Sleek heeft weer gin roodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alice & Jo's!!![]()
Wacht, ik zal eens wat sleeks swatchen... moment!!
Watvoor ding!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een heel handig ding van Sephora, echt geweldige make-up daar
Ik vraag me al een enige tijd af wat schurft precies is, wil ik het weten of niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook eens SLAYER in mijn been geschreven met een roestig stanleymes.
Die schurft is nog best goed voor me geweest, achteraf
nu heb ik overal jeukquote:Deze minder dan 0,5 mm grote Mijt graaft gangen in de huid. Daar vindt bevruchting plaats, waarna de nakomelingen de gangenstelsels verder uitbouwen.
Ik zou helemaal gek worden als ik wist dat het BEESTJES waren die onder mijn huid zaten.quote:
Nou. Ik wist al dat ik schurft had. En ik vertelde dat aan mijn beste vriendin, dat was een echte beta. En zij zei: Oh bah, van die beestjes in je huid! En ik zo van:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden als ik wist dat het BEESTJES waren die onder mijn huid zaten.
Daarom hoop ik nooit een gekke parasiet of lintworm oid te krijgen.![]()
Dat je zo iets krijgt, is niet eens zo heel erg, het gaat weer over.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou. Ik wist al dat ik schurft had. En ik vertelde dat aan mijn beste vriendin, dat was een echte beta. En zij zei: Oh bah, van die beestjes in je huid! En ik zo van:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat heul niet eens
oooh, shimmerz!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Voor SQ:
Allemaal met 1 veegje, veul pigment![]()
[ afbeelding ]
Bovenste 3 uit The Original, linksonder Sunset (1ste 4) rechts Storm
Ik kan ze echt aanraden
Lol!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou. Ik wist al dat ik schurft had. En ik vertelde dat aan mijn beste vriendin, dat was een echte beta. En zij zei: Oh bah, van die beestjes in je huid! En ik zo van:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat heul niet eens
Hmm, interesting.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Voor SQ:
Allemaal met 1 veegje, veul pigment![]()
[ afbeelding ]
Bovenste 3 uit The Original, linksonder Sunset (1ste 4) rechts Storm
Ik kan ze echt aanraden
Heel begrijpelijk. Ik had er ook erg veel moeite mee. Vooral dat "tunneltjes graven"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat je zo iets krijgt, is niet eens zo heel erg, het gaat weer over.
MAAR DAT HET BEESTJES ZIJN![]()
ik draai door
En waar moeten je nagellakjes dan wonen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb geen zin meer in Helmer bouwen.Hij is nu half af.
Ze wonen momenteel in een Xenoskastje, dus ze zijn niet huisloos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En waar moeten je nagellakjes dan wonen?![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol!
[..]
Hmm, interesting.
En ik heb geen zin meer in Helmer bouwen.Hij is nu half af.
Dat las ik dus ook al met pijn in mijn hartquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
Ah.. arme poezelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |