quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
PICS!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fuck it, ik maakte ook mijn lippen zwart met kohl en labello
En blauw met oogschaduw en labello.
mag ik die gozer hier eens 10 keer uit het raam gooien?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
Van 10 hoog aubquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik die gozer hier eens 10 keer uit het raam gooien?
Youtube kijken kan al een hoop helpen, van die how-to'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook 2 oogschaduw paletten. En nog heel veel losse doosjes. Zonde dat ik daar totaal niet handig mee ben. Ik zou dat toch wel eens willen leren.
Dat. Er zijn er een aantal met écht nuttige tips.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Youtube kijken kan al een hoop helpen, van die how-to's
Dank je. Moet nu nog vier laatjes en de bovenkant en dat is het!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Helmer bouwen...![]()
Sterkte met de rest!
Ik háát mensen aan mijn voeten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
laten jullie eigenlijk wel eens pedicure doen?
Ik laat al niet graag een mani doen. Ook al zijn ijn voeten niet zo erg als ijn handen, verre vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Nope, van m'n voeten blijven ze af.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen gefrot aan mijn voetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh, kak... da's niet lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
fuck mee, volgens mij heb ik heel on-zen zemmerseczeem opgelopen van de week
het zit tussen m'n grote teen en die daarnaast, en ik draag teenslippers
Ik zou voor de zekerheid een cremepje kopen voor het geval het escaleert, want daar word je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |