Een met tieten om te beginnen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw vriendin eruit ziet...
Nu even niks. Het werd niks.quote:
De hoeveelheid mensen om het vuur valt me toch een beetje tegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
't ziet er gezellig uit op de stream. Net vuurspuwen show, en nu groot kampvuur, met allemaal mensen eromheen...
De computers zijn uit daar!
Rechts, net buiten beeld, zitten waarschijnlijk nog een boel mensen....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De hoeveelheid mensen om het vuur valt me toch een beetje tegen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, ik zie vrouwen....
op de stream....
Ik dacht dat het 99.5% een mannengebeuren is, zo'n computer lan games kamp?
Dat vroeg ik me net ook af. Waarschijnlijk om de verspreiding van gevaarlijke stoffen tegen te gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:52 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer, ze doen het kampvuur uit. En waarom stonden er hekken om het vuur heen? Waren ze soms bang dat mensen in het vuur zouden springen?
Gevaarlijke stoffen laten zich niet tegenhouden door zo'n lullig hekje, daar heb je minstens prikkeldraad voor nodig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook af. Waarschijnlijk om de verspreiding van gevaarlijke stoffen tegen te gaan.
Dat zei je op Love Parade toch ook niet, gewoon doorduwen niets aan de hand.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:56 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon doorgamen mensen, niets aan de hand.
Neem even die pauze, en pak het op een andere manier aan. Succes en aai over je bolletje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
Vet Starcraft 2!
Damn ik kom niet verder bij een bepaalde tering missie.
Zelfs niet op casual.
Damnit!
Ben al 5 uur geleden gestopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neem even die pauze, en pak het op een andere manier aan. Succes en aai over je bolletje.
Justin Bieberquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:20 schreef Ritmo het volgende:
Staat er eigenlijk ook muziek op daar? Zo ja, wat?
Het is alsof iedereen al slaapt. Maar anders metal.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:20 schreef Ritmo het volgende:
Staat er eigenlijk ook muziek op daar? Zo ja, wat?
Morgenochtond hebben ze ochtendgymnastiek in de modder met harde metaalmuziek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is alsof iedereen al slaapt. Maar anders metal.
Hoe laat? Daar zet ik m'n wekker voor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Morgenochtond hebben ze ochtendgymnastiek in de modder met harde metaalmuziek.
Yep. Soepele gewrichten zijn belangrijk voor de doorgewinterde gamer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Morgenochtond hebben ze ochtendgymnastiek in de modder met harde metaalmuziek.
Nee hoor, als je vingers maar afgetraind zijn, de rest is verspilling.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Yep. Soepele gewrichten zijn belangrijk voor de doorgewinterde gamer.
Dat is een onderdeel van de decathlon. Veel gamers uit oostelijke regionen zullen dan aan bod komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, als je vingers maar afgetraind zijn, de rest is verspilling.
Of staat er nog een WK wii-curling op het programma morgen?
Als er tenminste nog wat overblijven na de dopingcontroles morgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel van de decathlon. Veel gamers uit oostelijke regionen zullen dan aan bod komen.
quote:
Een man van weinig woorden.quote:
What the hell, ik krijg een stijve van dat wijf op 3:40quote:
Het is weer vakantie van Jan smitquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk ook wel zielig, volgens mij is dat letterlijk een autist en zo iemand raakt hier wel echt in paniek van.
Maar die muziek is wel mooi...Penisbaard, van wie is dat?
Dank u. Prachtig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is weer vakantie van Jan smit
Dat moet volgens mij wel een echte autist zijn inderdaad, hoe hij daarop reageerde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk ook wel zielig, volgens mij is dat letterlijk een autist en zo iemand raakt hier wel echt in paniek van.
Kost het echt ¤310quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat moet volgens mij wel een echte autist zijn inderdaad, hoe hij daarop reageerde.
Maar de rest die het als 'sociaal' zien! En dan ¤310 euro betalen, daar kan ik wel een andere vakantie voor verzinnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |