Het lijkt me dat jij de gay plekken wel weet te vinden in Nederland. Ik heb altijd begrepen dat het dan voor gays veel makkelijker is om contact met elkaar te maken dan bij hetero's. Logisch; je begrijpt als man een andere man of als vrouw een andere vrouw veel beter dan iemand van het ANDERE geslacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn geval:
Is ie gay en hij wijst je af --> Sociale dood!
Is ie hetero en hij wijst je af --> fysieke dood!
quote:
Kijk Ang3l, nog een tegeltjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:58 schreef El_Matador het volgende:
Logisch; je begrijpt als man een andere man of als vrouw een andere vrouw veel beter dan iemand van het ANDERE geslacht.
Waarom krijg ik geen antwoord?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef djayzz het volgende:
Ik had gehoopt op [Singles] zoeken een andere supermarkt
En hij vind deze vorm van aandacht ook geweldig, niet te vergetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:03 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij doe je gewoon moeilijk omdat je bang bent voor alles angel.
quote:
Ik zocht eigenlijk een andere quote uit die film (threesome) over "it's all about the equipment you have, and the other one has, and the right way to use that equpment".quote:Stuart: Straight sex is better than gay sex, it's written in the Bible.
Alex: Is that in the King James or the New World Edition?
Duhquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:03 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij doe je gewoon moeilijk omdat je bang bent voor alles angel. Dat je niet leuk genoeg bent, dat je niet goed bent in relaties etc. Je zoekt een perfecte man en durft die dan niet aan te spreken, prachtige vorm van zelfsabotage.
Aandacht IS ook geweldig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
En hij vind deze vorm van aandacht ook geweldig, niet te vergeten
Waarom denken mensen hier toch altijd dat ze recht hebben op een antwoord?quote:
Ik denk dat niet. Maar waarom zou je anders je mond open doen? Als hij wat kwijt wilt ben ik gewoon niewsgierigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom denken mensen hier toch altijd dat ze recht hebben op een antwoord?.
Sex is not the problem. Flirten en zoenen welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aandacht IS ook geweldig.![]()
Maar een flirt, een avond lekker zoenen en een nacht heerlijke seks is veel leukere aandacht.
Word dan niet eens tijd om uit te zoeken waar dat vandaan komt en er wat aan te doen? Je leven laten regeren door angst is niet bepaald een pretje.quote:
Ja ok, maar er worden mij soms ook dingen gevraagd adhv een post en als ik daar dan niet op antwoord gaan ze het nog een keer vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Maar waarom zou je anders je mond open doen? Als hij wat kwijt wilt ben ik gewoon niewsgierig
Volgens mij ben jij irl heel anders. En gebruik je Singles alleen om je frustratiekant te uiten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex is not the problem. Flirten en zoenen wel
Ooit, ooit, lang geeleden er was eens... toen kon ik flirten!
Als ik zat was dan he.
En zoenen! 3 op een avond in de Red & Blue in Antwerpen.
Dat waren nog eens tijden. En nu... vergane glorie!
Rochelend als een wware Edith Piaf zing ik mijn laatste gebroken chanson op de heuvels van de ouderdom!
Vaarwel!
Ik heb sowieso MPS hoor. IRL en online.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij irl heel anders. En gebruik je Singles alleen om je frustratiekant te uiten.![]()
quote:Ben trouwens aan het proberen wat voor je te regelen op Geheime Missie 2.0.
Luister naar Mama Ripley!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Word dan niet eens tijd om uit te zoeken waar dat vandaan komt en er wat aan te doen? Je leven laten regeren door angst is niet bepaald een pretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik was serieus.quote:
O maar ik weet wel waar dat vandaan komt hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Word dan niet eens tijd om uit te zoeken waar dat vandaan komt en er wat aan te doen? Je leven laten regeren door angst is niet bepaald een pretje.
Ja die zie ik vaker voorbij komen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar er worden mij soms ook dingen gevraagd adhv een post en als ik daar dan niet op antwoord gaan ze het nog een keer vragen.
Dan heb ik er al een paar gekilledquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
uuuh... dan uuuuh... ja dan sterf je alle doden tegelijk!
Ow!quote:
Geen excuses meer Ang3l. Je doet gewoon mee. Anders is het ook zo zonde van mijn moeite, vind je zelf niet?quote:
Of de uitleg van Jeff uit Coupling, die is pas briljant....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik zocht eigenlijk een andere quote uit die film (threesome) over "it's all about the equipment you have, and the other one has, and the right way to use that equpment".
Zon, zee, strand. en misschien daten....quote:
Vanavond klussen. Morgen weer Amsterdam in, kijken of het net zo leuk wordt als afgelopen weekedquote:
O jij bent ook al zo'n hartenbrekend twijfelgeval?quote:
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraagquote:
Mijn weekend begon gisteren met een Soedanese bruiloft. Daarna film kijken, muziek luisteren en tot 7:00 FOK!ken. Slapen, vanavond shisha roken, morgen werken en weer shisha roken.quote:
Oeh, succesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraag
Hmmz, thuis kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of de uitleg van Jeff uit Coupling, die is pas briljant....
"Je gaf me net teveel geld terug, maar dat maak ik goed door je vanavond mee uit te nemen."quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
van de aanwezigheid van m'n zoontje genietenquote:
[Uit de kast kom mode on]quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent ook al zo'n hartenbrekend twijfelgeval?
"Nee hoor, het was precies genoeg, dus laat maar zitten voor vanavondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Je gaf me net teveel geld terug, maar dat maak ik goed door je vanavond mee uit te nemen."
Vanavond een LOST avond op de bank, morgen beetje in huis kloten, zaterdagnacht vriendinnetje naar Schiphol brengen en hopelijk nog ergens varen. Als het goed weer is. Dit weekend raak ik géén drank aanquote:
Doen! En als kan ze dit weekend niet, dan toch lekker volgend weekend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
Ik herhaal: "je wint het nooit"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
"Nee hoor, het was precies genoeg, dus laat maar zitten voor vanavond"
oh, ik begin vanavondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanavond een LOST avond op de bank, morgen beetje in huis kloten, zaterdagnacht vriendinnetje naar Schiphol brengen en hopelijk nog ergens varen. Als het goed weer is. Dit weekend raak ik géén drank aan
Positivo!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
"Nee hoor, het was precies genoeg, dus laat maar zitten voor vanavond"
of ze heeft al een vriendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doen! En als kan ze dit weekend niet, dan toch lekker volgend weekend.
Ja, dat kan ook. Lekker belangrijk. Zij is niet het enige leuke meisje op deze aardbol.quote:
Jah. maar. En. Dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen excuses meer Ang3l. Je doet gewoon mee. Anders is het ook zo zonde van mijn moeite, vind je zelf niet?![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[Uit de kast kom mode on]
Door types als jij ga ik wel eens twijfelen ja![]()
[/uit de kast kom mode off]
Serieus, positief denken maakt je zelfverzekerder en vrouwen vallen daarvoor.quote:
[/twitter]quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Lekker belangrijk. Zij is niet het enige leuke meisje op deze aardbol.![]()
Which reminds me, ik heb al weken/ maanden een gast achter me aanlopen, die constant maar blijft vragen of het al uit is
Ja, je kan ook thuis op de bank een doos Cleanex zitten wegsnuiven natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. maar. En. Dus.
De missie is op zichzelf al doodeng!
quote:
Olaquote:
weet ik ook wel, was een geintjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus, positief denken maakt je zelfverzekerder en vrouwen vallen daarvoor.
Dus, Spezza, gewoon doen en het wordt een heerlijke avond!
En iedere keer weer. "Ik geef het nog 3 maanden". "Het duurt nooit lang meer". Ja, daaahhaaggquote:
Zeker zo'n vent die je overtuigd hebt dat het allemaal geen kwaad kan om tee proberenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Lekker belangrijk. Zij is niet het enige leuke meisje op deze aardbol.![]()
Which reminds me, ik heb al weken/ maanden een gast achter me aanlopen, die constant maar blijft vragen of het al uit is
Haha, neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Zeker zo'n vent die je overtuigd hebt dat het allemaal geen kwaad kan om tee proberen
Wie niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
weet ik ook wel, was een geintje
Al denk ik er op dat soort momenten wel aan
gehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker zo'n vent die je overtuigd hebt dat het allemaal geen kwaad kan om tee proberen
Dat soort dingen moet je ook niet zeggenquote:
Beterschapquote:
Je hebt hem al verteld dat "de aanhouder wint" alleen maar opgaat als de would-be aanhouder in de eerste plaats überhaupt een kans maakte?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
En door dit soort gemene tips moeten we zelfvertrouwen krrijgen dat het allemaal geen kwaad kan en dat vrouwen het al op prijs stellen als je een praatje maakt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt hem al verteld dat "de aanhouder wint" alleen maar opgaat als de would-be aanhouder in de eerste plaats überhaupt een kans maakte?.
Die zin dinsdag niet gebruiken hequote:
Is toch alleen maar vleiendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..] Which reminds me, ik heb al weken/ maanden een gast achter me aanlopen, die constant maar blijft vragen of het al uit is
Ik denk dat "vrouwen stellen het niet op prijs als je maandenlang, dag-in dag-uit, exact hetzelfde praatje maakt vol met dingen die de desbetreffende vrouw niet wil horen" helemaal geen slechte tip is. Alhoewel enigszins voor de hand liggend, wellicht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
En door dit soort gemene tips moeten we zelfvertrouwen krrijgen dat het allemaal geen kwaad kan en dat vrouwen het al op prijs stellen als je een praatje maakt?
Is het al uit?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
is het nu uit dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Wat een vertouwen weer in Nouk84 ... alsof elke man d'r in de steek gaat latenquote:
zoenen?quote:
zeker wel denk ik hoor, ik zag het al aankomenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels is het toch echt wel al uit toch?
Je kunt altijd pareren: "geen zin, onzin!".quote:
Ik pareer "Ik heb hoofdpijn" altijd met "Ik neuk je toch nie in je KOP of wel dan?!"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je kunt altijd pareren: "geen zin, onzin!".
I wish! Waarschijnlijk zitten we beide in dezelfde bioscoopzaal bij de sneak.quote:Jullie gaan daten begrijp ik?
in het donker ziet ie je toch niet stiekem dichterbij komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pareer "Ik heb hoofdpijn" altijd met "Ik neuk je toch nie in je KOP of wel dan?!"
[..]
I wish! Waarschijnlijk zitten we beide in dezelfde bioscoopzaal bij de sneak.
ik heb mijn scharrel alvast gedumptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
zeker wel denk ik hoor, ik zag het al aankomen
Krijg ineens zin in sate ajamquote:
Je weet wat de beste remedie is tegen hoofdpijn toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pareer "Ik heb hoofdpijn" altijd met "Ik neuk je toch nie in je KOP of wel dan?!"
[..]
I wish! Waarschijnlijk zitten we beide in dezelfde bioscoopzaal bij de sneak.
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij eten draadjesvlees vanavond. Met aardappelen en erwtjes. Helaas
ik heb gebeld dat ik niet meer belquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die dump je niet... die bel je gewoon niet meer
Ik doe mijn broek niet omlaag als er geen doos Merci is!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je kunt altijd pareren: "geen zin, onzin!".
Jullie gaan daten begrijp ik?
De merci komt uit je aars!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek niet omlaag als er geen doos Merci is!!!![]()
Naast beltegoed en Happy Meals, nu ook dozen Merci dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:54 schreef HeulMacho het volgende:
9mm parabellum?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je weet wat de beste remedie is tegen hoofdpijn toch?
Huh? Wat heb ik gemist hier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Altijd leuk, veel plezier!quote:
Niks. meneer heeft ene grote waffelquote:
Het is dus niet uit bij Nouk, maar ze gaat trouwen?quote:
quote:
quote:
Enkel door mijn spectaculaire & aangename aanwezigheid natuurlijkquote:
Oh.quote:
Aha, toiletjuffrouw dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Enkel door mijn spectaculaire & aangename aanwezigheid natuurlijk
En daarna gaan ze natuurlijk heel snel scheiden, want zo gaat dat als je snel trouwt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dus niet uit bij Nouk, maar ze gaat trouwen?
Pfff. Dat je dan geen lamme arm krijgt zeg!quote:
Alle wegen leiden naar Rome.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Dat je dan geen lamme arm krijgt zeg!
Ik hoef niet zoveel te doen met mn armen ... meer met mn benen. Weet je het al?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik hoef niet zoveel te doen met mn armen ... meer met mn benen. Weet je het al?
Je moet op je knietjes?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
Beentjes de lucht in?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Komt nog het meest in de buurtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..] FSN Cycle Company BV - Fietstaxi met Jan Smit en crew naar JT Arnhem 2
Dat lijkt me ook echt zoooo vet he!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
net trouwens nog even in de PC hooft bij Samsung geweest, kwartiertje 3DTV gekeken, dat moet ik ook thuis!
Ik werd er helemaal gek van toen ik het keek in Harrod's....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
net trouwens nog even in de PC hooft bij Samsung geweest, kwartiertje 3DTV gekeken, dat moet ik ook thuis!
Dat weet ik niet, vast welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt zoooo vet he!
Kan je dat op meer plekken uitproberen?
Is dat met zo'n brilletje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ziek, uhuh, ivm morgen lijkt me dat ook de beste optiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben ziek.Nu@work te wachten tot collega me komt aflossen. Mensen, wat een timing.
What's up?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben ziek.Nu@work te wachten tot collega me komt aflossen. Mensen, wat een timing.
Ik ben d'r stand-inquote:
Ik niet voor hem, ik date niet met mensen zonder foboquote:
Nee hoor, date gaat sowieso door. Ziek of niet.quote:
's Avonds een.. oh wacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee hoor, date gaat sowieso door. Ziek of niet.
Zo kan het dus ook.quote:
dat wordt dan geen zoenen met dat snot overalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zit het je erg dwars, dat ik geen fobo heb?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet voor hem, ik date niet met mensen zonder fobo.
Ach joh, tis maar een zomerhivje!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
Ligt een beetje aan het soort ziekte hoop ik
Geen snot, wel koorts en pijn. I'm kissable.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat wordt dan geen zoenen met dat snot overal
Neuh, ik ging er gewoon nog even op doorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zit het je erg dwars, dat ik geen fobo heb?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben 'r ff aan het overtuigen dat het niet verstandig is om ziek met je op date gaan. Aangezien de limo al geboekt is (denk ik) offer ik de verjaardag wel op en kom ik wel mee. Goed?quote:
*cancelt pm met foto's*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik ging er gewoon nog even op door.
Ik date sowieso niet via FOK!.
Back off, homo! Jij mocht Dizer én HM hebben!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 'r ff aan het overtuigen dat het niet verstandig is om ziek met je op date gaan. Aangezien de limo al geboekt is (denk ik) offer ik de verjaardag wel op en kom ik wel mee. Goed?
Heb ik die tse-tse vlieg toch goed gepland!
Hoeft niet hoorquote:
Alles is voor Bassie!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Back off, homo! Jij mocht Dizer én HM hebben!
Ik zou m'n kind ook niet aan een Amsterdammer toevertrouwen. Voor je 't weet ligt t in de gracht omdat papa of mama naar een hip feestje moesten en het kind ff niet uitkwam!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Niet lullig bedoeld (echt niet) een date met iemand met een kind doe ik sowieso niet, das beter voor alle 3.
trust me, een kind komt bij mij NOOIT uitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou m'n kind ook niet aan een Amsterdammer toevertrouwen. Voor je 't weet ligt t in de gracht omdat papa of mama naar een hip feestje moesten en het kind ff niet uitkwam!
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Niet lullig bedoeld (echt niet) een date met iemand met een kind doe ik sowieso niet, das beter voor alle 3.
Of omdat ie niet zindelijk wilde worden :quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou m'n kind ook niet aan een Amsterdammer toevertrouwen. Voor je 't weet ligt t in de gracht omdat papa of mama naar een hip feestje moesten en het kind ff niet uitkwam!
Ik heb toch mooier haar dan jij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie!
*zet rode neus op*
het woord hagenaar was te ingewikkeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of omdat ie niet zindelijk wilde worden :
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
Nee, zag het net ook. Zat nog onder mijn CTRL-V van straksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het woord hagenaar was te ingewikkeld?
Lijkt me ook een saaie date ... beetje naar een computerscherm kijken de hele tijd.quote:
Ik wil wel eens die zogenaamde legendarische tieten van je zien anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zit het je erg dwars, dat ik geen fobo heb?
Ik ook wel danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil wel eens die zogenaamde legendarische tieten van je zien anders.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Lijkt me ook een saaie date ... beetje naar een computerscherm kijken de hele tijd.
Damnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Maar ik doel dus op iemand via het forum/fobo/pm leren kennen en dat afspreken.
Ach, wie weet maak ik een keer een uitzonderingquote:
Hmm, ja dat zie ik ook niet zitten. Wel 1 keer gedaan (succes!) maar kon gelijk een nieuwe account maken toen het uitgingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik heb het niet gevolgd hoor, maar hebben jullie elkaar nou al een keer eerder gezien?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmm, ja dat zie ik ook niet zitten. Wel 1 keer gedaan (succes!) maar kon gelijk een nieuwe account maken toen het uitgingDus nee, ik zit er niet op te wachten. Of ze moet wel heel bijzonder zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmm, ja dat zie ik ook niet zitten. Wel 1 keer gedaan (succes!) maar kon gelijk een nieuwe account maken toen het uitgingDus nee, ik zit er niet op te wachten. Of ze moet wel heel bijzonder zijn
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd hoor, maar hebben jullie elkaar nou al een keer eerder gezien?
Tuurlijk, maar ik hou daar dus niet zo van. Ik kan soms afknappen op het eerste woord dat er uit komtquote:
zKKlopt. maar ik zou er dan niet meteen van uitgaan dat het IRL ook op die manier klikt. Scheelt een hoop teleurstellingquote:
Kan best leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Doemscenario.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik hou daar dus niet zo van. Ik kan soms afknappen op het eerste woord dat er uit komt.
Wat of wie is mijn type dan wel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:18 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jij bent bijzonder, maar wij gaan niet daten tot je van die man verlost bent.
En daarnaast ben ik je type niet eens
Ik krijg er zo'n laforest gevoel er bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik hou daar dus niet zo van. Ik kan soms afknappen op het eerste woord dat er uit komt.
Hoeft natuurlijk niet, maar IRL zijn mensen toch altijd anders.quote:
Daarom selecteren op mensen die je niet kan uitstaan op het forumquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, maar IRL zijn mensen toch altijd anders..
Ja, je spreekt niet af met iemand die je sowieso niks vindt qua persoon. Maar dta kan puur vriendschappelijk zijn. Of er verder chemie is merk je pas face-to-facequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom selecteren op mensen die je niet kan uitstaan op het forum
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dikke mannen ... bierbuiken enzo [ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze komt uit Purmerend. Ik zou maar van een tegenvallende eerste zin uitgaan dan kan het daarna alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik hier toch ook altijd om?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de foto van je met boa om nog wel ergens.
En dan geen foto. Zo kan het toch nooit iets worden!quote:
*geeft die Spaz een duwtje en steekt zelf z'n hand op*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan geen foto. Zo kan het toch nooit iets worden!
Het zijn soms net echte vrouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, ik zou best wel willen daten hoor met een dame van fok....
Tatahquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind 't tijd voor weekend, ik ga afsluiten.
Betekend dat hij je graag bij de belangrijkste dag in zijn leven wil hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef Q. het volgende:
Heb net een uitnodiging gehad voor de bruiloft van mijn beste vriend van vroeger, die ik al minimaal 4 jaar niet meer heb gesproken. Best raar.
ja, of dat ie geen vrienden meer heeft en toch mensen erbij wil hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Betekend dat hij je graag bij de belangrijkste dag in zijn leven wil hebben
Als het zijn belangrijkste dag is dan
Vulling! Q. je bent vulling! Of nee je kan vulling zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of dat ie geen vrienden meer heeft en toch mensen erbij wil hebben.
Zn eerste huwelijk. Hij heeft in het verleden wel met Dione de Graaf samengewoond trouwens. Deed ie ook al niet verkeerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Betekend dat hij je graag bij de belangrijkste dag in zijn leven wil hebben
Als het zijn belangrijkste dag is dan
Het enige wat ik vul op die bruiloft is mijn bierbuik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Vulling! Q. je bent vulling! Of nee je kan vulling zijn
Ik zou voor de bruidsmeisjes gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige wat ik vul op die bruiloft is mijn bierbuik.
Ik wou net zeggen, er valt heus wel iets te vullen na teveel drank..quote:
Nou... wel na wat drank.... bij teveel drank zit er te weinig bloed meer in omloop om hem omhoog te krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, er valt heus wel iets te vullen na teveel drank..
Hmmm, zn vrouw ziet er leuk uit, die heeft vast wel wat leuke vriendinnen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef Tally het volgende:
Meisjes die er ook wel leuk uit zien bijvoorbeeld!
Dude, je weet toch dat mooie vrouwen met minder mooie vrouwen omgaan zodat ze er bovenuit stekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, zn vrouw ziet er leuk uit, die heeft vast wel wat leuke vriendinnen..
Wie zegt dat zij de mooiste is?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dude, je weet toch dat mooie vrouwen met minder mooie vrouwen omgaan zodat ze er bovenuit steken
15 jaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Daarom!
Een 15-jarige Soedanese probeerde mij gisteren te versieren op die bruiloft. Dat kan jij ook hebben Q.!
The hellquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Daarom!
Een 15-jarige Soedanese probeerde mij gisteren te versieren op die bruiloft. Dat kan jij ook hebben Q.!
Juist niet, men trouwt hier laat (28-35). Maar een bruiloft kost dan ook 30.000 dollar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
15 jaar
Oh wacht, in die landen mag het
Ze was niet eens lelijk. Al val ik niet op zulke donkere vrouwen. En zeker niet op kinderen.quote:
Hoe dichter bij de nul.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze was niet eens lelijk. Al val ik niet op zulke donkere vrouwen. En zeker niet op kinderen.
Hier kan een bruiloft ook gauw 30.000 euro kosten hoor... Begin maar vast met sparenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist niet, men trouwt hier laat (28-35). Maar een bruiloft kost dan ook 30.000 dollar.
De lelijke trouwen altijd eerder. De mooie hebben meer opties.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aangezien zij gaat trouwen en niet de bruidsmeisjes
Wie zegt dat zij niet als laatste trouwt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
De lelijke trouwen altijd eerder. De mooie hebben meer opties.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier kan een bruiloft ook gauw 30.000 euro kosten hoor... Begin maar vast met sparen
Als je een beetje een fatsoenlijke bruiloft wil wel jaquote:
Het kan voor minder, dat is ook weer zo, het ligt eraan hoe je het allemaal wilt doen enzo..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je een beetje een fatsoenlijke bruiloft wil wel ja
Weet niet wat je dan allemaal wilt doen? 30.000 is wel achterlijk veel geld hoor...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier kan een bruiloft ook gauw 30.000 euro kosten hoor... Begin maar vast met sparen
Hier waren 700 man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet niet wat je dan allemaal wilt doen? 30.000 is wel achterlijk veel geld hoor...![]()
Wij waren voor 10.000 rond inc. jurk en huwelijksreis en feest voor 120 man met onbeperkt zuipen
Nodig al je hyves vrienden uit!quote:
geilquote:
Gefeliciteerd, je bent een vrouwquote:
is dat duur?quote:
halloquote:
Gewoon een american party van maken. BYOBquote:
ibood aanbiedingquote:
Ik vast wel.quote:
iedereen date met L-E behalve ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
hallo
Nee, helaas nietze heeft de griep
waarmee?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
hallo
Nee, helaas nietze heeft de griep
Ja duhquote:
met mij te demoniserenquote:
Sorry Pimquote:
Ja, hopen dat ze snel weer beter wordtquote:
Jij deed het toch alleen met mooie vrouwen?quote:
praatgroepje oprichten?quote:
L-E ís een mooie vrouwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij deed het toch alleen met mooie vrouwen?
Tijn hebben ze laatst niet duidelijk gemaakt dat je iemand niet lelijk mag noemen als je 1000% zeker bent dat jij er zelf beter uit ziet???quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
trollerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
in praten?quote:
Blijkbaar niet, anders had ie wel gedate met L_Equote:
ik heb haar afgewezenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had ie wel gedate met L_E
Begrijp me goed, ik bedoel hier niets verkeerds mee, maar is L-E de nieuwe single slet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:55 schreef djayzz het volgende:
Blijkbaar niet, anders had ie wel gedate met L_E
Dat vind jijquote:
Aangezien iedereen knapper dan mij is zou ik dus nooit iemand lelijk kunnen noemenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tijn hebben ze laatst niet duidelijk gemaakt dat je iemand niet lelijk mag noemen als je 1000% zeker bent dat jij er zelf beter uit ziet???
Stiekum ben je het mij eensquote:
*piep*quote:
ook niet de laatstequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ach, hij is niet de eerste man die achteraf ergens spijt van heeft.
Mag, maar niet iedereen doet dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Aangezien iedereen knapper dan mij is zou ik dus nooit iemand lelijk kunnen noemenMaar iedereen mag mij wel lelijk noemen
![]()
Piepen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
ook niet de laatste
ach...vanavond mag ik weer
ooeeee. vertel....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook niet de laatste
ach...vanavond mag ik weer
klinkt goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:59 schreef Lotusss het volgende:
Onderweg naar Eindhoven voor een soort mini meet
Have funquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:59 schreef Lotusss het volgende:
Gezellig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:59 schreef Lotusss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |