ook komen?
quote:
je kunt nog wel in onze tent ligge, we hebben 1 bed over voor de sma'tjes maa die zijn er nog nietquote:
oh in welk block liggen jullie en kun je ff een bandje voor mij ritselen , ik sta voor de ingang en die gozer vraag 300 euro voor een tiicketquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je kunt nog wel in onze tent ligge, we hebben 1 bed over voor de sma'tjes maa die zijn er nog niet
HAHAHA +1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef Stekelbees het volgende:
Ik vond LAN's ook altijd leuk..
..toen ik 13 was en mn pr0n mapje nog gehide had in Mijn afbeeldingen/school/huiswerk/aardrijkskunde/atlassen/bosatlas/kaarten
[/nerdmodus] Hoe krijg je daar 2 ati 5970's in crossfire in dan? [/nerdmodus]quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, veel mensen hebben een compacte pc om mee te nemen naar zulke evenementen. Maar wel met extreme hardware natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Echte l33ts kunnen natuurlijk ook hun kast van 2 bij 1,5 meter meenemen.![]()
Wat Mac betreft, neem aan dat je Windows moet draaien + sowieso al flink wat spellen voorgeinstalleerd hebben, ze delen daar geen spellen of keys uit.
Heinekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Die jongens (en een paar meisjes) hebben het daar naar hun zin en zijn niemand tot last.
Prima toch
Mensen die zich niet irriteren aan andere mensenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit dus.
Waarom moet 'iedereen' hier op fok toch altijd wat te zeiken hebben.
"mannen in een 206"
"nerds op campzone"
"mensen in loondienst"
Hebben jullie nou echt overal last van? Laat die mensen toch lekker hun ding doen, ze doen er niemand pijn mee en hebben het prima daar.
Misschien niet jouw (ook niet mijn trouwens) ding, maar hey boeien?
Dit x1000quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit dus.
"mannen in een 206"
"nerds op campzone"
"mensen in loondienst"
Hebben jullie nou echt overal last van? Laat die mensen toch lekker hun ding doen, ze doen er niemand pijn mee en hebben het prima daar.
Ik erger mij aan mensen die zich 'irriteren' aan andere mensen.. Daarnaast erger ik mij alleen van mensen als ze mijn persoonlijke vrijheid belemmeren, en met in een tent zitten met 'n computer valt daar niet onder. Behalve als het een Apple computer is, dan moet je dood.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:12 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Mensen die zich niet irriteren aan andere mensen
Vergeet de lekkere sma'tjes niet he. Ik hoop dat dit keer Anita met het paardegebit miss lan wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:22 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dit x1000
Ik ben ook nog nooit naar CZ geweest, en ook eigenlijk geen plannen om te gaan, maar als mensen dat tof vinden kan je daar toch geen last van hebben? Ik zou me waarschijnlijk ook prima vermaken.. Weekje dronken gamen in een tent, oh ja wat erg
Verkapt ' ik wou dat ik er 1 had' reactiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:26 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Verkapt check mij ik heb een iMac.
Wat MOET je er mee op iets als CZ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verkapt ' ik wou dat ik er 1 had' reactie
Goed proppen, hier past er nog wel eentje bij in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef Markster het volgende:
[..]
[/nerdmodus] Hoe krijg je daar 2 ati 5970's in crossfire in dan? [/nerdmodus]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit dus.
"mannen in een 206"
"nerds op campzone"
"mensen in loondienst"
Dit is wel even iets anders. Je bent de hele week lekker gezellig met elkaar en je ziet elkaar ook echt onder het gamen en je kan gewoon gezellig nog een pilsje drinken in de break. Ideaalquote:
quote:Ook kan het kampvuur wat 's avonds wordt aangestoken niet worden vergeten. Dan komt eigenlijk iedereen uit zijn tent om eens gezellig met elkaar te praten.
Hhaha die ene dude ken ik man, hij is een kneusje ik kom hem zo klappequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef kikoooooo het volgende:
TS, wij zitten 1 veldje verder.
[ afbeelding ]
Dat ben ik in het geelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hhaha die ene dude ken ik man, hij is een kneusje ik kom hem zo klappe
Je bedoelt die in het blauwe shirt? Dat is Erwin aka LEETHAXOR31quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hhaha die ene dude ken ik man, hij is een kneusje ik kom hem zo klappe
Ik denk dat ik liever smatjes hossel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit is wel even iets anders. Je bent de hele week lekker gezellig met elkaar en je ziet elkaar ook echt onder het gamen en je kan gewoon gezellig nog een pilsje drinken in de break. Ideaal
Ja sma'tjes hosselen op campzone is ook geen probleem hoor er zitten er hier genoeg. Die ene op terrein F in tent 6 is kk lekker.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever smatjes hossel.
Over een luchtbed.quote:Je moet er ook niet me ze 2-en op liggen schaap. Of................wel gaan slapen. Niet rollebollen.
Zodra de man : vrouw ratio de 1 : 1 overstijgt ben ik niet gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja sma'tjes hosselen op campzone is ook geen probleem hoor er zitten er hier genoeg. Die ene op terrein F in tent 6 is kk lekker.
Dat dus. Maar niet voor mij weggelegdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Die jongens (en een paar meisjes) hebben het daar naar hun zin en zijn niemand tot last.
Prima toch
Waarschijnlijk zijn het rockfestivalgangers die het gewent zijn om in de modder de staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha al die autisten zelfmoord plegen omdat hun hardware beschadigd is.
http://campzone.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=57633quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:32 schreef Razor21 het volgende:
http://campzone.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=20
Haha! Ik vind dat je ons campzone gangers een beetje in een negatief daglicht probeert te zetten! Maar wij weten wel beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://campzone.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=57633
AnimeKon ook haast niet anders.
Straks lekker fappen op getekende 8-jarige meisjes die worden verkracht door een cactus met 8 tentakels die allemaal een geit aan het uiteinde hebben.
Ja jaquote:Campzone duurt maar 11 dagen, ik ga die kostbare uurtjes niet verspelen door 'uit' te gaan. Dat kan ik na Campzone ook wel weer doen.
Ja die is die jongen aan het meppen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:46 schreef napoleonfour het volgende:
Ik kijk nu de live stream, en ik zie een meisje
Oh, nu moet ze mee de tent in..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die is die jongen aan het meppen.![]()
Onee het meisje is gevloerd nu.
Nou het kost best wel centen deze camp... dik 300 euro voor die 11 dagen!quote:
Hehe inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn er niet meer camera's? Dit grasveldje is nou niet een bruisend middelpunt van activiteit...
Heb je VLC player?quote:
VLC Player > Open Network.quote:
denk niet dat de rest dat wel is hahahahahahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn er niet meer camera's? Dit grasveldje is nou niet een bruisend middelpunt van activiteit...
Is dat een vrouw?quote:
Ik heb het idee van niet.... En dat maakt het juist zo eng... Zijn dit nou het soort mensen dat rondloopt daar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Disavowed het volgende:
Is dat een vrouw?
Moeilijk te zien op deze foto.
Ja. Kijk maar op die livestreamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het idee van niet.... En dat maakt het juist zo eng... Zijn dit nou het soort mensen dat rondloopt daar?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Is dat een vrouw?
Moeilijk te zien op deze foto.
Hee, de camera is gedraaid. ff kijken... Je krijgt een beetje het BigBrother gevoel..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef Juminelle het volgende:
Die autist met dat vliegtuigje ook echt
Een met tieten om te beginnen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw vriendin eruit ziet...
Nu even niks. Het werd niks.quote:
De hoeveelheid mensen om het vuur valt me toch een beetje tegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
't ziet er gezellig uit op de stream. Net vuurspuwen show, en nu groot kampvuur, met allemaal mensen eromheen...
De computers zijn uit daar!
Rechts, net buiten beeld, zitten waarschijnlijk nog een boel mensen....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De hoeveelheid mensen om het vuur valt me toch een beetje tegen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, ik zie vrouwen....
op de stream....
Ik dacht dat het 99.5% een mannengebeuren is, zo'n computer lan games kamp?
Dat vroeg ik me net ook af. Waarschijnlijk om de verspreiding van gevaarlijke stoffen tegen te gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:52 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer, ze doen het kampvuur uit. En waarom stonden er hekken om het vuur heen? Waren ze soms bang dat mensen in het vuur zouden springen?
Gevaarlijke stoffen laten zich niet tegenhouden door zo'n lullig hekje, daar heb je minstens prikkeldraad voor nodig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook af. Waarschijnlijk om de verspreiding van gevaarlijke stoffen tegen te gaan.
Dat zei je op Love Parade toch ook niet, gewoon doorduwen niets aan de hand.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:56 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon doorgamen mensen, niets aan de hand.
Neem even die pauze, en pak het op een andere manier aan. Succes en aai over je bolletje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
Vet Starcraft 2!
Damn ik kom niet verder bij een bepaalde tering missie.
Zelfs niet op casual.
Damnit!
Ben al 5 uur geleden gestopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neem even die pauze, en pak het op een andere manier aan. Succes en aai over je bolletje.
Justin Bieberquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:20 schreef Ritmo het volgende:
Staat er eigenlijk ook muziek op daar? Zo ja, wat?
Het is alsof iedereen al slaapt. Maar anders metal.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:20 schreef Ritmo het volgende:
Staat er eigenlijk ook muziek op daar? Zo ja, wat?
Morgenochtond hebben ze ochtendgymnastiek in de modder met harde metaalmuziek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is alsof iedereen al slaapt. Maar anders metal.
Hoe laat? Daar zet ik m'n wekker voor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Morgenochtond hebben ze ochtendgymnastiek in de modder met harde metaalmuziek.
Yep. Soepele gewrichten zijn belangrijk voor de doorgewinterde gamer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Morgenochtond hebben ze ochtendgymnastiek in de modder met harde metaalmuziek.
Nee hoor, als je vingers maar afgetraind zijn, de rest is verspilling.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Yep. Soepele gewrichten zijn belangrijk voor de doorgewinterde gamer.
Dat is een onderdeel van de decathlon. Veel gamers uit oostelijke regionen zullen dan aan bod komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, als je vingers maar afgetraind zijn, de rest is verspilling.
Of staat er nog een WK wii-curling op het programma morgen?
Als er tenminste nog wat overblijven na de dopingcontroles morgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel van de decathlon. Veel gamers uit oostelijke regionen zullen dan aan bod komen.
quote:
Een man van weinig woorden.quote:
What the hell, ik krijg een stijve van dat wijf op 3:40quote:
Het is weer vakantie van Jan smitquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk ook wel zielig, volgens mij is dat letterlijk een autist en zo iemand raakt hier wel echt in paniek van.
Maar die muziek is wel mooi...Penisbaard, van wie is dat?
Dank u. Prachtig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is weer vakantie van Jan smit
Dat moet volgens mij wel een echte autist zijn inderdaad, hoe hij daarop reageerde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk ook wel zielig, volgens mij is dat letterlijk een autist en zo iemand raakt hier wel echt in paniek van.
Kost het echt ¤310quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat moet volgens mij wel een echte autist zijn inderdaad, hoe hij daarop reageerde.
Maar de rest die het als 'sociaal' zien! En dan ¤310 euro betalen, daar kan ik wel een andere vakantie voor verzinnen
.
Rutgerquote:
Zijn er daar regels m.b.t. illigale FTP's enzo eigenlijk?quote:
Je moet gewoon een flinke download aanzetten waardoor al die nerds hun spellen niet meer kunnen spelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn er daar regels m.b.t. illigale FTP's enzo eigenlijk?
Zou wel mooi zijn als je daar in een keer een dikke inval van BREIN had.
http://www.anti-piracy.nl/meld_piraterij/meld_piraterij.aspquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn er daar regels m.b.t. illigale FTP's enzo eigenlijk?
Zou wel mooi zijn als je daar in een keer een dikke inval van BREIN had.
Dan hebben ze nog wel een intern netwerk als back-up liggen ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet gewoon een flinke download aanzetten waardoor al die nerds hun spellen niet meer kunnen spelen.
Da's ook weer zoquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog wel een intern netwerk als back-up liggen ofzo.![]()
En ik wil liever geen dood door schuld op m'n strafblad als er straks een paar zichzelf in de brand steken.
pffff jij snapt er niets van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:22 schreef Merkie het volgende:
Ik vind vooral de prijs hoog. Geef iets meer uit en je zit een week in een zonnig vakantie-oord.
Ja, maar 't kan best wat kosten zo'n evenement, aan vergunningen, sanitaire voorzieningen, stroomaggregaten, equipment, etcetc.quote:
Idd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:22 schreef Merkie het volgende:
Ik vind vooral de prijs hoog. Geef iets meer uit en je zit een week in een zonnig vakantie-oord.
Het verschil met Fok is? Daar zit je elke dag tussen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:53 schreef Tacobell het volgende:
Campzone.
Een week lang tussen honderden alto's en autisten, nee dankje.
Met bijbehorende penetrante zweetlucht waarschijnlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:53 schreef Tacobell het volgende:
Campzone.
Een week lang tussen honderden alto's en autisten, nee dankje.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verschil met Fok is? Daar zit je elke dag tussen.
Dat is dus het grote verschil.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Met bijbehorende penetrante zweetlucht waarschijnlijk
Die lucht wordt wel verdreven door het geblaas van de tientallen ventilatoren uit al die zoemende PC'squote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Met bijbehorende penetrante zweetlucht waarschijnlijk
Ja dat zal goed helpen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die lucht wordt wel verdreven door het geblaas van de tientallen ventilatoren uit al die zoemende PC's
Kan toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand uit m'n klas heeft in z'n msnnaam staan: @ Campzone.
Wees blijquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:01 schreef poo het volgende:
Hey wat leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn over CZ!
Ik kan er helaas niet bij zijn (muisarm). Baal ik wel van
Zon? Denk je dat die lui meer dan een uur zon overleven?quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:22 schreef Merkie het volgende:
Alles went.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zon? Denk je dat die lui meer dan een uur zon overleven?
Daar straks was er echt geen hol te zien, maar bedankt voor deze tip.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat jong. Twister.![]()
[ afbeelding ]
http://62.145.240.40:8080
Ja, die krijgt het nog in zn rug.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef Rectum het volgende:
Dat dikke geval kan amper blijven staan.
Ja man. Maar goed dat er een hek om het vuur heen stond, anders waren er zeker dodelijke slachtoffers gevallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond gemist, ging het los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |