Een met tieten om te beginnen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw vriendin eruit ziet...
Nu even niks. Het werd niks.quote:
De hoeveelheid mensen om het vuur valt me toch een beetje tegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
't ziet er gezellig uit op de stream. Net vuurspuwen show, en nu groot kampvuur, met allemaal mensen eromheen...
De computers zijn uit daar!
Rechts, net buiten beeld, zitten waarschijnlijk nog een boel mensen....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De hoeveelheid mensen om het vuur valt me toch een beetje tegen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, ik zie vrouwen....
op de stream....
Ik dacht dat het 99.5% een mannengebeuren is, zo'n computer lan games kamp?
Dat vroeg ik me net ook af. Waarschijnlijk om de verspreiding van gevaarlijke stoffen tegen te gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:52 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer, ze doen het kampvuur uit. En waarom stonden er hekken om het vuur heen? Waren ze soms bang dat mensen in het vuur zouden springen?
Gevaarlijke stoffen laten zich niet tegenhouden door zo'n lullig hekje, daar heb je minstens prikkeldraad voor nodig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook af. Waarschijnlijk om de verspreiding van gevaarlijke stoffen tegen te gaan.
Dat zei je op Love Parade toch ook niet, gewoon doorduwen niets aan de hand.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:56 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon doorgamen mensen, niets aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |