Ja deze vind ik ook prima te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Eigenlijk is dit best een toffe plaat van Di-rect !#durfeerlijktezijn
De plaat met die piano meneer vind ik ook erg mooiquote:
Afgelopen (volgens mij) woensdag was 'ie er ook. Heb zelfs met 'm zitten lunchen, maar kwam er niet aan toe om mezelf even voor te stellen aangezien 'ie helemaal aan de andere kant van de tafel zat.quote:
At hij patat??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Afgelopen (volgens mij) woensdag was 'ie er ook. Heb zelfs met 'm zitten lunchen, maar kwam er niet aan toe om mezelf even voor te stellen aangezien 'ie helemaal aan de andere kant van de tafel zat.
echt waar? woensdag ben ik er weer en dan MOET je je voorstellen ok?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Afgelopen (volgens mij) woensdag was 'ie er ook. Heb zelfs met 'm zitten lunchen, maar kwam er niet aan toe om mezelf even voor te stellen aangezien 'ie helemaal aan de andere kant van de tafel zat.
ik zie di-rect morgen avond als het goed is. .. nou ja ik ga ze horen want zien gaat niet lukken omdat ik zo klein benquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Eigenlijk is dit best een toffe plaat van Di-rect !#durfeerlijktezijn
Gevonden dankzij de access log van mijn (oude-) webserver.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Kevin !!. Blijf je bij 3FM of is het ook voor jou - net zoals bij Maricha - helemaal afgelopen?
Weet jij nog wie dit waren?
[ afbeelding ]
Zorgen dat je vroeg bentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie di-rect morgen avond als het goed is. .. nou ja ik ga ze horen want zien gaat niet lukken omdat ik zo klein ben
ik ga niet vooraan staan. niet bij die pubertjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zorgen dat je vroeg bent. Maar veel plezier !
Wat een mafkees trouwens die het spoor aan het slopen was. Keihard aanpakken dat soort gekken!
Oef vreselijk al die figuren die dan lopen te schreeuwen. Daar zou ik ook niet in de buurt willen staanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ga niet vooraan staan. niet bij die pubertjesik zie / hoor het wel vanaf een afstandje..
ik hoop wel dat ze goeie bak herrie gaan maken
Ja, dat had ik /wij/ bij john mayer op pinkpop . we stonden redelijk achteraan. ( ik kon wederom niks zien, alleen maar die schermen)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef vreselijk al die figuren die dan lopen te schreeuwen. Daar zou ik ook niet in de buurt willen staan.
Helemaal vooraan staan is wel tof, maar er staat wel heel veel kneuzenvolk, vooral bij jonge mannelijke artiesten staan er altijd wel een paar mongolen met een trouwverzoek en rozenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja, dat had ik /wij/ bij john mayer op pinkpop . we stonden redelijk achteraan. ( ik kon wederom niks zien, alleen maar die schermen)
Maar goed, naast ons van die meisjes die waren opgetild en met een ontbloot boven lichaam, en dat zag zo'n jongen, en die begon toch te schreeuwen : dat john daar moest kijken en die richting en dat ie geweldig was enzo..
Sure, en anders kan je ook ff binnenlopen bij de internetredactie van 3.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
echt waar? woensdag ben ik er weer en dan MOET je je voorstellen ok?
Er zijn een paar grote tafels in het NOS ontplofcentrum, en met een groep van 10 personen heb je dus wel een grote tafel nodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
At hij patat??Maar zijn de tafels in de kantine zo groot dan? Lijkt mij niet zo gezellig
.
ontplofcentrum? Wie heeft dat nou weer verzonnenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn een paar grote tafels in het NOS ontplofcentrum, en met een groep van 10 personen heb je dus wel een grote tafel nodig.
Super Geilquote:
Geen idee. In de studio kom ik niet... en op iets als een toetsenbord-merk let ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf hebben ze daar een HP toetsenbord in de studio? Op het werk hebben wij zo'n ding en dat is even wennen als je een IBM toetsenbord bent gewend. T.o.v. de IBM is het toetsenbord van HP wel erg compact.
Hebben ze dan niet in het hele pand hetzelfde staan qua toetsenborden/muis? Waar ik werk is dat in elk geval wel universeel. Ik let pas op het merk wanneer het mij opvalt dat het toetsenbord anders aanvoeltquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee. In de studio kom ik niet... en op iets als een toetsenbord-merk let ik al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |