Hahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:10 schreef gerbenp het volgende:
Hans, ben je ook zo benieuwd naar de OP? Wacht dan nog even
Nee, mijn duits is niks.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
"Ja Whol"? Jouw DUITS is niet zo best zeker?
goedeMIDDAGquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ARTiST.... : 3FM Ekstra Weekend TiTLE..... : 30-07-2010 (Inclusief Backstage) GENRE..... : Pop SUBGENRE.. : n/a SOURCE.... : Live Session RELDATE... : Jul-30-2010 AiRDATE... : Jul-30-2010 TRACKS.... : 01 LENGTH.... : 172:20 SiZE...... : 236 MiB QUALiTY... : 192 kbps |
Heeeyquote:
Avond Kevin !!quote:
En het is één woord...quote:
Da's zuur.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
voorlopig weet ik nog niet wat ik september ga doen...
Damn, dat is behoorlijk minder. Loop je net als Maricha en Rudy al jaren rond bij 3FM en dan gebeurt er dus zoiets. Knap waardeloos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
voorlopig weet ik nog niet wat ik september ga doen...
Het is 20 jaar geleden dat ik in 3HAVO voor het laatst Duits heb gehad, dus...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ochja ook nog, alweer 3 jaar terug dat ik Duits 2 heb gehad
.
En dan komen er van andere stations nieuwe DJ's naar 3FM...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is behoorlijk minder. Loop je net als Maricha en Rudy al jaren rond bij 3FM en dan gebeurt er dus zoiets. Knap waardeloos.
Dan heb jij beter opgelet of je gebruikt het vaker denk ik danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Sersjee het volgende:
Het is 20 jaar geleden dat ik in 3HAVO voor het laatst Duits heb gehad, dus...
Ook zoiets inderdaad. Het is nog veeeeeeeeeel te vroeg om te roepen, maar ben bang dat 3FM steeds meer standaard gaat worden met weinig spraakmakende programma's en muziek. Maar goed, nu ff genieten van Der Rudy !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan komen er van andere stations nieuwe DJ's naar 3FM...
Nope, een 5, maximaal. Neuh, eigenlijk alleen om heel hard "JAWOHL!" te roepen, dat is het wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan heb jij beter opgelet of je gebruikt het vaker denk ik dan.
/care. alsof de duitse spellingspolizei langskomt ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef gerbenp het volgende:
Het is veranderd nu.. maar nog niet goed.
Sorry, maar ik zie Rudy niet bij een BNN. Kijk, hij heeft gewoon pech dat ie bij een omroep zit die weg moet. Dus het enige wat ie dan kan doen, is een plekje zoeken bij een andere zender, maar die moet wel net een plek voor je hebben én bij je passen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan komen er van andere stations nieuwe DJ's naar 3FM...
working on itquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Kevin wat is trouwens de status van de mogelijke marathon uitzending van Der Rudy?
Inderdaad, Rob die nog wel eens opstandig wilde zijn gaat weg uit de middag, meer BNN en de DJ's van de DJ school die ook alle troep die we overdag al horen draaien...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zoiets inderdaad. Het is nog veeeeeeeeeel te vroeg om te roepen, maar ben bang dat 3FM steeds meer standaard gaat worden met weinig spraakmakende programma's en muziek. Maar goed, nu ff genieten van Der Rudy !
Wat een track de nieuwe BaskerVille
Aufmachen! Ausweis, bitte! Verdammt noch mal!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
/care. alsof de duitse spellingspolizei langskomt ofzo
Sterker nog Rudy heeft een paar jaar voor BNN gewerkt. Maar ik blijf het raar vinden dat ze Frank Dane hebben gekozen ipv Rudyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie Rudy niet bij een BNN. Kijk, hij heeft gewoon pech dat ie bij een omroep zit die weg moet. Dus het enige wat ie dan kan doen, is een plekje zoeken bij een andere zender, maar die moet wel net een plek voor je hebben én bij je passen.
Kan je wel heel laatdunkend gaan doen over jongens die bij 538 en Slam vandaan komen, maar dat slaat nergens op.
Nacht DJ's krijgen een playlist opgelegd dat zegt Bert altijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, Rob die nog wel eens opstandig wilde zijn gaat weg uit de middag, meer BNN en de DJ's van de DJ school die ook alle troep die we overdag al horen draaien...
Sinds SR van 2009 luister ik al stukken minder naar 3FM en met al die aankomende programmeringswijzigingen zal dat ook niet veel meer worden... In het weekend zet ik de radio al nooit meer aan en door de week zet ik hem pas rond 19:30 aan...
Sorry, maar Rudy met een ochtendshow? Lijkt me niets. De man heeft een heerlijke stem, maar als ik die 's ochtends hoor, weet ik tenminste zeker dat ik weer indut.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sterker nog Rudy heeft een paar jaar voor BNN gewerkt. Maar ik blijf het raar vinden dat ze Frank Dane hebben gekozen ipv Rudy
Hij is oververmoeid, maar dat houd ook een keer op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:33 schreef alors het volgende:
Ik snap niet dat Rudy niet bij 3v12 aan de slag kan. Gaat Eric echt nog jaren elke dag aan de slag? Ik meende dat hij zei dat het zijn tol begon te eisen..
Top ! hoop dat het doorgang kan vinden. Even lekker de avond doorbikkelen. Maar bij de laatste aflevering ben jij er toch wel bij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
working on it
ben trouwens in nov 1999 bij 3FM begonnen, wel een klein uitstapje naar 3v12 gemaakt (ben echt al een oude lul
Voor de verandering ben ik het met je eens. Rudy hoort imho thuis in de avond. Tijdslot 3voor12. Daarnaast slaap ik 's ochtends en zou sowieso weinig van zijn show hebben gehoord.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar Rudy met een ochtendshow? Lijkt me niets. De man heeft een heerlijke stem, maar als ik die 's ochtends hoor, weet ik tenminste zeker dat ik weer indut.
ja of het komt steeds weer terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij is oververmoeid, maar dat houd ook een keer op.
Laat het nog even van de nieuwe planning afhangen, maar verwacht dat het aantal luisteruren ook wel minder zal worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, Rob die nog wel eens opstandig wilde zijn gaat weg uit de middag, meer BNN en de DJ's van de DJ school die ook alle troep die we overdag al horen draaien...
Sinds SR van 2009 luister ik al stukken minder naar 3FM en met al die aankomende programmeringswijzigingen zal dat ook niet veel meer worden... In het weekend zet ik de radio al nooit meer aan en door de week zet ik hem pas rond 19:30 aan...
Ja deze vind ik ook prima te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Eigenlijk is dit best een toffe plaat van Di-rect !#durfeerlijktezijn
De plaat met die piano meneer vind ik ook erg mooiquote:
Afgelopen (volgens mij) woensdag was 'ie er ook. Heb zelfs met 'm zitten lunchen, maar kwam er niet aan toe om mezelf even voor te stellen aangezien 'ie helemaal aan de andere kant van de tafel zat.quote:
At hij patat??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Afgelopen (volgens mij) woensdag was 'ie er ook. Heb zelfs met 'm zitten lunchen, maar kwam er niet aan toe om mezelf even voor te stellen aangezien 'ie helemaal aan de andere kant van de tafel zat.
echt waar? woensdag ben ik er weer en dan MOET je je voorstellen ok?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Afgelopen (volgens mij) woensdag was 'ie er ook. Heb zelfs met 'm zitten lunchen, maar kwam er niet aan toe om mezelf even voor te stellen aangezien 'ie helemaal aan de andere kant van de tafel zat.
ik zie di-rect morgen avond als het goed is. .. nou ja ik ga ze horen want zien gaat niet lukken omdat ik zo klein benquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Eigenlijk is dit best een toffe plaat van Di-rect !#durfeerlijktezijn
Gevonden dankzij de access log van mijn (oude-) webserver.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Kevin !!. Blijf je bij 3FM of is het ook voor jou - net zoals bij Maricha - helemaal afgelopen?
Weet jij nog wie dit waren?
[ afbeelding ]
Zorgen dat je vroeg bentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie di-rect morgen avond als het goed is. .. nou ja ik ga ze horen want zien gaat niet lukken omdat ik zo klein ben
ik ga niet vooraan staan. niet bij die pubertjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zorgen dat je vroeg bent. Maar veel plezier !
Wat een mafkees trouwens die het spoor aan het slopen was. Keihard aanpakken dat soort gekken!
Oef vreselijk al die figuren die dan lopen te schreeuwen. Daar zou ik ook niet in de buurt willen staanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ga niet vooraan staan. niet bij die pubertjesik zie / hoor het wel vanaf een afstandje..
ik hoop wel dat ze goeie bak herrie gaan maken
Ja, dat had ik /wij/ bij john mayer op pinkpop . we stonden redelijk achteraan. ( ik kon wederom niks zien, alleen maar die schermen)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef vreselijk al die figuren die dan lopen te schreeuwen. Daar zou ik ook niet in de buurt willen staan.
Helemaal vooraan staan is wel tof, maar er staat wel heel veel kneuzenvolk, vooral bij jonge mannelijke artiesten staan er altijd wel een paar mongolen met een trouwverzoek en rozenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja, dat had ik /wij/ bij john mayer op pinkpop . we stonden redelijk achteraan. ( ik kon wederom niks zien, alleen maar die schermen)
Maar goed, naast ons van die meisjes die waren opgetild en met een ontbloot boven lichaam, en dat zag zo'n jongen, en die begon toch te schreeuwen : dat john daar moest kijken en die richting en dat ie geweldig was enzo..
Sure, en anders kan je ook ff binnenlopen bij de internetredactie van 3.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
echt waar? woensdag ben ik er weer en dan MOET je je voorstellen ok?
Er zijn een paar grote tafels in het NOS ontplofcentrum, en met een groep van 10 personen heb je dus wel een grote tafel nodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
At hij patat??Maar zijn de tafels in de kantine zo groot dan? Lijkt mij niet zo gezellig
.
ontplofcentrum? Wie heeft dat nou weer verzonnenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn een paar grote tafels in het NOS ontplofcentrum, en met een groep van 10 personen heb je dus wel een grote tafel nodig.
Super Geilquote:
Geen idee. In de studio kom ik niet... en op iets als een toetsenbord-merk let ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf hebben ze daar een HP toetsenbord in de studio? Op het werk hebben wij zo'n ding en dat is even wennen als je een IBM toetsenbord bent gewend. T.o.v. de IBM is het toetsenbord van HP wel erg compact.
Hebben ze dan niet in het hele pand hetzelfde staan qua toetsenborden/muis? Waar ik werk is dat in elk geval wel universeel. Ik let pas op het merk wanneer het mij opvalt dat het toetsenbord anders aanvoeltquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee. In de studio kom ik niet... en op iets als een toetsenbord-merk let ik al helemaal niet.
Ja incl HP muis en een ander mini achtig toetsenbordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf hebben ze daar een HP toetsenbord in de studio? Op het werk hebben wij zo'n ding en dat is even wennen als je een IBM toetsenbord bent gewend. T.o.v. de IBM is het toetsenbord van HP wel erg compact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beelen is ook wel populair..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Je wordt er moe van Arbeidsvitaminen verdwijnt van de radio
Tnx ! tof filmpjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja incl HP muis en een ander mini achtig toetsenbord:
.
Mwa in de show is hij wel leuk, in het 'echt' vind ik hem niks.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef alors het volgende:
Ik ken ook geen mensen die hem wel leuk vinden...
Volgens mij Pino en Paul die hier komen, maar meer ook niet...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ken er een paarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, de studio is een geval apart. In de rest van het pand zijn de toetsenborden van IBM en Lenovo en de meeste PCs ook (met hier en daar wat HP's en Apples).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben ze dan niet in het hele pand hetzelfde staan qua toetsenborden/muis? Waar ik werk is dat in elk geval wel universeel. Ik let pas op het merk wanneer het mij opvalt dat het toetsenbord anders aanvoelt.
lekkere reacties in dat topicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Je wordt er moe van Arbeidsvitaminen verdwijnt van de radio
Ah, okay leuk om te wetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de studio is een geval apart. In de rest van het pand zijn de toetsenborden van IBM en Lenovo en de meeste PCs ook (met hier en daar wat HP's en Apples).
Juvenile Heart Attack!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef hole1988 het volgende:
Kevin hoe heette de laatste nr dat de sore losers speelde.
Goedzo, op school moesten er 8 worden geherinstalleerd, daar is iemand 20 uur mee bezig geweest (de eerste is gekloond om tijd te besparen).....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay leuk om te weten.Mac's hebben wij op het werk ook maar daar blijf ik doorgaans een
beetje bij uit de buurt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha, veel twitteraars snappen blijkbaar niet wat een 'guilty pleasure'is.
nouja, marco draaien is natuurlijk de goden verzoeken
thanksquote:
Haha prachtig. 20 uur !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Goedzo, op school moesten er 8 worden geherinstalleerd, daar is iemand 20 uur mee bezig geweest (de eerste is gekloond om tijd te besparen).....
Rudy is een echte hosselaar, jeweet!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:16 schreef Joesse het volgende:
Wat een drukte in de studio trouwens!
Harem van Rudy?
Nog erg lang natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
20 was dan weer een beetje overdreven, maar het is toch zeker 15 uur geweest
De laatste tijd zijn Linux distro's makkelijker te installeren, alleen als ze crashen (stroom storing) dan is het nog een heel gezeik om ze weer aan de praat te krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog erg lang natuurlijk. Heb jaren geleden ook erg veel tijd gestoken in Suse 4.x nog wat. Toen was het allemaal nog niet zo grafisch als nu. Wat een gedoe om dat aan de praat te krijgen
Die heb ik op StuKaFest gezien, was echt heul tof!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens jammer dat Hit Me TV een beetje uit de picture is geraakt. Vroeger nog wel eens te horen tijdens MoveYourAss/Der Rudy.
werken aan een nieuwe plaat!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens jammer dat Hit Me TV een beetje uit de picture is geraakt. Vroeger nog wel eens te horen tijdens MoveYourAss/Der Rudy.
Ben verder niet zo'n Linux kenner want ben bij 6.4 toch wel een beetje afgehaakt. Maar die was inderdaad al een stuk beter te installeren. Tenminste een GUI tijdens de installatie. Bij die versie 4 was het al een hele klus om de muis werkend te krijgen tijdens de installatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn Linux distro's makkelijker te installeren, alleen als ze crashen (stroom storing) dan is het nog een heel gezeik om ze weer aan de praat te krijgen.
Live zijn ze ook erg tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Joesse het volgende:
[..]
Die heb ik op StuKaFest gezien, was echt heul tof!
Bonkers / No One Knows / Dark of the Matineequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef alors het volgende:
Wat zijn de opties voor de live dinges?
Radiohead
Oh dat vind ik geen van allen echte toppers, maar doe maar 2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Joesse het volgende:
[..]
Bonkers / No One Knows / Dark of the Matinee
Die Bonkers zie ik trouwens best vaak op TMF... best tof want zelden is daar een fijne plaat te horen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Joesse het volgende:
[..]
Bonkers / No One Knows / Dark of the Matinee
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
Radiohead - High & Dry. Deze heeft Rudy toch wel een paar keer live gedaan. Erg goed was dat.
Je wordt op je wenken bediend!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat vind ik geen van allen echte toppers, maar doe maar 2
Dat is natuurlijk altijd goed, maar ik hoor liever Go With The Flow van ze, je hoort deze bijna alleen maar op 3fm...quote:
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
soulwax remix, lekker voor mezelf ingepland
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
soulwax remix, lekker voor mezelf ingepland
uiteraard!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.
Zal Robert-Jan dan ook aanwezig zijn? die was ineens verdwenen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.
denk het wel, en bette! En Eline La Croix (voor wie zich dat nog kan herinneren)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal Robert-Jan dan ook aanwezig zijn? die was ineens verdwenen..
Alleen jammer van de naamquote:
Ah super zeg! lekker volle bak dus. Gaat bijzonder wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
denk het wel, en bette! En Eline La Croix (voor wie zich dat nog kan herinneren)
ekdom begint Maandag weer, iets met een persbericht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Waalwijker het volgende:
En wie doet eigenlijk Ekom's shift? De invalslet zit al van 10-12?
het zelfs zo erg dat ik het altijd hoor ook als een ander hem draait midden in de uitzending.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Die overgang van Mr Brightside naar de nieuwsjingle blijft altijd geweldig
Ik had het over de Freaknacht, gozer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ekdom begint Maandag weer, iets met een persbericht.
Onze Lieve Bertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik had het over de Freaknacht, gozer.
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:12 schreef Waalwijker het volgende:
Man man man, dit is van hetzelfde lage niveau als die Roosmarijn jingle.
Zal wel, Timur is nog op vakantie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:14 schreef Joesse het volgende:
Paul vanmiddag weer bij Timur Open Radio trouwens?
Hij zou het drie weken doen, dus volgens mij wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:14 schreef Joesse het volgende:
Paul vanmiddag weer bij Timur Open Radio trouwens?
Ging over High & Dry van Radiohead. Die was namelijk te horen en toen werd hier geroepen dat Rudy die plaat ook wel eens live had gespeeld. Daar kwam Rudy on-air nog even op terug. Best OKquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:40 schreef Paul-89 het volgende:
Bevalt me wel deze plaat, de clip is ook een aanrader.
Middag trouwens ,,
Shit heb het gemistquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:53 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat wel wat worden
Ja hoor ! de flirt is een feit.
Ej Timo ! misschien vanavond maar even checkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!!![]()
![]()
Gisteren weer Inception, hij blijft geweldig![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
Zo doet Rab het ook in de kroeg met de vrouwen.
Een van de meest ondergewaardeerde DJ's zag je ook al wel in het Glazen Huis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is Rab wel toe aan een wat 'losser' programma dan Rabradio, daar kan hij niet echt heel veel lol maken, behalve als je dan eens een leuke beller hebt. Maar zoals ik gelezen hebt gaat hij wel zoiets krijgen op Zondagavond. ik ben benieuwd.
Dit wil je niet missenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef alors het volgende:
Jammer dat mijn radio stoort in de keuken, ben aan het koken, maarja als Tim speelt dan ga ik wel ergens staan met beter bereik.
In de BNN bar...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geen webcam? Waar zijn de DJ's nu?
Overgeschakeld. 3FM is saai op dit moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Echt. Wat doen jullie op 3?! Ons aller Robbie draait nu Muse's Unintended!
Ja zonet Timmetje Knol live hoor, bepaald geen wegzapmoment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Echt. Wat doen jullie op 3?! Ons aller Robbie draait nu Muse's Unintended!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doen jullie binnen??? het regent buitengebeurt hier maar eens per jaar
Begrijp me niet verkeerd, Tim is tof. Maar als ik op zaterdagavond de radio aan heb staan, staat ie toch echt op 2.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zonet Timmetje Knol live hoor, bepaald geen wegzapmoment.
Maroon 5 - Misery http://twitter.com/up_3fm/statuses/19840217900quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet nog hoe dat nummer heet, dat afgelopen donderdag om 18.55 ong. werd gedraaid door Coen met dat onderdeel uit de C&S show waarmee ze 30 seconde hebben om een nummer te promoten oid.. dit keer deed hij het met een luisteraar geloof ik..
????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |