Rudy is een echte hosselaar, jeweet!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:16 schreef Joesse het volgende:
Wat een drukte in de studio trouwens!
Harem van Rudy?
Nog erg lang natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
20 was dan weer een beetje overdreven, maar het is toch zeker 15 uur geweest
De laatste tijd zijn Linux distro's makkelijker te installeren, alleen als ze crashen (stroom storing) dan is het nog een heel gezeik om ze weer aan de praat te krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog erg lang natuurlijk. Heb jaren geleden ook erg veel tijd gestoken in Suse 4.x nog wat. Toen was het allemaal nog niet zo grafisch als nu. Wat een gedoe om dat aan de praat te krijgen
Die heb ik op StuKaFest gezien, was echt heul tof!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens jammer dat Hit Me TV een beetje uit de picture is geraakt. Vroeger nog wel eens te horen tijdens MoveYourAss/Der Rudy.
werken aan een nieuwe plaat!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens jammer dat Hit Me TV een beetje uit de picture is geraakt. Vroeger nog wel eens te horen tijdens MoveYourAss/Der Rudy.
Ben verder niet zo'n Linux kenner want ben bij 6.4 toch wel een beetje afgehaakt. Maar die was inderdaad al een stuk beter te installeren. Tenminste een GUI tijdens de installatie. Bij die versie 4 was het al een hele klus om de muis werkend te krijgen tijdens de installatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn Linux distro's makkelijker te installeren, alleen als ze crashen (stroom storing) dan is het nog een heel gezeik om ze weer aan de praat te krijgen.
Live zijn ze ook erg tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Joesse het volgende:
[..]
Die heb ik op StuKaFest gezien, was echt heul tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |