Bonkers / No One Knows / Dark of the Matineequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef alors het volgende:
Wat zijn de opties voor de live dinges?
Radiohead
Oh dat vind ik geen van allen echte toppers, maar doe maar 2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Joesse het volgende:
[..]
Bonkers / No One Knows / Dark of the Matinee
Die Bonkers zie ik trouwens best vaak op TMF... best tof want zelden is daar een fijne plaat te horen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Joesse het volgende:
[..]
Bonkers / No One Knows / Dark of the Matinee
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
Radiohead - High & Dry. Deze heeft Rudy toch wel een paar keer live gedaan. Erg goed was dat.
Je wordt op je wenken bediend!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat vind ik geen van allen echte toppers, maar doe maar 2
Dat is natuurlijk altijd goed, maar ik hoor liever Go With The Flow van ze, je hoort deze bijna alleen maar op 3fm...quote:
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
soulwax remix, lekker voor mezelf ingepland
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
soulwax remix, lekker voor mezelf ingepland
uiteraard!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.
Zal Robert-Jan dan ook aanwezig zijn? die was ineens verdwenen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.
denk het wel, en bette! En Eline La Croix (voor wie zich dat nog kan herinneren)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal Robert-Jan dan ook aanwezig zijn? die was ineens verdwenen..
Alleen jammer van de naamquote:
Ah super zeg! lekker volle bak dus. Gaat bijzonder wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
denk het wel, en bette! En Eline La Croix (voor wie zich dat nog kan herinneren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |