Daarom selecteren op mensen die je niet kan uitstaan op het forumquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, maar IRL zijn mensen toch altijd anders..
Ja, je spreekt niet af met iemand die je sowieso niks vindt qua persoon. Maar dta kan puur vriendschappelijk zijn. Of er verder chemie is merk je pas face-to-facequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom selecteren op mensen die je niet kan uitstaan op het forum
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dikke mannen ... bierbuiken enzo [ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze komt uit Purmerend. Ik zou maar van een tegenvallende eerste zin uitgaan dan kan het daarna alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik hier toch ook altijd om?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de foto van je met boa om nog wel ergens.
En dan geen foto. Zo kan het toch nooit iets worden!quote:
*geeft die Spaz een duwtje en steekt zelf z'n hand op*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan geen foto. Zo kan het toch nooit iets worden!
Het zijn soms net echte vrouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, ik zou best wel willen daten hoor met een dame van fok....
Tatahquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind 't tijd voor weekend, ik ga afsluiten.
Betekend dat hij je graag bij de belangrijkste dag in zijn leven wil hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef Q. het volgende:
Heb net een uitnodiging gehad voor de bruiloft van mijn beste vriend van vroeger, die ik al minimaal 4 jaar niet meer heb gesproken. Best raar.
ja, of dat ie geen vrienden meer heeft en toch mensen erbij wil hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Betekend dat hij je graag bij de belangrijkste dag in zijn leven wil hebben
Als het zijn belangrijkste dag is dan
Vulling! Q. je bent vulling! Of nee je kan vulling zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of dat ie geen vrienden meer heeft en toch mensen erbij wil hebben.
Zn eerste huwelijk. Hij heeft in het verleden wel met Dione de Graaf samengewoond trouwens. Deed ie ook al niet verkeerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Betekend dat hij je graag bij de belangrijkste dag in zijn leven wil hebben
Als het zijn belangrijkste dag is dan
Het enige wat ik vul op die bruiloft is mijn bierbuik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Vulling! Q. je bent vulling! Of nee je kan vulling zijn
Ik zou voor de bruidsmeisjes gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige wat ik vul op die bruiloft is mijn bierbuik.
Ik wou net zeggen, er valt heus wel iets te vullen na teveel drank..quote:
Nou... wel na wat drank.... bij teveel drank zit er te weinig bloed meer in omloop om hem omhoog te krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, er valt heus wel iets te vullen na teveel drank..
Hmmm, zn vrouw ziet er leuk uit, die heeft vast wel wat leuke vriendinnen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef Tally het volgende:
Meisjes die er ook wel leuk uit zien bijvoorbeeld!
Dude, je weet toch dat mooie vrouwen met minder mooie vrouwen omgaan zodat ze er bovenuit stekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, zn vrouw ziet er leuk uit, die heeft vast wel wat leuke vriendinnen..
Wie zegt dat zij de mooiste is?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dude, je weet toch dat mooie vrouwen met minder mooie vrouwen omgaan zodat ze er bovenuit steken
15 jaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Daarom!
Een 15-jarige Soedanese probeerde mij gisteren te versieren op die bruiloft. Dat kan jij ook hebben Q.!
The hellquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Daarom!
Een 15-jarige Soedanese probeerde mij gisteren te versieren op die bruiloft. Dat kan jij ook hebben Q.!
Juist niet, men trouwt hier laat (28-35). Maar een bruiloft kost dan ook 30.000 dollar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
15 jaar
Oh wacht, in die landen mag het
Ze was niet eens lelijk. Al val ik niet op zulke donkere vrouwen. En zeker niet op kinderen.quote:
Hoe dichter bij de nul.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze was niet eens lelijk. Al val ik niet op zulke donkere vrouwen. En zeker niet op kinderen.
Hier kan een bruiloft ook gauw 30.000 euro kosten hoor... Begin maar vast met sparenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist niet, men trouwt hier laat (28-35). Maar een bruiloft kost dan ook 30.000 dollar.
De lelijke trouwen altijd eerder. De mooie hebben meer opties.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aangezien zij gaat trouwen en niet de bruidsmeisjes
Wie zegt dat zij niet als laatste trouwt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
De lelijke trouwen altijd eerder. De mooie hebben meer opties.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier kan een bruiloft ook gauw 30.000 euro kosten hoor... Begin maar vast met sparen
Als je een beetje een fatsoenlijke bruiloft wil wel jaquote:
Het kan voor minder, dat is ook weer zo, het ligt eraan hoe je het allemaal wilt doen enzo..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je een beetje een fatsoenlijke bruiloft wil wel ja
Weet niet wat je dan allemaal wilt doen? 30.000 is wel achterlijk veel geld hoor...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier kan een bruiloft ook gauw 30.000 euro kosten hoor... Begin maar vast met sparen
Hier waren 700 man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet niet wat je dan allemaal wilt doen? 30.000 is wel achterlijk veel geld hoor...![]()
Wij waren voor 10.000 rond inc. jurk en huwelijksreis en feest voor 120 man met onbeperkt zuipen
Nodig al je hyves vrienden uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |