En daarna gaan ze natuurlijk heel snel scheiden, want zo gaat dat als je snel trouwt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dus niet uit bij Nouk, maar ze gaat trouwen?
Pfff. Dat je dan geen lamme arm krijgt zeg!quote:
Alle wegen leiden naar Rome.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Dat je dan geen lamme arm krijgt zeg!
Ik hoef niet zoveel te doen met mn armen ... meer met mn benen. Weet je het al?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik hoef niet zoveel te doen met mn armen ... meer met mn benen. Weet je het al?
Je moet op je knietjes?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
Beentjes de lucht in?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Komt nog het meest in de buurtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..] FSN Cycle Company BV - Fietstaxi met Jan Smit en crew naar JT Arnhem 2
Dat lijkt me ook echt zoooo vet he!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
net trouwens nog even in de PC hooft bij Samsung geweest, kwartiertje 3DTV gekeken, dat moet ik ook thuis!
Ik werd er helemaal gek van toen ik het keek in Harrod's....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
net trouwens nog even in de PC hooft bij Samsung geweest, kwartiertje 3DTV gekeken, dat moet ik ook thuis!
Dat weet ik niet, vast welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt zoooo vet he!
Kan je dat op meer plekken uitproberen?
Is dat met zo'n brilletje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ziek, uhuh, ivm morgen lijkt me dat ook de beste optiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben ziek.Nu@work te wachten tot collega me komt aflossen. Mensen, wat een timing.
What's up?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben ziek.Nu@work te wachten tot collega me komt aflossen. Mensen, wat een timing.
Ik ben d'r stand-inquote:
Ik niet voor hem, ik date niet met mensen zonder foboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |