mag ik die gozer hier eens 10 keer uit het raam gooien?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
Van 10 hoog aubquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik die gozer hier eens 10 keer uit het raam gooien?
Youtube kijken kan al een hoop helpen, van die how-to'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook 2 oogschaduw paletten. En nog heel veel losse doosjes. Zonde dat ik daar totaal niet handig mee ben. Ik zou dat toch wel eens willen leren.
Dat. Er zijn er een aantal met écht nuttige tips.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Youtube kijken kan al een hoop helpen, van die how-to's
Dank je. Moet nu nog vier laatjes en de bovenkant en dat is het!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Helmer bouwen...![]()
Sterkte met de rest!
Ik háát mensen aan mijn voeten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
laten jullie eigenlijk wel eens pedicure doen?
Ik laat al niet graag een mani doen. Ook al zijn ijn voeten niet zo erg als ijn handen, verre vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Nope, van m'n voeten blijven ze af.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen gefrot aan mijn voetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh, kak... da's niet lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
fuck mee, volgens mij heb ik heel on-zen zemmerseczeem opgelopen van de week
het zit tussen m'n grote teen en die daarnaast, en ik draag teenslippers
Ik zou voor de zekerheid een cremepje kopen voor het geval het escaleert, want daar word je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
Dat weet ik ook niet, maar hij heet blijkbaar Rob!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je een zoon ja?Hoe oud is hij dan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha, die gozer stuurt me weer een sms dat hij net over de grens van spanje is
Ik stuurde terug dat als hij toch mijn zoon is waarom hij niet langs komt op moederdag ...
volgens mij snapt hij nog steeds niet dat hij de verkeerde aan het smsen is
HAHAHAquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar hij heet blijkbaar Rob!
Of 16 en hij gaat zich comazuipen in Spanje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben zelf 25 en mijn zoon rijd nu over de grens heen dus dan moet hij zeker 18 of ouder zijn!
dan moet ik nog steeds 9 zijn geweest!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of 16 en hij gaat zich comazuipen in Spanje.
Busreizen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet ik nog steeds 9 zijn geweest!
http://mens-en-gezondheid(...)eder-ter-wereld.htmlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet ik nog steeds 9 zijn geweest!
Ga je je toch afvragen hoe ze zwanger is geworden, arm kind.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)eder-ter-wereld.html
hij heeft het volgens mij nu wel door hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ga je je toch afvragen hoe ze zwanger is geworden, arm kind.
En arme moeder Sharana, ik zie 't al helemaal voor me, die zit nu onrustig op een berichtje van zoonlief te wachten die voor het eerst alleen op vakantie is en meldplicht heeft
Oeh, jammie!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij heeft het volgens mij nu wel door hoor![]()
ik maak nu spinazie met mozarella en tomaat, met gebakken aardappeltjes en vlees
Awwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, jammie!!
Ik wacht op, die Chinees aan het halen is (jouw schuld SQ, jouw schuld!!!)
Sien wacht ook:
[ afbeelding ]
wat lief!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, jammie!!
Ik wacht op, die Chinees aan het halen is (jouw schuld SQ, jouw schuld!!!)
Sien wacht ook:
[ afbeelding ]
Waarvandaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja die eerste is het mooist, ik wil em
damnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:22 schreef Mirjam het volgende:
potverdrie, ik heb me toch een partij pijn in m'n rug
op de 1 of andere manier staan al m'n spieren in m'n rug strak en doen pijn, moet echt m'n best doen om rustig te blijven, en niet te gaan panikeren
Merciquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://sharanascorner.blo(...)chanted-holiday.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |