ik volg hem nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef RenRen- het volgende:
HAHAHA Het begon al vroeg
mijn moeder: "Ze eet NIETS. Ik neem ook volgende week brood mee en smeerkaas mee en de magnetron mee en ik neem alles mee. Nee echt"
mijn oma "Geeeek"
mam "Nee echt"
oma "Er is daar toch ook brood"
Ik lust. Niets. Ik eet geen dingen die rood, oranje of paars zijn. Hoe idioot het ook klinkt, ik kan het niet binnenhouden. En nu kijk ik een video van toen ik klein wasquote:
owwwwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lust. Niets. Ik eet geen dingen die rood, oranje of paars zijn. Hoe idioot het ook klinkt, ik kan het niet binnenhouden. En nu kijk ik een video van toen ik klein wasEn et die quote was ik 0
Neee, jeugdvideo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
owwww![]()
ik dacht dat het over de hond ging
Blinddoek omquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lust. Niets. Ik eet geen dingen die rood, oranje of paars zijn. Hoe idioot het ook klinkt, ik kan het niet binnenhouden. En nu kijk ik een video van toen ik klein wasEn et die quote was ik 0
Oh, over dat. Ik lust. Niets. Is het o die pauze en die mee te benadrukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
RenRen, waarom. Typ jij zo.
Met van die punten. Tussen je zinnen. ?
Is dat nieuwe straattaal en heb ik. Iets gemist?
ik zie het je vaker doen, vandaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, over dat. Ik lust. Niets. Is het o die pauze en die nee te benadrukken
Ik heb een hekel aan ... odat ik het dan net vind lijken op iets heul dramatisch of dat het gesprek traag vordert. En daaro gebruik ik soms een punt om de pauze eer te benadrukken, want ik gebruik best vaak een komma.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie het je vaker doen, vandaarMaar in schrijftaal zijn er toch leestekens om een pauze aan te geven? Zoals de , en de ...
De taalnerd in mij vindt dit altijd zo jammerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan ... odat ik het dan net vind lijken op iets heul dramatisch of dat het gesprek traag vordert. En daaro gebruik ik soms een punt om de pauze eer te benadrukken, want ik gebruik best vaak een komma.
En dan nogHet is een foru, ik ken alle taalregels prima, aar hier vind ik dat ik e daar niets van aan hoef te trekken
Nasiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
hoeft ook niet. But beware of the taalnasi
[ afbeelding ]
Ik ben ook een enore taalnerd, dus fouten herken ik hartstikke goed, ik zal nooit jou/jouw verwarren oid, aar soms zijn normale regels niet genoeg o het sprekend te laten lijken. You snap?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De taalnerd in mij vindt dit altijd zo jammer
(Overigens is dat niet bedoeld als aanval ofzo, is slechts mijn persoonlijke opinie.)
Yuckquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OMG LEKKERRRRRR!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |