Dit wil je niet missenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef alors het volgende:
Jammer dat mijn radio stoort in de keuken, ben aan het koken, maarja als Tim speelt dan ga ik wel ergens staan met beter bereik.
In de BNN bar...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geen webcam? Waar zijn de DJ's nu?
Overgeschakeld. 3FM is saai op dit moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Echt. Wat doen jullie op 3?! Ons aller Robbie draait nu Muse's Unintended!
Ja zonet Timmetje Knol live hoor, bepaald geen wegzapmoment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Echt. Wat doen jullie op 3?! Ons aller Robbie draait nu Muse's Unintended!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doen jullie binnen??? het regent buitengebeurt hier maar eens per jaar
Begrijp me niet verkeerd, Tim is tof. Maar als ik op zaterdagavond de radio aan heb staan, staat ie toch echt op 2.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zonet Timmetje Knol live hoor, bepaald geen wegzapmoment.
Maroon 5 - Misery http://twitter.com/up_3fm/statuses/19840217900quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet nog hoe dat nummer heet, dat afgelopen donderdag om 18.55 ong. werd gedraaid door Coen met dat onderdeel uit de C&S show waarmee ze 30 seconde hebben om een nummer te promoten oid.. dit keer deed hij het met een luisteraar geloof ik..
????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |