Over een luchtbed.quote:Je moet er ook niet me ze 2-en op liggen schaap. Of................wel gaan slapen. Niet rollebollen.
Zodra de man : vrouw ratio de 1 : 1 overstijgt ben ik niet gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja sma'tjes hosselen op campzone is ook geen probleem hoor er zitten er hier genoeg. Die ene op terrein F in tent 6 is kk lekker.
Dat dus. Maar niet voor mij weggelegdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Die jongens (en een paar meisjes) hebben het daar naar hun zin en zijn niemand tot last.
Prima toch
Waarschijnlijk zijn het rockfestivalgangers die het gewent zijn om in de modder de staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha al die autisten zelfmoord plegen omdat hun hardware beschadigd is.
http://campzone.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=57633quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:32 schreef Razor21 het volgende:
http://campzone.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=20
Haha! Ik vind dat je ons campzone gangers een beetje in een negatief daglicht probeert te zetten! Maar wij weten wel beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://campzone.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=57633
AnimeKon ook haast niet anders.
Straks lekker fappen op getekende 8-jarige meisjes die worden verkracht door een cactus met 8 tentakels die allemaal een geit aan het uiteinde hebben.
Ja jaquote:Campzone duurt maar 11 dagen, ik ga die kostbare uurtjes niet verspelen door 'uit' te gaan. Dat kan ik na Campzone ook wel weer doen.
Ja die is die jongen aan het meppen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:46 schreef napoleonfour het volgende:
Ik kijk nu de live stream, en ik zie een meisje
Oh, nu moet ze mee de tent in..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die is die jongen aan het meppen.![]()
Onee het meisje is gevloerd nu.
Hehe inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn er niet meer camera's? Dit grasveldje is nou niet een bruisend middelpunt van activiteit...
Heb je VLC player?quote:
VLC Player > Open Network.quote:
denk niet dat de rest dat wel is hahahahahahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn er niet meer camera's? Dit grasveldje is nou niet een bruisend middelpunt van activiteit...
Is dat een vrouw?quote:
Ik heb het idee van niet.... En dat maakt het juist zo eng... Zijn dit nou het soort mensen dat rondloopt daar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Disavowed het volgende:
Is dat een vrouw?
Moeilijk te zien op deze foto.
Ja. Kijk maar op die livestreamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het idee van niet.... En dat maakt het juist zo eng... Zijn dit nou het soort mensen dat rondloopt daar?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Is dat een vrouw?
Moeilijk te zien op deze foto.
Hee, de camera is gedraaid. ff kijken... Je krijgt een beetje het BigBrother gevoel..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef Juminelle het volgende:
Die autist met dat vliegtuigje ook echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |