ja, doe maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
damnwil je wat van mijn paardenmiddel?
Ik zou zeggen: zilverquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:04 schreef mirannie het volgende:
Ladies, wat denken jullie dat mooier is: goud of zilver konadje over zoya mimi?
dacht ik zelf eigenlijk ook al. Liever doe ik nog lila, maar vind het een beetje zonde als het haast niet zichtbaar is.quote:
Dan toch lekker zilver doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
dacht ik zelf eigenlijk ook al. Liever doe ik nog lila, maar vind het een beetje zonde als het haast niet zichtbaar is.
Eerst even mijn dienst uitwerken. Dan naar huis. Slingers ophangen, ballonnen blazen (quote:
Ahhh, het was een vraag voor de toekomstquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eerst even mijn dienst uitwerken. Dan naar huis. Slingers ophangen, ballonnen blazen (= morgen jarig) en dan dus mimi lakken. En dan doe ik morgen ochtend wel konad erop.
Tja, had niks te doen hier. En nog een paar uur zonder internet gezeten ook. Jammer dat ik geen lak mee hadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh, het was een vraag voor de toekomst
Je kan maar ergens over nadenken tijdens je werk...Werk-ze nog! En alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen!
Me tas aan het inpakken voor morgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:30 schreef Lindytje het volgende:
Wat is iedereen vanavond aan het doen??
Het is hier wel héél rustig..
Op vakantie denk ik dan? Veel plezier!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me tas aan het inpakken voor morgen.
hier nu een stokbroodje in de oven, we hadden om half 5 al gegeten bij de toko omdat we zo'n honger haddenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
net schoonmoeder op bezoek, nu naa rbenzinepomp om ijsje te halen
Ijs, stokbroodje....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier nu een stokbroodje in de oven, we hadden om half 5 al gegeten bij de toko omdat we zo'n honger hadden
Idem hier!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
kaaaaas
omg, ik ben zo'n sucker voor kaas
oude, jonge, belegen, boeren, stolwijker, parmezaan, brie, kom maar op, ik lust het allemaal
quote:
Brie van de kaasboer.. die helemaal 'uitloopt' als je het plastic er van af haalt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef Mirjam het volgende:
ooooh, ik knijp altijd stiekem in brie in de supermarkt, omd e zachtste uit te zoeken, hihi![]()
hmmmmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Brie van de kaasboer.. die helemaal 'uitloopt' als je het plastic er van af haalt...![]()
(en ik knijp ook stiekem in de supermarktbrie)
Die vind ik minder, met roomkaas er in...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmmmm
en die gevulde brie van de kaasboer, met van die kruidenroomkaas er in? omg omg *smelt*
n geitenkaas, om nom nom nom
maaltijdsalade met warme geitenkaas en honingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem hier!!!
Ik vreet alles, als het maar kaas is! (vooruit, geen schimmelkaas, ik vind dat idee zo goor)
Maar ook schapen- en geitenkaas, heerlijk![]()
Of van die heeeeeeele zachte uitloop-brie.. Ik krijg honger van mijn eigen post
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maaltijdsalade met warme geitenkaas en honing![]()
![]()
![]()
als jij nou begint met maken dan kom ik alvast die kant opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen honing over je geitenkaas doen!!! Zonde!!!! ( Verder vind ik je nog wel lief hoor!)
Ook lekker: van die verse gietenkaas, en dan stukjes er van snijden, en dan spek er om heen en in de oven stoppen:![]()
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan mag je op zolder zitten, ik heb daar nog wel handboeien liggen
gietenkaas, hihiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen honing over je geitenkaas doen!!! Zonde!!!! ( Verder vind ik je nog wel lief hoor!)
Ook lekker: van die verse gietenkaas, en dan stukjes er van snijden, en dan spek er om heen en in de oven stoppen:![]()
is lindy zo wild dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...
Moet jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...
51, en de holo'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
welke nfu oh MOET ik echt bestellen? nog ff snel bestelling plaatsen nu er nog aanbieding is
Tv kijken en typen gaat niet zo best samen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gietenkaas, hihi
en ik doe dat ook, maar dan wél met honing eroverheen![]()
mirjam, ik hoor net dat ik 2 paar handboeien nodig heb!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet jeeerst even het huis uit werken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan mag je op zolder zitten, ik heb daar nog wel handboeien liggen
ik heb geen idee of mirannie handboeien heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mirannie, ik hoor net dat ik 2 paar handboeien nodig heb!
ik zei het fout, in de maaltijdsalade heb ik eigenlijk gewoon sla dressingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tv kijken en typen gaat niet zo best samen...
Nah, ik vind de combi hartig/ zoet gewoon meestal niet zo succesvol..
goeiemorgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen idee of mirannie handboeien heeft
ik heb hem geninja editquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen idee of mirannie handboeien heeft
Ik heb toastjes met sellerie saladequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg echt te veel honger van dit topic zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |