Deze versie is WEL nieuw. Dit is de single-versie van het nummer, die op het aanstaande album Body Talk part 3 staat. Klinkt goed trouwens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef Butterfly91 het volgende:
Oh, toch niet meer zo nieuw als ik dacht, datzelfde nummer staat al bijna 2 maanden op YT, maar dan akoestisch
Die meid doet het sowieso lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze versie is WEL nieuw. Dit is de single-versie van het nummer, die op het aanstaande album Body Talk part 3 staat. Klinkt goed trouwens.
Op haar Facebook-pagina zijn ook wat remixen te beluisteren. Lekker nummer, goede artiest!quote:
Eenseens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Op haar Facebook-pagina zijn ook wat remixen te beluisteren. Lekker nummer, goede artiest!
Uffie is leukquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:02 schreef Noxa het volgende:
Duck Sauce - Barbra Streisand
Briljant!!!
En daarbij is ie al zeker van voor de zomer (alleen zonder videoclip)quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Gezien het aantal views, kon deze dancetrack wel eens op weg zijn om een grote hit te worden:
Voor de goede orde: Barbra Streisand is de titel van het nummer, niet de uitvoerende artiest
Ik skip altijd de 'kwaliteitsbijdragen' van Metaan, maar als ik dit lees:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:51 schreef Metaan het volgende:
Over nieuw gesproken.
Een half uur geleden uitgebracht:
... word ik zowaar toch nog nieuwsgierig.quote:This video has been removed as a violation of YouTube's Community Guidelines.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Oeps... *zucht*
Je ziet al snel iets over het hoofd hier. Maar goed: het nummer slaat dus behoorlijk aan.
Er zijn alweer 31 versies geupload zag ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik skip altijd de 'kwaliteitsbijdragen' van Metaan, maar als ik dit lees:
[..]
... word ik zowaar toch nog nieuwsgierig.
Laat Body Talk part 3 maar komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze versie is WEL nieuw. Dit is de single-versie van het nummer, die op het aanstaande album Body Talk part 3 staat. Klinkt goed trouwens.
Ik zal heel eerlijk zijn en zeggen dat ik deze stukken minder boeiend vind dan aNYway. En het is bovendien een wel erg goedkope cover/toegepaste sample, natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Gezien het aantal views, kon deze dancetrack wel eens op weg zijn om een grote hit te worden:
Voor de goede orde: Barbra Streisand is de titel van het nummer, niet de uitvoerende artiest
quote:Natuurlijk wel een echt hypebandje, dus dat is op zich niet zo vreemd.Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
Nog maar 4 uur online en nu al 63 keer bekeken...
quote:Die bass hadden ze iets steviger mogen maken.Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
Nog maar 4 uur online en nu al 63 keer bekeken... (Shit, ik kom toch niet zo "overtuigend" over als Metaan) (Desondanks is dit een leuk pop/dance-liedje)
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die bass hadden ze iets steviger mogen maken.
quote:Nummer is ook niet echt voor een dansvloer bedoeld. Neem aan dat je weinig op hebt met de huidige dreamwave/glofi scene en zo?Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nogal suf/rustig. Beetje meer power erin.
quote:Dit is Brokencyde zonder geschreeuw en met een vrouw erbijOp zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef FreeAttitude het volgende:
al een oud nummer, maar deze kan t wel eens gaan maken in de hitlijsten nu. hoor hem de laatste dagen steeds vaker voorbij komen.
quote:maar brokencyde is ook baas!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit is Brokencyde zonder geschreeuw en met een vrouw erbij
vind dit wel een fantastisch nummer![]()
quote:Gezien de hoeveelheid haters vind ik het heel lastig om te zeggen of je nou aan het trollen bent of nietOp zaterdag 23 oktober 2010 17:26 schreef FreeAttitude het volgende:
[..]
maar brokencyde is ook baas!![]()
quote:nee, geen trollOp zaterdag 23 oktober 2010 17:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid haters vind ik het heel lastig om te zeggen of je nou aan het trollen bent of niet
quote:Dude, die tandenOp zaterdag 23 oktober 2010 01:43 schreef Metaan het volgende:
quote:Hij lijkt wel een beetje op je usericon.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:22 schreef ebke het volgende:
[..]
Dude, die tanden![]()
Te triest gewoon....
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op je usericon.
quote:Ik zie nu zelfs dat dat nummer op 1 staat in de Billboard Hot 100Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef FreeAttitude het volgende:
[..]
nee, geen trollmn last.fm staat vol met screamo en shizzle.. maar die ga ik hier niet geven natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |