Dat spul is echt ideaal! Kan de hele week door zonder te slapen man.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar voor het eerst meegenomen in plaats van de reguliere energydrink. Lekker hoor en het werkt echt. Ik voel de mana gewoon door mijn lijf gieren.
Hoe gaat het met de spreuken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar voor het eerst meegenomen in plaats van de reguliere energydrink. Lekker hoor en het werkt echt. Ik voel de mana gewoon door mijn lijf gieren.
Nog 1000 XP.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de spreuken?
Heb je al Fireball 4?
Goede paint! Dit laat echt precies zien hoe het zit. Op campzone zitte we gewoon lekker te chille en een beetje te game met lekkere sma'tjes erbij.quote:
Dit was mijn eerste en enige reactie.quote:
Denken dat we aan trollen zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef Mopst3r het volgende:
Oh wacht jullie zitten echt op campzone nu???? LAAAAAMEEEEEEE
Wel veel bier daarzo, ik denk dat ik volgend jaar ook even langskom.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Goede paint! Dit laat echt precies zien hoe het zit. Op campzone zitte we gewoon lekker te chille en een beetje te game met lekkere sma'tjes erbij.
[ afbeelding ]
Er is sowieso genoeg bier voor iedereen. Ik heb ook nog sterke drank dus dat gaat wel goed komen.
Niks nerdfestijn, als 's avonds het kampvuur aangaat, komt iedereen uit zijn tent om eens gezellig met elkaar te praten.quote:Is CampZone een nerdkamp? Nee, alles behalve! Niet te geloven hé? Maar we zullen het even uitleggen: CampZone is zo opgezet dat de bezoekers het meer zien als een gezellige camping, dan alleen maar 24 uur per dag achter hun pc hangen. Dit komt omdat CampZone ook veel buiten activiteiten organiseert.
Ook kan het kampvuur wat 's avonds wordt aangestoken niet worden vergeten. Dan komt eigenlijk iedereen uit zijn tent om eens gezellig met elkaar te praten.
Op een of andere manier ziet dat er best tof uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |