Wow. Heerlijk nummer weer. Mag een hit wordenquote:
quote:
Geupload in 2008, dus niet bepaald nieuw neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:03 schreef Jesse_James het volgende:
Ik weet dat ie niet echt nieuw is. Maar voor mij wel dus ik hoop voor meer mensen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef Boldface het volgende:
De release van Body Talk part 1 is nog maar kort geleden, maar Robyn komt al met deel 2 uit de serie van drie: Body Talk part 2.
De eerste single, die in een akoestische versie al op deel 1 stond, is Hang With Me
Tof inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef Boldface het volgende:
De release van Body Talk part 1 is nog maar kort geleden, maar Robyn komt al met deel 2 uit de serie van drie: Body Talk part 2.
De eerste single, die in een akoestische versie al op deel 1 stond, is Hang With Me
Robyn is sowieso meesterlijk goed bezig.quote:
Uffiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:05 schreef henkde_j het volgende:
Hé, dat is van dezelfde artiest als dit zomerplaatje (met geweldige clip):quote:
Wat een goede plaat zeg. Katy Perry muziek is voor mij nu echt bevestigd dat ze gewoon top is. Samen met Timbaland, Californian Gurls etc. etc. Ik was al lichtelijk fan van haar maar nu helemaal.quote:
Vroeger was alles Uffie beter.quote:
Hij blijft het ook maar proberen na zijn ene hitje, jammer....quote:
Had een hele tijd geleden dit nummer op youtube gezien maar dan een live versie. Kon nergens een cdq versie vinden, nu gaat dat wel lukken denk ikquote:
Is dat niet gewoon een oud nummer?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:04 schreef Boldface het volgende:
The Doobie Brothers, - ja, die seventies-band van Listen To The Music en Long Train Runnin' - zijn terug met een nieuw album en een nieuwe single. Het liedje heet Nobody.
Re-recording van een nummer uit 1971, maar de eerste single van hun nieuwe album.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:21 schreef Grobbel het volgende:
Is dat niet gewoon een oud nummer?
Is inmiddels ook een hele fijne mix vanquote:
Ja, tof nummer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef kipknots het volgende:
Nieuwe single van Janelle Monae:
Geweldig nummer, clip is ook best leuk.
Voortreffelijke smaak heb jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ik weet niet of deze al eens gepost zijn, maar...![]()
Ja die Parov Stelar pas geleden volgens mij via Lastfm tegengekomen, fijne ontdekking geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voortreffelijke smaak heb jeThe Hoosiers zijn echt geweldig.
Van die Parov Stelar had ik al een oudere track op mijn computer staan:
(is dus een ouder nummer van hem, maar ook erg goed)
Jep heb hem aantal maanden geleden getipt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Swomp het volgende:
Kickstart nummer van 3fm!
Weet niet of die bij jullie al bekend is ! Voor mij iig nieuw![]()
De eerste dingen die in mij opkomen zijn "lekker gek" en "kort pittig kapsel"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef donroyco het volgende:
Eerste Nederlandse rapnummer wat me kan bekorenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:39 schreef Ritmo het volgende:
-edit- Ow stond er al.Nou ja, is het waard om nog een keer vermeld te worden.
3FM draait m regelmatig, erg fijne plaat inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Eerste Nederlandse rapnummer wat me kan bekoren
Zal bij sommigen wel bekend zijn, maar nog niet echt doorgebroken![]()
Heb hem van Slam FMquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
3FM draait m regelmatig, erg fijne plaat inderdaad.
/edit zie dat het een remix is, ook heul fijn.
quote:AANTAL KEER UITGEZONDEN
93
UITGEZONDEN DOOR
3FM (11) Slam FM (55) DeepFM (5) Pro FM (22)
Al ongeveer een half jaar bekend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag hoor ik dat nummer vaak op de radio, en ik krijg er geen genoeg van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Origineel wordt zelfs al op de radio gedraaid inderdaad, dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al ongeveer een half jaar bekend.
Die versie dus niet dus boeiendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Origineel wordt zelfs al op de radio gedraaid inderdaad, dat zegt genoeg.
OT:
Eerlijk gezegd hoor ik alleen die versie die ik postte op de radio, maar goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die versie dus niet dus boeiend.
Argh te laat. WIlde net louder postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Timo20 het volgende:
Wat een geweldige, groovy track is dit. Het is Katy B, 20 jaar en afkomstig uit zuid-Londen.
Dit kan nog wel eens grote hit gaan worden. Laten we `t hopen iig
In Engeland komt ie op 23 augustus officieel uit, wie weet volgt Nederland snel.
Op youtube is ook nog een andere track van d`r te vinden, die is iets meer up-tempo:![]()
Zo! Wat een leuk meisje en wat een fijne track (Louder)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Timo20 het volgende:
Wat een geweldige, groovy track is dit. Het is Katy B, 20 jaar en afkomstig uit zuid-Londen.
Dit kan nog wel eens grote hit gaan worden. Laten we `t hopen iig
In Engeland komt ie op 23 augustus officieel uit, wie weet volgt Nederland snel.
Op youtube is ook nog een andere track van d`r te vinden, die is iets meer up-tempo:![]()
Bij dit soort platen vraag ik me altijd af of zo'n artiest überhaupt nog weet in welk decennium we nu leven. Wie luistert er in godsnaam nog naar dit soort overgeproduceerde meuk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef Boldface het volgende:
Kim Wilde keert terug met een nieuwe single: Lights Down Low. Een lekker, pop-rocknummer dat deze week is uitgekomen. Het album verschijnt over twee weken.
Tof ja! Dit wordt ook wel watquote:
Dat album is al bijna een jaar oud. Maar het blijft tof.quote:
Een beetje een Boney M soundquote:
Is er al een dub versie van?quote:
Bedoel je specifiek met die sax (wat het is denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef boudemaniak het volgende:
vanaf 1:20![]()
Als iemand soortgelijke nummers weet graag laten weten
Weet iemand welke versie van dit nummer op de radio komt? De Original of Axwell & Henrik B. mix? Ik luister zelf niet veel naar de radio en wil hem gebruiken in een mix die makkelijk aanslaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Eindelijk ook in Nederlandquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
superleuk liedje om lekker los op te gaanquote:
whahahquote:
Dat moet haast wel een hit worden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef bonzai-bart het volgende:
Sorry als ie al eerder geplaatst was, dan heb ik er over heen gekeken.
Grappig liedje. Alsof Alain Clark aan het flippen is. En het heeft al bijna 1.750.000 views in vijf dagen tijd.quote:
"Hands" werkt niet meer via bovenstaande link. De link hieronder doet het vooralsnog wel:quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik zag hem er zo 1-2-3 niet tussen staan
Haha gruwelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef bonzai-bart het volgende:
Oh, dan mag de Mightyfools remix ook niet ontbrekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef bonzai-bart het volgende:
quote:
quote:
Oh fuckquote:
He eindelijk eens een keer "iets anders" van hem. Klinkt goed.quote:
quote:
zie alleen maar zwarte dudesquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe heet die dansstijl die die witte dude doet in het derde filmpjje?
Lijkt op :http://www.youtube.com/results?search_query=Turfing&aq=fquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe heet die dansstijl die die witte dude doet in het derde filmpjje?
Is al op TMF geplugd.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef gniffie het volgende:
deze komt me super bekend voor maar is pas 1 maand uit
Ik heb ze dit weekend live mogen zien, in het echt zijn ze net zo gek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef bonzai-bart het volgende:
ah, maar stond nog niet in top 40 daaromquote:
Ich will noch nicht gehen...quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:50 schreef Prixie het volgende:
Die is al maaaaaanden uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:59 schreef henkde_j het volgende:
Mocht je de sample bekend voorkomen...kan kloppen
![]()
Idd, lekker hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:28 schreef Timo20 het volgende:
En terwijl One van Swedish House Mafia eindelijk een hit wordt in Nederland, is ook hun volgende track al onderweg: "Miami to Ibiza"
Ze stellen me teleur, ik vind het niets, jammer.quote:
Geil, Black Milk beats.quote:Op maandag 13 september 2010 02:30 schreef Nober het volgende:
Black Milk - Deadly Medley (featuring Royce da 5'9 & Elzhi)
Ik ken Black Milk niet maar zag dat er een nieuw album uitkomt dus zodoende.quote:Op maandag 13 september 2010 02:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze stellen me teleur, ik vind het niets, jammer.
[..]
Geil, Black Milk beats.
moet de autotune er nog over ofzo, wat is dat valsquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:16 schreef brtausi het volgende:
Nieuw Kanye West nummer: Runaway. Voor het eerst te horen op de 2010 VMA's.
Hier de CDQ
Dus gewoon exact hetzelfde als het origineel, alleen dan met zijn zang erover.quote:
blij dat je mijn ogen hebt geopend, die kut phil moet mij niet als een easy lover zienquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dus gewoon exact hetzelfde als het origineel, alleen dan met zijn zang erover.![]()
Hij hoopt waarschijnlijk zijn eerdere succes van 'Can't Hurry Love' te herhalen, ook zo'n plaat die redelijk ongeďnspireerd werd overgenomen van een oude motown act (in dit geval the Supremes). Beetje jammer dit.
Wow, dit is lekker zeg. Black Video doet me denken aan Beach House, mooi nummer. Er is vast nog geen volledige plaat uit? Ik kan er verder niks over vinden.quote:Op maandag 6 september 2010 19:30 schreef KarelVH het volgende:
Gratis te downloaden op http://www.sxmusic.be/ trouwens.
Weer een belgische band die ik in de gaten moet houden
is hun enige andere voor zover ik weet.
Maar dan in het Spaans. Klinkt best ok!quote:
Aha tof, dat vergat ik te vragen in mijn eerdere post (en ik was even te lui om het zelf op te zoeken).quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken Black Milk niet maar zag dat er een nieuw album uitkomt dus zodoende.
Alweer een tof nummer van Ronson.quote:
Wauw.quote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef Cool_Runner het volgende:
Deze kon weleens groot worden denk ik. Wat een plaat.
Leuk leuk!quote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef Cool_Runner het volgende:
En toch ken ik het nummer al een hele lange tijd, misschien een cover of zo ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar dan in het Spaans. Klinkt best ok!
Gloedjenieuw ook zo te zien, heeft nog geen rating op Spotify.
klinkt als een sample (jaren '50-'60 wellicht?)quote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
En toch ken ik het nummer al een hele lange tijd, misschien een cover of zo ?
Lekker. Heeft wel iets weg van Kasabian.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
Deze ontdekte ik net op MM
Wat een heerlijke plaat!!
Kasabian? Vreemde associatie. Bandjes lijken voor geen meter op elkaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:23 schreef henkde_j het volgende:
Lekker. Heeft wel iets weg van Kasabian.![]()
Had die een week geleden ook ergens gezien, maar ik had niet het idee dat het iets ging toevoegen aan dit topicquote:Op woensdag 22 september 2010 13:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lekker. Heeft wel iets weg van Kasabian.![]()
Dit zal wel Bieber achterna gaan.
Slaat zeker aan bij mij, vind er ook aardig wat mainstream potentieel inzit (logisch vervolg op Yolanda B cool e.d.)quote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef Cool_Runner het volgende:
Komt trouwens vanquote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
En toch ken ik het nummer al een hele lange tijd, misschien een cover of zo ?
Vriend van mij is helemaal gek van Pt. II:quote:
Idd daar kon ik hem van, die ooit langskwam in een of andere remixquote:
Het is weer heerlijkquote:
Goed nummer, maar niet zo nieuw meerquote:
Half oktober geleuf ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is weer heerlijkIs het album inmiddels al uit?
![]()
Eindelijk officieel uit... wacht er al een halfjaar ofzo opquote:Op donderdag 30 september 2010 19:02 schreef Noxa het volgende:
Duck Sauce - Barbra Streisand
Briljant!!!
Sleepy Sun, altijd goed.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:36 schreef Kaasje. het volgende:
Faaaaacking kippevel/rillingen tijdens te intro en percussie breakdown.
haha lache ditquote:Op donderdag 30 september 2010 19:02 schreef Noxa het volgende:
Briljant!!!
Huh, die is toch al heel oud ?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:02 schreef Noxa het volgende:
Briljant!!!
Jezus wat slecht, en allemaal na-aperij.quote:
"this video is private. If you have been sent this video, make sure you accept the sender's friend request".quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
"this video is private. If you have been sent this video, make sure you accept the sender's friend request".
Ja, doei.Maar als ik het goed begrijp is dit een verkrachting van het oude Dorus-liedje?
Zo'n geniaal nummerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Timo20 het volgende:
Wordt al weken grijs gedraaid op de BBC Radio 1 maar nu is daar ook eindelijk de video clip en later deze maand komt `t album uit:
Katy B![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Zo'n geniaal nummer![]()
![]()
Net als I need air
Heb `m gevonden, deze remix bedoelde ik: Angello (die van Swedish House Mafia) remixquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]die is ook geniaal! 17 oktober komt `t album uit
![]()
![]()
Er is ook een remix van Perfect Stranger (weet ff niet meer welke) die iets meer up-tempo is dan dit origineel.
Had 'm op 3fm gehoord, lekker nummertjequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:23 schreef Daskaar het volgende:
Is zeker al een paar keer eerder gepost??quote:
Ontzettende bagger.quote:
Vond het best leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ontzettende bagger.![]()
Maar smakeloos NL kennende zal die snel genoeg in de top van de hitlijsten staan.
Na-aperij,quote:
Mja, ik zag hem vandaag ook en ik moest stiekem een beetje huilenquote:
Gramophonedziequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Na-aperij,
Gramophondzie
Americano
Loesje
Motten
En er zijn er nog wel een paar, Gramphondzie is en blijft de beste in mijn ogen, de rest vind ik persoonlijk stuk voor stuk bagger.
wat `n bagger idd.quote:
oh my gawhd. Wat een rotzooi, Loesje was een leuk op zich zelf staand incident. Maar dit is gewoon ronduit bagger.quote:
Geweldig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Compleet nieuw nummer van The Gorillaz:
Whaha wat een neppe zooi weer. Beetje patsen in gehuurde auto'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:
Net een kwartiertje online.
Zal ook wel weer een miljoen kijks gaan ophalen in eeen paar maanden.
kijks? wasda!?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:
Die is lekker ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Timo20 het volgende:
De nieuwe N*E*R*D* is fokking DIK!
geproduceerd door Daft Punk!
Wtf, waarschuw in het vervolg ff dat het heavy metal is.quote:
Deze versie is WEL nieuw. Dit is de single-versie van het nummer, die op het aanstaande album Body Talk part 3 staat. Klinkt goed trouwens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef Butterfly91 het volgende:
Oh, toch niet meer zo nieuw als ik dacht, datzelfde nummer staat al bijna 2 maanden op YT, maar dan akoestisch
Die meid doet het sowieso lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze versie is WEL nieuw. Dit is de single-versie van het nummer, die op het aanstaande album Body Talk part 3 staat. Klinkt goed trouwens.
Op haar Facebook-pagina zijn ook wat remixen te beluisteren. Lekker nummer, goede artiest!quote:
Eenseens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Op haar Facebook-pagina zijn ook wat remixen te beluisteren. Lekker nummer, goede artiest!
Uffie is leukquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:02 schreef Noxa het volgende:
Briljant!!!
En daarbij is ie al zeker van voor de zomer (alleen zonder videoclip)quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Gezien het aantal views, kon deze dancetrack wel eens op weg zijn om een grote hit te worden:
Voor de goede orde: Barbra Streisand is de titel van het nummer, niet de uitvoerende artiest
Ik skip altijd de 'kwaliteitsbijdragen' van Metaan, maar als ik dit lees:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:51 schreef Metaan het volgende:
Over nieuw gesproken.
Een half uur geleden uitgebracht:
... word ik zowaar toch nog nieuwsgierig.quote:This video has been removed as a violation of YouTube's Community Guidelines.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Oeps... *zucht*
Je ziet al snel iets over het hoofd hier. Maar goed: het nummer slaat dus behoorlijk aan.
Er zijn alweer 31 versies geupload zag ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik skip altijd de 'kwaliteitsbijdragen' van Metaan, maar als ik dit lees:
[..]
... word ik zowaar toch nog nieuwsgierig.
Laat Body Talk part 3 maar komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze versie is WEL nieuw. Dit is de single-versie van het nummer, die op het aanstaande album Body Talk part 3 staat. Klinkt goed trouwens.
Ik zal heel eerlijk zijn en zeggen dat ik deze stukken minder boeiend vind dan aNYway. En het is bovendien een wel erg goedkope cover/toegepaste sample, natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Gezien het aantal views, kon deze dancetrack wel eens op weg zijn om een grote hit te worden:
Voor de goede orde: Barbra Streisand is de titel van het nummer, niet de uitvoerende artiest
quote:Natuurlijk wel een echt hypebandje, dus dat is op zich niet zo vreemd.Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
Nog maar 4 uur online en nu al 63 keer bekeken...
quote:Die bass hadden ze iets steviger mogen maken.Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
Nog maar 4 uur online en nu al 63 keer bekeken... (Shit, ik kom toch niet zo "overtuigend" over als Metaan) (Desondanks is dit een leuk pop/dance-liedje)
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die bass hadden ze iets steviger mogen maken.
quote:Nummer is ook niet echt voor een dansvloer bedoeld. Neem aan dat je weinig op hebt met de huidige dreamwave/glofi scene en zo?Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nogal suf/rustig. Beetje meer power erin.
quote:Dit is Brokencyde zonder geschreeuw en met een vrouw erbijOp zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef FreeAttitude het volgende:
al een oud nummer, maar deze kan t wel eens gaan maken in de hitlijsten nu. hoor hem de laatste dagen steeds vaker voorbij komen.
quote:maar brokencyde is ook baas!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit is Brokencyde zonder geschreeuw en met een vrouw erbij
vind dit wel een fantastisch nummer![]()
quote:Gezien de hoeveelheid haters vind ik het heel lastig om te zeggen of je nou aan het trollen bent of nietOp zaterdag 23 oktober 2010 17:26 schreef FreeAttitude het volgende:
[..]
maar brokencyde is ook baas!![]()