Ja incl HP muis en een ander mini achtig toetsenbordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf hebben ze daar een HP toetsenbord in de studio? Op het werk hebben wij zo'n ding en dat is even wennen als je een IBM toetsenbord bent gewend. T.o.v. de IBM is het toetsenbord van HP wel erg compact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beelen is ook wel populair..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Je wordt er moe van Arbeidsvitaminen verdwijnt van de radio
Tnx ! tof filmpjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja incl HP muis en een ander mini achtig toetsenbord:
.
Mwa in de show is hij wel leuk, in het 'echt' vind ik hem niks.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef alors het volgende:
Ik ken ook geen mensen die hem wel leuk vinden...
Volgens mij Pino en Paul die hier komen, maar meer ook niet...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ken er een paarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, de studio is een geval apart. In de rest van het pand zijn de toetsenborden van IBM en Lenovo en de meeste PCs ook (met hier en daar wat HP's en Apples).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben ze dan niet in het hele pand hetzelfde staan qua toetsenborden/muis? Waar ik werk is dat in elk geval wel universeel. Ik let pas op het merk wanneer het mij opvalt dat het toetsenbord anders aanvoelt.
lekkere reacties in dat topicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Je wordt er moe van Arbeidsvitaminen verdwijnt van de radio
Ah, okay leuk om te wetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de studio is een geval apart. In de rest van het pand zijn de toetsenborden van IBM en Lenovo en de meeste PCs ook (met hier en daar wat HP's en Apples).
Juvenile Heart Attack!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef hole1988 het volgende:
Kevin hoe heette de laatste nr dat de sore losers speelde.
Goedzo, op school moesten er 8 worden geherinstalleerd, daar is iemand 20 uur mee bezig geweest (de eerste is gekloond om tijd te besparen).....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay leuk om te weten.Mac's hebben wij op het werk ook maar daar blijf ik doorgaans een
beetje bij uit de buurt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha, veel twitteraars snappen blijkbaar niet wat een 'guilty pleasure'is.
nouja, marco draaien is natuurlijk de goden verzoeken
thanksquote:
Haha prachtig. 20 uur !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Goedzo, op school moesten er 8 worden geherinstalleerd, daar is iemand 20 uur mee bezig geweest (de eerste is gekloond om tijd te besparen).....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |