Rutgerquote:
Zijn er daar regels m.b.t. illigale FTP's enzo eigenlijk?quote:
Je moet gewoon een flinke download aanzetten waardoor al die nerds hun spellen niet meer kunnen spelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn er daar regels m.b.t. illigale FTP's enzo eigenlijk?
Zou wel mooi zijn als je daar in een keer een dikke inval van BREIN had.
http://www.anti-piracy.nl/meld_piraterij/meld_piraterij.aspquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn er daar regels m.b.t. illigale FTP's enzo eigenlijk?
Zou wel mooi zijn als je daar in een keer een dikke inval van BREIN had.
Dan hebben ze nog wel een intern netwerk als back-up liggen ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet gewoon een flinke download aanzetten waardoor al die nerds hun spellen niet meer kunnen spelen.
Da's ook weer zoquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog wel een intern netwerk als back-up liggen ofzo.![]()
En ik wil liever geen dood door schuld op m'n strafblad als er straks een paar zichzelf in de brand steken.
pffff jij snapt er niets van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:22 schreef Merkie het volgende:
Ik vind vooral de prijs hoog. Geef iets meer uit en je zit een week in een zonnig vakantie-oord.
Ja, maar 't kan best wat kosten zo'n evenement, aan vergunningen, sanitaire voorzieningen, stroomaggregaten, equipment, etcetc.quote:
Idd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:22 schreef Merkie het volgende:
Ik vind vooral de prijs hoog. Geef iets meer uit en je zit een week in een zonnig vakantie-oord.
Het verschil met Fok is? Daar zit je elke dag tussen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:53 schreef Tacobell het volgende:
Campzone.
Een week lang tussen honderden alto's en autisten, nee dankje.
Met bijbehorende penetrante zweetlucht waarschijnlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:53 schreef Tacobell het volgende:
Campzone.
Een week lang tussen honderden alto's en autisten, nee dankje.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verschil met Fok is? Daar zit je elke dag tussen.
Dat is dus het grote verschil.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Met bijbehorende penetrante zweetlucht waarschijnlijk
Die lucht wordt wel verdreven door het geblaas van de tientallen ventilatoren uit al die zoemende PC'squote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Met bijbehorende penetrante zweetlucht waarschijnlijk
Ja dat zal goed helpen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die lucht wordt wel verdreven door het geblaas van de tientallen ventilatoren uit al die zoemende PC's
Kan toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand uit m'n klas heeft in z'n msnnaam staan: @ Campzone.
Wees blijquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:01 schreef poo het volgende:
Hey wat leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn over CZ!
Ik kan er helaas niet bij zijn (muisarm). Baal ik wel van
Zon? Denk je dat die lui meer dan een uur zon overleven?quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:22 schreef Merkie het volgende:
Alles went.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zon? Denk je dat die lui meer dan een uur zon overleven?
Daar straks was er echt geen hol te zien, maar bedankt voor deze tip.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat jong. Twister.![]()
[ afbeelding ]
http://62.145.240.40:8080
Ja, die krijgt het nog in zn rug.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef Rectum het volgende:
Dat dikke geval kan amper blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |