Het was een stick, ik smeerde het op mn oogleden en het bleef zitten, dus zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het oogschaduw was?
Geen lipstick?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was een stick, ik smeerde het op mn oogleden en het bleef zitten, dus zal wel goed zijn
Ja, die wil ik eigenlijk ook nog hebben, die metallic...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]![]()
(Op beide dus.
)
De 88 is ook fijn trouwens.
Maar het is wel heeeeeel leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zo'n palet is veel te groot voor mij, gekske
Thanxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:29 schreef mirannie het volgende:
Zo, hallo![]()
Ik dacht, ik zeg even gedag.
Anyway, ben ook al lang aan het zoeken voor rode oogschaduw. Weer eens wat anders.
Mooi palet is dat Lindytje!!
ja, dat is volgens mij wel wat!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen lipstick?
Dat NYX, is dat wat?
Ik ben misschien wel achterlijk, maar niet zo erg dat ik lipstick op mn ogen smeerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen lipstick?
Dat NYX, is dat wat?
Ik had goed gereedschap: Mijn broerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, nu heb ik toch echt even iets van gereedschap nodig voor monsieur Helmer. No way dat ik m'n nagels ga gebruiken om te buigen.
Ik deed dat vroeger hendigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel achterlijk, maar niet zo erg dat ik lipstick op mn ogen smeer
Fuck it, ik maakte ook mijn lippen zwart met kohl en labelloquote:
Nah, dat ding in elkaar zetten is het punt niet. Maar ik heb hier niet standaard gereedschap liggen. Vaders heeft gelukkig gereedschap in overvloed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had goed gereedschap: Mijn broer
Oh, wauw!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fuck it, ik maakte ook mijn lippen zwart met kohl en labello
En blauw met oogschaduw en labello.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fuck it, ik maakte ook mijn lippen zwart met kohl en labello
En blauw met oogschaduw en labello.
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga vanavond es oogschaduwshoppen.
Ik heb zelf alleen maar matte oogschaduw, maar ik vind die frost/glitterfinishes zo geil
Ik op gegeven moment ook, toen ik had uitgevogeld waar ze dat verkochtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, wauw!!![]()
Ik had wel zwarte lipstick
Alice & Jo's!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga vanavond es oogschaduwshoppen.
Ik heb zelf alleen maar matte oogschaduw, maar ik vind die frost/glitterfinishes zo geil
ik heb ook eens SLAYER in mijn been geschreven met een roestig stanleymes.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dát nooit gedaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |