Het lijkt me dat jij de gay plekken wel weet te vinden in Nederland. Ik heb altijd begrepen dat het dan voor gays veel makkelijker is om contact met elkaar te maken dan bij hetero's. Logisch; je begrijpt als man een andere man of als vrouw een andere vrouw veel beter dan iemand van het ANDERE geslacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn geval:
Is ie gay en hij wijst je af --> Sociale dood!
Is ie hetero en hij wijst je af --> fysieke dood!
quote:
Kijk Ang3l, nog een tegeltjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:58 schreef El_Matador het volgende:
Logisch; je begrijpt als man een andere man of als vrouw een andere vrouw veel beter dan iemand van het ANDERE geslacht.
Waarom krijg ik geen antwoord?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef djayzz het volgende:
Ik had gehoopt op [Singles] zoeken een andere supermarkt
En hij vind deze vorm van aandacht ook geweldig, niet te vergetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:03 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij doe je gewoon moeilijk omdat je bang bent voor alles angel.
quote:
Ik zocht eigenlijk een andere quote uit die film (threesome) over "it's all about the equipment you have, and the other one has, and the right way to use that equpment".quote:Stuart: Straight sex is better than gay sex, it's written in the Bible.
Alex: Is that in the King James or the New World Edition?
Duhquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:03 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij doe je gewoon moeilijk omdat je bang bent voor alles angel. Dat je niet leuk genoeg bent, dat je niet goed bent in relaties etc. Je zoekt een perfecte man en durft die dan niet aan te spreken, prachtige vorm van zelfsabotage.
Aandacht IS ook geweldig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
En hij vind deze vorm van aandacht ook geweldig, niet te vergeten
Waarom denken mensen hier toch altijd dat ze recht hebben op een antwoord?quote:
Ik denk dat niet. Maar waarom zou je anders je mond open doen? Als hij wat kwijt wilt ben ik gewoon niewsgierigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom denken mensen hier toch altijd dat ze recht hebben op een antwoord?.
Sex is not the problem. Flirten en zoenen welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aandacht IS ook geweldig.![]()
Maar een flirt, een avond lekker zoenen en een nacht heerlijke seks is veel leukere aandacht.
Word dan niet eens tijd om uit te zoeken waar dat vandaan komt en er wat aan te doen? Je leven laten regeren door angst is niet bepaald een pretje.quote:
Ja ok, maar er worden mij soms ook dingen gevraagd adhv een post en als ik daar dan niet op antwoord gaan ze het nog een keer vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Maar waarom zou je anders je mond open doen? Als hij wat kwijt wilt ben ik gewoon niewsgierig
Volgens mij ben jij irl heel anders. En gebruik je Singles alleen om je frustratiekant te uiten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex is not the problem. Flirten en zoenen wel
Ooit, ooit, lang geeleden er was eens... toen kon ik flirten!
Als ik zat was dan he.
En zoenen! 3 op een avond in de Red & Blue in Antwerpen.
Dat waren nog eens tijden. En nu... vergane glorie!
Rochelend als een wware Edith Piaf zing ik mijn laatste gebroken chanson op de heuvels van de ouderdom!
Vaarwel!
Ik heb sowieso MPS hoor. IRL en online.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij irl heel anders. En gebruik je Singles alleen om je frustratiekant te uiten.![]()
quote:Ben trouwens aan het proberen wat voor je te regelen op Geheime Missie 2.0.
Luister naar Mama Ripley!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Word dan niet eens tijd om uit te zoeken waar dat vandaan komt en er wat aan te doen? Je leven laten regeren door angst is niet bepaald een pretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik was serieus.quote:
O maar ik weet wel waar dat vandaan komt hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Word dan niet eens tijd om uit te zoeken waar dat vandaan komt en er wat aan te doen? Je leven laten regeren door angst is niet bepaald een pretje.
Ja die zie ik vaker voorbij komen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar er worden mij soms ook dingen gevraagd adhv een post en als ik daar dan niet op antwoord gaan ze het nog een keer vragen.
Dan heb ik er al een paar gekilledquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
uuuh... dan uuuuh... ja dan sterf je alle doden tegelijk!
Ow!quote:
Geen excuses meer Ang3l. Je doet gewoon mee. Anders is het ook zo zonde van mijn moeite, vind je zelf niet?quote:
Of de uitleg van Jeff uit Coupling, die is pas briljant....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik zocht eigenlijk een andere quote uit die film (threesome) over "it's all about the equipment you have, and the other one has, and the right way to use that equpment".
Zon, zee, strand. en misschien daten....quote:
Vanavond klussen. Morgen weer Amsterdam in, kijken of het net zo leuk wordt als afgelopen weekedquote:
O jij bent ook al zo'n hartenbrekend twijfelgeval?quote:
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraagquote:
Mijn weekend begon gisteren met een Soedanese bruiloft. Daarna film kijken, muziek luisteren en tot 7:00 FOK!ken. Slapen, vanavond shisha roken, morgen werken en weer shisha roken.quote:
Oeh, succesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraag
Hmmz, thuis kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of de uitleg van Jeff uit Coupling, die is pas briljant....
"Je gaf me net teveel geld terug, maar dat maak ik goed door je vanavond mee uit te nemen."quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraag
van de aanwezigheid van m'n zoontje genietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |