Krijg ineens zin in sate ajamquote:
Je weet wat de beste remedie is tegen hoofdpijn toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pareer "Ik heb hoofdpijn" altijd met "Ik neuk je toch nie in je KOP of wel dan?!"
[..]
I wish! Waarschijnlijk zitten we beide in dezelfde bioscoopzaal bij de sneak.
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij eten draadjesvlees vanavond. Met aardappelen en erwtjes. Helaas
ik heb gebeld dat ik niet meer belquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die dump je niet... die bel je gewoon niet meer
Ik doe mijn broek niet omlaag als er geen doos Merci is!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je kunt altijd pareren: "geen zin, onzin!".
Jullie gaan daten begrijp ik?
De merci komt uit je aars!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek niet omlaag als er geen doos Merci is!!!![]()
Naast beltegoed en Happy Meals, nu ook dozen Merci dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:54 schreef HeulMacho het volgende:
9mm parabellum?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je weet wat de beste remedie is tegen hoofdpijn toch?
Huh? Wat heb ik gemist hier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Altijd leuk, veel plezier!quote:
Niks. meneer heeft ene grote waffelquote:
Het is dus niet uit bij Nouk, maar ze gaat trouwen?quote:
quote:
quote:
Enkel door mijn spectaculaire & aangename aanwezigheid natuurlijkquote:
Oh.quote:
Aha, toiletjuffrouw dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Enkel door mijn spectaculaire & aangename aanwezigheid natuurlijk
En daarna gaan ze natuurlijk heel snel scheiden, want zo gaat dat als je snel trouwt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dus niet uit bij Nouk, maar ze gaat trouwen?
Pfff. Dat je dan geen lamme arm krijgt zeg!quote:
Alle wegen leiden naar Rome.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Dat je dan geen lamme arm krijgt zeg!
Ik hoef niet zoveel te doen met mn armen ... meer met mn benen. Weet je het al?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik hoef niet zoveel te doen met mn armen ... meer met mn benen. Weet je het al?
Je moet op je knietjes?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
Beentjes de lucht in?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Komt nog het meest in de buurtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..] FSN Cycle Company BV - Fietstaxi met Jan Smit en crew naar JT Arnhem 2
Dat lijkt me ook echt zoooo vet he!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
net trouwens nog even in de PC hooft bij Samsung geweest, kwartiertje 3DTV gekeken, dat moet ik ook thuis!
Ik werd er helemaal gek van toen ik het keek in Harrod's....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
net trouwens nog even in de PC hooft bij Samsung geweest, kwartiertje 3DTV gekeken, dat moet ik ook thuis!
Dat weet ik niet, vast welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt zoooo vet he!
Kan je dat op meer plekken uitproberen?
Is dat met zo'n brilletje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ziek, uhuh, ivm morgen lijkt me dat ook de beste optiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben ziek.Nu@work te wachten tot collega me komt aflossen. Mensen, wat een timing.
What's up?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben ziek.Nu@work te wachten tot collega me komt aflossen. Mensen, wat een timing.
Ik ben d'r stand-inquote:
Ik niet voor hem, ik date niet met mensen zonder foboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |