kom maar naar amsterdamquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verveel me
Wie gaat er iets met mij doen?
Neeee, aar zo bedoel ik het niet. Ik ga alleen los o et leestekens, aar ik ga niet zulke fouten akenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:33 schreef Mss het volgende:
Ik vind het ergens ook wel respectloos om consequent dingen fout te blijven schrijven. Ook in het me/mijn geval. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je niet weet dat dat niet zo hoort. Je kunt zeggen 'het is maar een forum', maar ik vind het toch zeker storend.
Ja hallo, dan moet ik anderhalf uur in de treinquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pas op hoor, ze wil je alleen om je lakjes.
nou dan niet hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet ik anderhalf uur in de trein![]()
[..]
Nou ja, ik vind het vooral overkomen als gare pubertaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben ook een enore taalnerd, dus fouten herken ik hartstikke goed, ik zal nooit jou/jouw verwarren oid, aar soms zijn normale regels niet genoeg o het sprekend te laten lijken. You snap?Als ik tik:
"Ik eet niets." Dan klinkt dat, als ik het 'hardop' in ijn hoofd lees zo zonder articulatie. Oké, ze eet niets. Aar als ik dan zeg:
"Ik eet. Niets." Dan ligt de nadruk op niets, aar niet op een heftige anier die 'níéts' zou aken.
Jezus, wat lijk ik te brabbelenIn ijn hoofd is het heel logisch
Flakies?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga ook uit eten. Maar ik weet niet wat ik op ga doenIk heb geen zin in rood, dat heb ik er net afgehaald. Felrood dan. Ook niet in paars om de een of andere reden
Ahhwwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nam iemand mij maar eens mee uit eten
Ik heb dat met dingen als helaasch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens wel een naar forumtrekje overgenomen, alle meervoudsvormen met een -s schrijven. En als dat niet gaat verbasteren tot iets stommers. 1 muis, 2 muizings, 1 kat, 2 katters.
Emo emoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wou net heel hard emo'en dat ik die helemaal niet heb, maar ik heb golden rose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk moeten we gewoon allebei onze grote muil houwequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dat met dingen als helaasch.Heel irritant en nogal hypocriet, maar het is wel zo.
Oh, dat doe ik ook wel...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens wel een naar forumtrekje overgenomen, alle meervoudsvormen met een -s schrijven. En als dat niet gaat verbasteren tot iets stommers. 1 muis, 2 muizings, 1 kat, 2 katters.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Emo emo
hihi
Ik denk dat ik eens mooi rood ga make-uppen... .:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Heb jij rooie oogschaduw? En zo ja, waar koop je dat? Heb me er de pleuris naar gezochtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens mooi rood ga make-uppen... .:')
Eigenlijk wel, maar ik kan het niet latenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we gewoon allebei onze grote muil houwe![]()
Kinky doen in Helsinki is tof.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
flakkieeeeeeersieees
zohhh kinkyhelsinky
Jaja, die heb ik!! In mijn 78-palette geloof ik. Wacht, ik zoek even een foto op!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij rooie oogschaduw? En zo ja, waar koop je dat? Heb me er de pleuris naar gezocht
Hij heeft roze hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we dus alleen mensen er op aanspreken die het niet met opzet fout doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik kan het niet laten(Beroepsdeformatie, jeweets)
[..]
Kinky doen in Helsinki is tof.
Rood kan wel heel tof zijn, overigens. Weer eens mee gaan kloten binnenkort.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we dus alleen mensen er op aanspreken die het niet met opzet fout doen.
quote:
quote:
Alleen jammer daarvan dat sommige niet zo heel erg gepigmenteerd zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Whoa!
https://www.modelsownit.c(...)wder-eyeshadows.htmlnu moet ik zeker bij MO bestellen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's het meervoud van poes. Katters is het meervoud van kat
Weet je zeker dat het oogschaduw was?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had zo'n oogschaduw stick van rimmel, en die was goed rood.
Kan me alleen niet meer herinneren of die fijn was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |