Dus eigenlijk moeten we gewoon allebei onze grote muil houwequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dat met dingen als helaasch.Heel irritant en nogal hypocriet, maar het is wel zo.
Oh, dat doe ik ook wel...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens wel een naar forumtrekje overgenomen, alle meervoudsvormen met een -s schrijven. En als dat niet gaat verbasteren tot iets stommers. 1 muis, 2 muizings, 1 kat, 2 katters.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Emo emo
hihi
Ik denk dat ik eens mooi rood ga make-uppen... .:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Heb jij rooie oogschaduw? En zo ja, waar koop je dat? Heb me er de pleuris naar gezochtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens mooi rood ga make-uppen... .:')
Eigenlijk wel, maar ik kan het niet latenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we gewoon allebei onze grote muil houwe![]()
Kinky doen in Helsinki is tof.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
flakkieeeeeeersieees
zohhh kinkyhelsinky
Jaja, die heb ik!! In mijn 78-palette geloof ik. Wacht, ik zoek even een foto op!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij rooie oogschaduw? En zo ja, waar koop je dat? Heb me er de pleuris naar gezocht
Hij heeft roze hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we dus alleen mensen er op aanspreken die het niet met opzet fout doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik kan het niet laten(Beroepsdeformatie, jeweets)
[..]
Kinky doen in Helsinki is tof.
Rood kan wel heel tof zijn, overigens. Weer eens mee gaan kloten binnenkort.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we dus alleen mensen er op aanspreken die het niet met opzet fout doen.
quote:
quote:
Alleen jammer daarvan dat sommige niet zo heel erg gepigmenteerd zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Whoa!
https://www.modelsownit.c(...)wder-eyeshadows.htmlnu moet ik zeker bij MO bestellen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's het meervoud van poes. Katters is het meervoud van kat
Weet je zeker dat het oogschaduw was?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had zo'n oogschaduw stick van rimmel, en die was goed rood.
Kan me alleen niet meer herinneren of die fijn was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |