's Avonds een.. oh wacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee hoor, date gaat sowieso door. Ziek of niet.
Zo kan het dus ook.quote:
dat wordt dan geen zoenen met dat snot overalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zit het je erg dwars, dat ik geen fobo heb?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet voor hem, ik date niet met mensen zonder fobo.
Ach joh, tis maar een zomerhivje!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
Ligt een beetje aan het soort ziekte hoop ik
Geen snot, wel koorts en pijn. I'm kissable.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat wordt dan geen zoenen met dat snot overal
Neuh, ik ging er gewoon nog even op doorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zit het je erg dwars, dat ik geen fobo heb?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben 'r ff aan het overtuigen dat het niet verstandig is om ziek met je op date gaan. Aangezien de limo al geboekt is (denk ik) offer ik de verjaardag wel op en kom ik wel mee. Goed?quote:
*cancelt pm met foto's*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik ging er gewoon nog even op door.
Ik date sowieso niet via FOK!.
Back off, homo! Jij mocht Dizer én HM hebben!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 'r ff aan het overtuigen dat het niet verstandig is om ziek met je op date gaan. Aangezien de limo al geboekt is (denk ik) offer ik de verjaardag wel op en kom ik wel mee. Goed?
Heb ik die tse-tse vlieg toch goed gepland!
Hoeft niet hoorquote:
Alles is voor Bassie!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Back off, homo! Jij mocht Dizer én HM hebben!
Ik zou m'n kind ook niet aan een Amsterdammer toevertrouwen. Voor je 't weet ligt t in de gracht omdat papa of mama naar een hip feestje moesten en het kind ff niet uitkwam!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Niet lullig bedoeld (echt niet) een date met iemand met een kind doe ik sowieso niet, das beter voor alle 3.
trust me, een kind komt bij mij NOOIT uitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou m'n kind ook niet aan een Amsterdammer toevertrouwen. Voor je 't weet ligt t in de gracht omdat papa of mama naar een hip feestje moesten en het kind ff niet uitkwam!
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Niet lullig bedoeld (echt niet) een date met iemand met een kind doe ik sowieso niet, das beter voor alle 3.
Of omdat ie niet zindelijk wilde worden :quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou m'n kind ook niet aan een Amsterdammer toevertrouwen. Voor je 't weet ligt t in de gracht omdat papa of mama naar een hip feestje moesten en het kind ff niet uitkwam!
Ik heb toch mooier haar dan jij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie!
*zet rode neus op*
het woord hagenaar was te ingewikkeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of omdat ie niet zindelijk wilde worden :
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
Nee, zag het net ook. Zat nog onder mijn CTRL-V van straksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het woord hagenaar was te ingewikkeld?
Lijkt me ook een saaie date ... beetje naar een computerscherm kijken de hele tijd.quote:
Ik wil wel eens die zogenaamde legendarische tieten van je zien anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zit het je erg dwars, dat ik geen fobo heb?
Ik ook wel danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil wel eens die zogenaamde legendarische tieten van je zien anders.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Lijkt me ook een saaie date ... beetje naar een computerscherm kijken de hele tijd.
Damnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Maar ik doel dus op iemand via het forum/fobo/pm leren kennen en dat afspreken.
Ach, wie weet maak ik een keer een uitzonderingquote:
Hmm, ja dat zie ik ook niet zitten. Wel 1 keer gedaan (succes!) maar kon gelijk een nieuwe account maken toen het uitgingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik heb het niet gevolgd hoor, maar hebben jullie elkaar nou al een keer eerder gezien?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmm, ja dat zie ik ook niet zitten. Wel 1 keer gedaan (succes!) maar kon gelijk een nieuwe account maken toen het uitgingDus nee, ik zit er niet op te wachten. Of ze moet wel heel bijzonder zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmm, ja dat zie ik ook niet zitten. Wel 1 keer gedaan (succes!) maar kon gelijk een nieuwe account maken toen het uitgingDus nee, ik zit er niet op te wachten. Of ze moet wel heel bijzonder zijn
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd hoor, maar hebben jullie elkaar nou al een keer eerder gezien?
Tuurlijk, maar ik hou daar dus niet zo van. Ik kan soms afknappen op het eerste woord dat er uit komtquote:
zKKlopt. maar ik zou er dan niet meteen van uitgaan dat het IRL ook op die manier klikt. Scheelt een hoop teleurstellingquote:
Kan best leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Doemscenario.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik hou daar dus niet zo van. Ik kan soms afknappen op het eerste woord dat er uit komt.
Wat of wie is mijn type dan wel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:18 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jij bent bijzonder, maar wij gaan niet daten tot je van die man verlost bent.
En daarnaast ben ik je type niet eens
Ik krijg er zo'n laforest gevoel er bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik hou daar dus niet zo van. Ik kan soms afknappen op het eerste woord dat er uit komt.
Hoeft natuurlijk niet, maar IRL zijn mensen toch altijd anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |