[Uit de kast kom mode on]quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent ook al zo'n hartenbrekend twijfelgeval?
"Nee hoor, het was precies genoeg, dus laat maar zitten voor vanavondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Je gaf me net teveel geld terug, maar dat maak ik goed door je vanavond mee uit te nemen."
Vanavond een LOST avond op de bank, morgen beetje in huis kloten, zaterdagnacht vriendinnetje naar Schiphol brengen en hopelijk nog ergens varen. Als het goed weer is. Dit weekend raak ik géén drank aanquote:
Doen! En als kan ze dit weekend niet, dan toch lekker volgend weekend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
Dat zal afhangen van het succes als ik de kassadame vraag
Ik herhaal: "je wint het nooit"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
"Nee hoor, het was precies genoeg, dus laat maar zitten voor vanavond"
oh, ik begin vanavondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanavond een LOST avond op de bank, morgen beetje in huis kloten, zaterdagnacht vriendinnetje naar Schiphol brengen en hopelijk nog ergens varen. Als het goed weer is. Dit weekend raak ik géén drank aan
Positivo!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
"Nee hoor, het was precies genoeg, dus laat maar zitten voor vanavond"
of ze heeft al een vriendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doen! En als kan ze dit weekend niet, dan toch lekker volgend weekend.
Ja, dat kan ook. Lekker belangrijk. Zij is niet het enige leuke meisje op deze aardbol.quote:
Jah. maar. En. Dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen excuses meer Ang3l. Je doet gewoon mee. Anders is het ook zo zonde van mijn moeite, vind je zelf niet?![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[Uit de kast kom mode on]
Door types als jij ga ik wel eens twijfelen ja![]()
[/uit de kast kom mode off]
Serieus, positief denken maakt je zelfverzekerder en vrouwen vallen daarvoor.quote:
[/twitter]quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Lekker belangrijk. Zij is niet het enige leuke meisje op deze aardbol.![]()
Which reminds me, ik heb al weken/ maanden een gast achter me aanlopen, die constant maar blijft vragen of het al uit is
Ja, je kan ook thuis op de bank een doos Cleanex zitten wegsnuiven natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. maar. En. Dus.
De missie is op zichzelf al doodeng!
quote:
Olaquote:
weet ik ook wel, was een geintjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus, positief denken maakt je zelfverzekerder en vrouwen vallen daarvoor.
Dus, Spezza, gewoon doen en het wordt een heerlijke avond!
En iedere keer weer. "Ik geef het nog 3 maanden". "Het duurt nooit lang meer". Ja, daaahhaaggquote:
Zeker zo'n vent die je overtuigd hebt dat het allemaal geen kwaad kan om tee proberenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Lekker belangrijk. Zij is niet het enige leuke meisje op deze aardbol.![]()
Which reminds me, ik heb al weken/ maanden een gast achter me aanlopen, die constant maar blijft vragen of het al uit is
Haha, neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Zeker zo'n vent die je overtuigd hebt dat het allemaal geen kwaad kan om tee proberen
Wie niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
weet ik ook wel, was een geintje
Al denk ik er op dat soort momenten wel aan
gehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker zo'n vent die je overtuigd hebt dat het allemaal geen kwaad kan om tee proberen
Dat soort dingen moet je ook niet zeggenquote:
Beterschapquote:
Je hebt hem al verteld dat "de aanhouder wint" alleen maar opgaat als de would-be aanhouder in de eerste plaats überhaupt een kans maakte?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
En door dit soort gemene tips moeten we zelfvertrouwen krrijgen dat het allemaal geen kwaad kan en dat vrouwen het al op prijs stellen als je een praatje maakt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt hem al verteld dat "de aanhouder wint" alleen maar opgaat als de would-be aanhouder in de eerste plaats überhaupt een kans maakte?.
Die zin dinsdag niet gebruiken hequote:
Is toch alleen maar vleiendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..] Which reminds me, ik heb al weken/ maanden een gast achter me aanlopen, die constant maar blijft vragen of het al uit is
Ik denk dat "vrouwen stellen het niet op prijs als je maandenlang, dag-in dag-uit, exact hetzelfde praatje maakt vol met dingen die de desbetreffende vrouw niet wil horen" helemaal geen slechte tip is. Alhoewel enigszins voor de hand liggend, wellicht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
En door dit soort gemene tips moeten we zelfvertrouwen krrijgen dat het allemaal geen kwaad kan en dat vrouwen het al op prijs stellen als je een praatje maakt?
Is het al uit?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
is het nu uit dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Wat een vertouwen weer in Nouk84 ... alsof elke man d'r in de steek gaat latenquote:
zoenen?quote:
zeker wel denk ik hoor, ik zag het al aankomenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels is het toch echt wel al uit toch?
Je kunt altijd pareren: "geen zin, onzin!".quote:
Ik pareer "Ik heb hoofdpijn" altijd met "Ik neuk je toch nie in je KOP of wel dan?!"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je kunt altijd pareren: "geen zin, onzin!".
I wish! Waarschijnlijk zitten we beide in dezelfde bioscoopzaal bij de sneak.quote:Jullie gaan daten begrijp ik?
in het donker ziet ie je toch niet stiekem dichterbij komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pareer "Ik heb hoofdpijn" altijd met "Ik neuk je toch nie in je KOP of wel dan?!"
[..]
I wish! Waarschijnlijk zitten we beide in dezelfde bioscoopzaal bij de sneak.
ik heb mijn scharrel alvast gedumptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
zeker wel denk ik hoor, ik zag het al aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |