Ik was serieus.quote:
O maar ik weet wel waar dat vandaan komt hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Word dan niet eens tijd om uit te zoeken waar dat vandaan komt en er wat aan te doen? Je leven laten regeren door angst is niet bepaald een pretje.
Ja die zie ik vaker voorbij komen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar er worden mij soms ook dingen gevraagd adhv een post en als ik daar dan niet op antwoord gaan ze het nog een keer vragen.
Dan heb ik er al een paar gekilledquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
uuuh... dan uuuuh... ja dan sterf je alle doden tegelijk!
Ow!quote:
Geen excuses meer Ang3l. Je doet gewoon mee. Anders is het ook zo zonde van mijn moeite, vind je zelf niet?quote:
Of de uitleg van Jeff uit Coupling, die is pas briljant....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik zocht eigenlijk een andere quote uit die film (threesome) over "it's all about the equipment you have, and the other one has, and the right way to use that equpment".
Zon, zee, strand. en misschien daten....quote:
Vanavond klussen. Morgen weer Amsterdam in, kijken of het net zo leuk wordt als afgelopen weekedquote:
O jij bent ook al zo'n hartenbrekend twijfelgeval?quote:
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraagquote:
Mijn weekend begon gisteren met een Soedanese bruiloft. Daarna film kijken, muziek luisteren en tot 7:00 FOK!ken. Slapen, vanavond shisha roken, morgen werken en weer shisha roken.quote:
Oeh, succesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraag
Hmmz, thuis kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of de uitleg van Jeff uit Coupling, die is pas briljant....
"Je gaf me net teveel geld terug, maar dat maak ik goed door je vanavond mee uit te nemen."quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraag
van de aanwezigheid van m'n zoontje genietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |