ik volg hem nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef RenRen- het volgende:
HAHAHA Het begon al vroeg
mijn moeder: "Ze eet NIETS. Ik neem ook volgende week brood mee en smeerkaas mee en de magnetron mee en ik neem alles mee. Nee echt"
mijn oma "Geeeek"
mam "Nee echt"
oma "Er is daar toch ook brood"
Ik lust. Niets. Ik eet geen dingen die rood, oranje of paars zijn. Hoe idioot het ook klinkt, ik kan het niet binnenhouden. En nu kijk ik een video van toen ik klein wasquote:
owwwwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lust. Niets. Ik eet geen dingen die rood, oranje of paars zijn. Hoe idioot het ook klinkt, ik kan het niet binnenhouden. En nu kijk ik een video van toen ik klein wasEn et die quote was ik 0
Neee, jeugdvideo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
owwww![]()
ik dacht dat het over de hond ging
Blinddoek omquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lust. Niets. Ik eet geen dingen die rood, oranje of paars zijn. Hoe idioot het ook klinkt, ik kan het niet binnenhouden. En nu kijk ik een video van toen ik klein wasEn et die quote was ik 0
Oh, over dat. Ik lust. Niets. Is het o die pauze en die mee te benadrukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
RenRen, waarom. Typ jij zo.
Met van die punten. Tussen je zinnen. ?
Is dat nieuwe straattaal en heb ik. Iets gemist?
ik zie het je vaker doen, vandaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, over dat. Ik lust. Niets. Is het o die pauze en die nee te benadrukken
Ik heb een hekel aan ... odat ik het dan net vind lijken op iets heul dramatisch of dat het gesprek traag vordert. En daaro gebruik ik soms een punt om de pauze eer te benadrukken, want ik gebruik best vaak een komma.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie het je vaker doen, vandaarMaar in schrijftaal zijn er toch leestekens om een pauze aan te geven? Zoals de , en de ...
De taalnerd in mij vindt dit altijd zo jammerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan ... odat ik het dan net vind lijken op iets heul dramatisch of dat het gesprek traag vordert. En daaro gebruik ik soms een punt om de pauze eer te benadrukken, want ik gebruik best vaak een komma.
En dan nogHet is een foru, ik ken alle taalregels prima, aar hier vind ik dat ik e daar niets van aan hoef te trekken
Nasiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
hoeft ook niet. But beware of the taalnasi
[ afbeelding ]
Ik ben ook een enore taalnerd, dus fouten herken ik hartstikke goed, ik zal nooit jou/jouw verwarren oid, aar soms zijn normale regels niet genoeg o het sprekend te laten lijken. You snap?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De taalnerd in mij vindt dit altijd zo jammer
(Overigens is dat niet bedoeld als aanval ofzo, is slechts mijn persoonlijke opinie.)
Yuckquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OMG LEKKERRRRRR!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap, was meer een algemene uitroep richting de mensen met "dyslazia" (oftewel met opzet rare dingen neerzetten, is terwijl ze eens bedoelen enzo. Grote ergernis.)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben ook een enore taalnerd, dus fouten herken ik hartstikke goed, ik zal nooit jou/jouw verwarren oid, aar soms zijn normale regels niet genoeg o het sprekend te laten lijken. You snap?Als ik tik:
"Ik eet niets." Dan klinkt dat, als ik het 'hardop' in ijn hoofd lees zo zonder articulatie. Oké, ze eet niets. Aar als ik dan zeg:
"Ik eet. Niets." Dan ligt de nadruk op niets, aar niet op een heftige anier die 'níéts' zou aken.
Jezus, wat lijk ik te brabbelenIn ijn hoofd is het heel logisch
Dat klinkt gewoon als pesten, et opzet foute dingen neerzetten. Of dommer voordoen dan je bent. Ik bedoel vooral dat soms taal et alle regeltjes en dingetjes niet heleaal overkot zoals je het bedoelt, zeker niet schriftelijk. JUIST schriftelijk oet ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap, was meer een algemene uitroep richting de mensen met "dyslazia" (oftewel met opzet rare dingen neerzetten, is terwijl ze eens bedoelen enzo. Grote ergernis.)
En communicatie via alleen tekst ís ook moeilijker. Verschillende interpretaties enzo. Helemaal wanneer iets afwijkt van normaal leest het lastig. Maar wanneer je het weet, is de redenatie niet onlogisch.
*houdt bakkes weer*
Net als de fouten met jou en jouw. Jou boek. *ril* Engels is oeilijk, aar dat was de eerste taalregel die ik ooit heb geleerdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:09 schreef Mss het volgende:
Niks mis met taalnazi zijn hoor. Zelf stoor ik me ķntzettend aan mensen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Sorry, maar dat vind ik ontzettend dommig overkomen. Zelf schrijf ik overigens ook niet perfect Nederlands, maar ik probeer er zoveel mogelijk op te letten.
Ook ontzettend storend ja. En mensen die 'Ik wordt' schrijvenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Net als de fouten met jou en jouw. Jou boek. *ril* Engels is oeilijk, aar dat was de eerste taalregel die ik ooit heb geleerd
Ik zag het laatst in een ondertitelingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ook ontzettend storend ja. En mensen die 'Ik wordt' schrijven
I love you, your so sweet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Met Engels is het ook leuk ja! You're book. Uh, ik ben geen boek
Taalergernissen
M'n wat is lief?quote:
Ja! Kijk, als je niet goed bent in Engels en je gebruikt het alleen voor school en dán gaat het mis, daar kan ik nog inkomen, aar als je weet dat je heel slecht bent in Engels en je gebruikt het te pas en te onpas. Nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n wat is lief?
Mooi is dat, als ze dan ook écht niet snappen waarom je dat antwoordt.
PI's zijn weg. En je oet de smileys uit je hoofd weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Mobiel fokken is best irritant trouwens.
Nou ja, dat ze het graag gebruiken is tot daaraan toe, maar die lui die dan van zichzelf roepen dat hun (hun, ook zo'n mooie) Engels zo goed is en weet ik wat zijn ergerlijk. Die accepteren verbeteringen niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Kijk, als je niet goed bent in Engels en je gebruikt het alleen voor school en dán gaat het mis, daar kan ik nog inkomen, aar als je weet dat je heel slecht bent in Engels en je gebruikt het te pas en te onpas. Nee.Doe aar niet
En het ook doodleuk in bijvoorbeeld sollicitatiebrieven fout gaan doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:33 schreef Mss het volgende:
Ik vind het ergens ook wel respectloos om consequent dingen fout te blijven schrijven. Ook in het me/mijn geval. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je niet weet dat dat niet zo hoort. Je kunt zeggen 'het is maar een forum', maar ik vind het toch zeker storend.
Sorry, ga zo m'n Helmer bouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verveel me
Wie gaat er iets met mij doen?
ik wil je wel doen... of had je dat niet in gedachte?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verveel me
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wil je wel doen... of had je dat niet in gedachte?
kom maar naar amsterdamquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verveel me
Neeee, aar zo bedoel ik het niet. Ik ga alleen los o et leestekens, aar ik ga niet zulke fouten akenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:33 schreef Mss het volgende:
Ik vind het ergens ook wel respectloos om consequent dingen fout te blijven schrijven. Ook in het me/mijn geval. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je niet weet dat dat niet zo hoort. Je kunt zeggen 'het is maar een forum', maar ik vind het toch zeker storend.
Ja hallo, dan moet ik anderhalf uur in de treinquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pas op hoor, ze wil je alleen om je lakjes.
nou dan niet hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet ik anderhalf uur in de trein![]()
[..]
Nou ja, ik vind het vooral overkomen als gare pubertaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben ook een enore taalnerd, dus fouten herken ik hartstikke goed, ik zal nooit jou/jouw verwarren oid, aar soms zijn normale regels niet genoeg o het sprekend te laten lijken. You snap?Als ik tik:
"Ik eet niets." Dan klinkt dat, als ik het 'hardop' in ijn hoofd lees zo zonder articulatie. Oké, ze eet niets. Aar als ik dan zeg:
"Ik eet. Niets." Dan ligt de nadruk op niets, aar niet op een heftige anier die 'níéts' zou aken.
Jezus, wat lijk ik te brabbelenIn ijn hoofd is het heel logisch
Flakies?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga ook uit eten. Maar ik weet niet wat ik op ga doenIk heb geen zin in rood, dat heb ik er net afgehaald. Felrood dan. Ook niet in paars om de een of andere reden
Ahhwwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nam iemand mij maar eens mee uit eten
Ik heb dat met dingen als helaasch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens wel een naar forumtrekje overgenomen, alle meervoudsvormen met een -s schrijven. En als dat niet gaat verbasteren tot iets stommers. 1 muis, 2 muizings, 1 kat, 2 katters.
Emo emoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wou net heel hard emo'en dat ik die helemaal niet heb, maar ik heb golden rose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk moeten we gewoon allebei onze grote muil houwequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dat met dingen als helaasch.Heel irritant en nogal hypocriet, maar het is wel zo.
Oh, dat doe ik ook wel...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens wel een naar forumtrekje overgenomen, alle meervoudsvormen met een -s schrijven. En als dat niet gaat verbasteren tot iets stommers. 1 muis, 2 muizings, 1 kat, 2 katters.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Emo emo
hihi
Ik denk dat ik eens mooi rood ga make-uppen... .:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Heb jij rooie oogschaduw? En zo ja, waar koop je dat? Heb me er de pleuris naar gezochtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens mooi rood ga make-uppen... .:')
Eigenlijk wel, maar ik kan het niet latenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we gewoon allebei onze grote muil houwe![]()
Kinky doen in Helsinki is tof.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
flakkieeeeeeersieees
zohhh kinkyhelsinky
Jaja, die heb ik!! In mijn 78-palette geloof ik. Wacht, ik zoek even een foto op!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij rooie oogschaduw? En zo ja, waar koop je dat? Heb me er de pleuris naar gezocht
Hij heeft roze hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we dus alleen mensen er op aanspreken die het niet met opzet fout doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik kan het niet laten(Beroepsdeformatie, jeweets)
[..]
Kinky doen in Helsinki is tof.
Rood kan wel heel tof zijn, overigens. Weer eens mee gaan kloten binnenkort.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we dus alleen mensen er op aanspreken die het niet met opzet fout doen.
quote:
quote:
Alleen jammer daarvan dat sommige niet zo heel erg gepigmenteerd zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Whoa!
https://www.modelsownit.c(...)wder-eyeshadows.htmlnu moet ik zeker bij MO bestellen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's het meervoud van poes. Katters is het meervoud van kat
Weet je zeker dat het oogschaduw was?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had zo'n oogschaduw stick van rimmel, en die was goed rood.
Kan me alleen niet meer herinneren of die fijn was
Het was een stick, ik smeerde het op mn oogleden en het bleef zitten, dus zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het oogschaduw was?
Geen lipstick?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was een stick, ik smeerde het op mn oogleden en het bleef zitten, dus zal wel goed zijn
Ja, die wil ik eigenlijk ook nog hebben, die metallic...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]![]()
(Op beide dus.
)
De 88 is ook fijn trouwens.
Maar het is wel heeeeeel leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zo'n palet is veel te groot voor mij, gekske
Thanxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:29 schreef mirannie het volgende:
Zo, hallo![]()
Ik dacht, ik zeg even gedag.
Anyway, ben ook al lang aan het zoeken voor rode oogschaduw. Weer eens wat anders.
Mooi palet is dat Lindytje!!
ja, dat is volgens mij wel wat!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen lipstick?
Dat NYX, is dat wat?
Ik ben misschien wel achterlijk, maar niet zo erg dat ik lipstick op mn ogen smeerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen lipstick?
Dat NYX, is dat wat?
Ik had goed gereedschap: Mijn broerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, nu heb ik toch echt even iets van gereedschap nodig voor monsieur Helmer. No way dat ik m'n nagels ga gebruiken om te buigen.
Ik deed dat vroeger hendigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel achterlijk, maar niet zo erg dat ik lipstick op mn ogen smeer
Fuck it, ik maakte ook mijn lippen zwart met kohl en labelloquote:
Nah, dat ding in elkaar zetten is het punt niet. Maar ik heb hier niet standaard gereedschap liggen. Vaders heeft gelukkig gereedschap in overvloed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had goed gereedschap: Mijn broer
Oh, wauw!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fuck it, ik maakte ook mijn lippen zwart met kohl en labello
En blauw met oogschaduw en labello.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga vanavond es oogschaduwshoppen.
Ik heb zelf alleen maar matte oogschaduw, maar ik vind die frost/glitterfinishes zo geil
Ik op gegeven moment ook, toen ik had uitgevogeld waar ze dat verkochtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, wauw!!![]()
Ik had wel zwarte lipstick
Alice & Jo's!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga vanavond es oogschaduwshoppen.
Ik heb zelf alleen maar matte oogschaduw, maar ik vind die frost/glitterfinishes zo geil
ik heb ook eens SLAYER in mijn been geschreven met een roestig stanleymes.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dát nooit gedaan heb.
Sleek heeft weer gin roodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alice & Jo's!!![]()
Wacht, ik zal eens wat sleeks swatchen... moment!!
Watvoor ding!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een heel handig ding van Sephora, echt geweldige make-up daar
Ik vraag me al een enige tijd af wat schurft precies is, wil ik het weten of niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook eens SLAYER in mijn been geschreven met een roestig stanleymes.
Die schurft is nog best goed voor me geweest, achteraf
nu heb ik overal jeukquote:Deze minder dan 0,5 mm grote Mijt graaft gangen in de huid. Daar vindt bevruchting plaats, waarna de nakomelingen de gangenstelsels verder uitbouwen.
Ik zou helemaal gek worden als ik wist dat het BEESTJES waren die onder mijn huid zaten.quote:
Nou. Ik wist al dat ik schurft had. En ik vertelde dat aan mijn beste vriendin, dat was een echte beta. En zij zei: Oh bah, van die beestjes in je huid! En ik zo van:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden als ik wist dat het BEESTJES waren die onder mijn huid zaten.
Daarom hoop ik nooit een gekke parasiet of lintworm oid te krijgen.![]()
Dat je zo iets krijgt, is niet eens zo heel erg, het gaat weer over.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou. Ik wist al dat ik schurft had. En ik vertelde dat aan mijn beste vriendin, dat was een echte beta. En zij zei: Oh bah, van die beestjes in je huid! En ik zo van:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat heul niet eens
oooh, shimmerz!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Voor SQ:
Allemaal met 1 veegje, veul pigment![]()
[ afbeelding ]
Bovenste 3 uit The Original, linksonder Sunset (1ste 4) rechts Storm
Ik kan ze echt aanraden
Lol!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou. Ik wist al dat ik schurft had. En ik vertelde dat aan mijn beste vriendin, dat was een echte beta. En zij zei: Oh bah, van die beestjes in je huid! En ik zo van:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat heul niet eens
Hmm, interesting.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Voor SQ:
Allemaal met 1 veegje, veul pigment![]()
[ afbeelding ]
Bovenste 3 uit The Original, linksonder Sunset (1ste 4) rechts Storm
Ik kan ze echt aanraden
Heel begrijpelijk. Ik had er ook erg veel moeite mee. Vooral dat "tunneltjes graven"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat je zo iets krijgt, is niet eens zo heel erg, het gaat weer over.
MAAR DAT HET BEESTJES ZIJN![]()
ik draai door
En waar moeten je nagellakjes dan wonen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb geen zin meer in Helmer bouwen.Hij is nu half af.
Ze wonen momenteel in een Xenoskastje, dus ze zijn niet huisloos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En waar moeten je nagellakjes dan wonen?![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol!
[..]
Hmm, interesting.
En ik heb geen zin meer in Helmer bouwen.Hij is nu half af.
Dat las ik dus ook al met pijn in mijn hartquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
Ah.. arme poezelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
PICS!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag ik die gozer hier eens 10 keer uit het raam gooien?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
Van 10 hoog aubquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik die gozer hier eens 10 keer uit het raam gooien?
Youtube kijken kan al een hoop helpen, van die how-to'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook 2 oogschaduw paletten. En nog heel veel losse doosjes. Zonde dat ik daar totaal niet handig mee ben. Ik zou dat toch wel eens willen leren.
Dat. Er zijn er een aantal met écht nuttige tips.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Youtube kijken kan al een hoop helpen, van die how-to's
Dank je. Moet nu nog vier laatjes en de bovenkant en dat is het!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Helmer bouwen...![]()
Sterkte met de rest!
Ik háát mensen aan mijn voeten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
laten jullie eigenlijk wel eens pedicure doen?
Ik laat al niet graag een mani doen. Ook al zijn ijn voeten niet zo erg als ijn handen, verre vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Nope, van m'n voeten blijven ze af.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen gefrot aan mijn voetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh, kak... da's niet lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
fuck mee, volgens mij heb ik heel on-zen zemmerseczeem opgelopen van de week
het zit tussen m'n grote teen en die daarnaast, en ik draag teenslippers
Ik zou voor de zekerheid een cremepje kopen voor het geval het escaleert, want daar word je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
Dat weet ik ook niet, maar hij heet blijkbaar Rob!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je een zoon ja?Hoe oud is hij dan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha, die gozer stuurt me weer een sms dat hij net over de grens van spanje is
Ik stuurde terug dat als hij toch mijn zoon is waarom hij niet langs komt op moederdag ...
volgens mij snapt hij nog steeds niet dat hij de verkeerde aan het smsen is
HAHAHAquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar hij heet blijkbaar Rob!
Of 16 en hij gaat zich comazuipen in Spanje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben zelf 25 en mijn zoon rijd nu over de grens heen dus dan moet hij zeker 18 of ouder zijn!
dan moet ik nog steeds 9 zijn geweest!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of 16 en hij gaat zich comazuipen in Spanje.
Busreizen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet ik nog steeds 9 zijn geweest!
http://mens-en-gezondheid(...)eder-ter-wereld.htmlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet ik nog steeds 9 zijn geweest!
Ga je je toch afvragen hoe ze zwanger is geworden, arm kind.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)eder-ter-wereld.html
hij heeft het volgens mij nu wel door hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ga je je toch afvragen hoe ze zwanger is geworden, arm kind.
En arme moeder Sharana, ik zie 't al helemaal voor me, die zit nu onrustig op een berichtje van zoonlief te wachten die voor het eerst alleen op vakantie is en meldplicht heeft
Oeh, jammie!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij heeft het volgens mij nu wel door hoor![]()
ik maak nu spinazie met mozarella en tomaat, met gebakken aardappeltjes en vlees
Awwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, jammie!!
Ik wacht op, die Chinees aan het halen is (jouw schuld SQ, jouw schuld!!!)
Sien wacht ook:
[ afbeelding ]
wat lief!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, jammie!!
Ik wacht op, die Chinees aan het halen is (jouw schuld SQ, jouw schuld!!!)
Sien wacht ook:
[ afbeelding ]
Waarvandaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja die eerste is het mooist, ik wil em
damnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:22 schreef Mirjam het volgende:
potverdrie, ik heb me toch een partij pijn in m'n rug
op de 1 of andere manier staan al m'n spieren in m'n rug strak en doen pijn, moet echt m'n best doen om rustig te blijven, en niet te gaan panikeren
Merciquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://sharanascorner.blo(...)chanted-holiday.html
ja, doe maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
damnwil je wat van mijn paardenmiddel?
Ik zou zeggen: zilverquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:04 schreef mirannie het volgende:
Ladies, wat denken jullie dat mooier is: goud of zilver konadje over zoya mimi?
dacht ik zelf eigenlijk ook al. Liever doe ik nog lila, maar vind het een beetje zonde als het haast niet zichtbaar is.quote:
Dan toch lekker zilver doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
dacht ik zelf eigenlijk ook al. Liever doe ik nog lila, maar vind het een beetje zonde als het haast niet zichtbaar is.
Eerst even mijn dienst uitwerken. Dan naar huis. Slingers ophangen, ballonnen blazen (quote:
Ahhh, het was een vraag voor de toekomstquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eerst even mijn dienst uitwerken. Dan naar huis. Slingers ophangen, ballonnen blazen (= morgen jarig) en dan dus mimi lakken. En dan doe ik morgen ochtend wel konad erop.
Tja, had niks te doen hier. En nog een paar uur zonder internet gezeten ook. Jammer dat ik geen lak mee hadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh, het was een vraag voor de toekomst
Je kan maar ergens over nadenken tijdens je werk...Werk-ze nog! En alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen!
Me tas aan het inpakken voor morgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:30 schreef Lindytje het volgende:
Wat is iedereen vanavond aan het doen??
Het is hier wel héél rustig..
Op vakantie denk ik dan? Veel plezier!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me tas aan het inpakken voor morgen.
hier nu een stokbroodje in de oven, we hadden om half 5 al gegeten bij de toko omdat we zo'n honger haddenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
net schoonmoeder op bezoek, nu naa rbenzinepomp om ijsje te halen
Ijs, stokbroodje....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier nu een stokbroodje in de oven, we hadden om half 5 al gegeten bij de toko omdat we zo'n honger hadden
Idem hier!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
kaaaaas
omg, ik ben zo'n sucker voor kaas
oude, jonge, belegen, boeren, stolwijker, parmezaan, brie, kom maar op, ik lust het allemaal
quote:
Brie van de kaasboer.. die helemaal 'uitloopt' als je het plastic er van af haalt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef Mirjam het volgende:
ooooh, ik knijp altijd stiekem in brie in de supermarkt, omd e zachtste uit te zoeken, hihi![]()
hmmmmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Brie van de kaasboer.. die helemaal 'uitloopt' als je het plastic er van af haalt...![]()
(en ik knijp ook stiekem in de supermarktbrie)
Die vind ik minder, met roomkaas er in...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmmmm
en die gevulde brie van de kaasboer, met van die kruidenroomkaas er in? omg omg *smelt*
n geitenkaas, om nom nom nom
maaltijdsalade met warme geitenkaas en honingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem hier!!!
Ik vreet alles, als het maar kaas is! (vooruit, geen schimmelkaas, ik vind dat idee zo goor)
Maar ook schapen- en geitenkaas, heerlijk![]()
Of van die heeeeeeele zachte uitloop-brie.. Ik krijg honger van mijn eigen post
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maaltijdsalade met warme geitenkaas en honing![]()
![]()
![]()
als jij nou begint met maken dan kom ik alvast die kant opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen honing over je geitenkaas doen!!! Zonde!!!! ( Verder vind ik je nog wel lief hoor!)
Ook lekker: van die verse gietenkaas, en dan stukjes er van snijden, en dan spek er om heen en in de oven stoppen:![]()
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan mag je op zolder zitten, ik heb daar nog wel handboeien liggen
gietenkaas, hihiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen honing over je geitenkaas doen!!! Zonde!!!! ( Verder vind ik je nog wel lief hoor!)
Ook lekker: van die verse gietenkaas, en dan stukjes er van snijden, en dan spek er om heen en in de oven stoppen:![]()
is lindy zo wild dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...
Moet jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...
51, en de holo'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
welke nfu oh MOET ik echt bestellen? nog ff snel bestelling plaatsen nu er nog aanbieding is
Tv kijken en typen gaat niet zo best samen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gietenkaas, hihi
en ik doe dat ook, maar dan wél met honing eroverheen![]()
mirjam, ik hoor net dat ik 2 paar handboeien nodig heb!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet jeeerst even het huis uit werken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan mag je op zolder zitten, ik heb daar nog wel handboeien liggen
ik heb geen idee of mirannie handboeien heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mirannie, ik hoor net dat ik 2 paar handboeien nodig heb!
ik zei het fout, in de maaltijdsalade heb ik eigenlijk gewoon sla dressingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tv kijken en typen gaat niet zo best samen...
Nah, ik vind de combi hartig/ zoet gewoon meestal niet zo succesvol..
goeiemorgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen idee of mirannie handboeien heeft
ik heb hem geninja editquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen idee of mirannie handboeien heeft
Ik heb toastjes met sellerie saladequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg echt te veel honger van dit topic zo..
Basecoat hema maakte mijn nagels kanariegeelquote:
oh, echt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Basecoat hema maakte mijn nagels kanariegeel
weltrustenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Hey, ladies, ik ga een slapie maken! Had vannacht maar 4 uurtjes slaap, die ook nog eens zo'n 6x onderbroken waren (ik haat dat, steeds wakker worden..)
Tot morgen ladies, en veel plezier met de kazen![]()
Truste en ik zal de kaas voor jou bewaren!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Hey, ladies, ik ga een slapie maken! Had vannacht maar 4 uurtjes slaap, die ook nog eens zo'n 6x onderbroken waren (ik haat dat, steeds wakker worden..)
Tot morgen ladies, en veel plezier met de kazen![]()
Ik gebruik nu die SOS van Essence.. (als ik er aan denkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, echt?
ik heb acryl, dus dat merk ik niet
ik zweer bij die basecoat
Mooi groen is niet lelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:27 schreef kieskleurig het volgende:
Was de oranje verkleuring van mijn nagels bijna helemaal uitgegroeid, heeft het onbekende Opi lakje mijn nagels groen gekleurd
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben vaak te laks om basecoat te gebruiken
sssstquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hoeveelste faal wordt dat? De 5de of 6de?
Het chipt snel bij jou he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanmorgen wel Orly Bonder gebruikt loopt het nu alweer te chippen
Jammerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanmorgen wel Orly Bonder gebruikt loopt het nu alweer te chippen
Topcoat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dames dames toch, wel de tijd nemen om je nagels netjes te lakken en te topcoaten en dan een basecoat teveel gedoe vinden?foei!
Maar TE harde nagels is ook niet alles hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
JammerGebruik je nagelverharder? Bij buigzame nagels chipt lak sneller, dus dan zou verharder misschien helpen.
Ja vaak eerst oude nagellak verwijderen met remover of pure aceton en daarna nog mijn handen wassen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het chipt snel bij jou he?
Ontvet je je nagels goed voordat je lakt?
Kun je wel lekker hard krabbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar TE harde nagels is ook niet alles he
heb het net pas weer opgepakt sinds mijn virus van november (3 weken met koorts in bed liggenquote:
Faaaaaaailquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Spaceinvaders hier : ik zak net met mijn vriend door het bed heen.
Faal actie, en nu liggen we dus in een warm hok op zolder.
Weltrusten
Ps : telefoon niet bij de hand, dus doe het via vriendjelief
Je kan het beste na het handen wassen nog 1x met een beetje aceton/remover je nagels ontvetten. Dan weet je zeker dat ze écht vetvrij zijn en dat bijv, je handzeep of het afdrogen van je handen geen laagje heeft achtergelaten. Zo doe ik het althans altijd en dat helpt tegen chippen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja vaak eerst oude nagellak verwijderen met remover of pure aceton en daarna nog mijn handen wassen.
Tnx voor de tip ik kan mijn verharder wel als basecoat gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |