Half oktober geleuf ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is weer heerlijkIs het album inmiddels al uit?
![]()
Eindelijk officieel uit... wacht er al een halfjaar ofzo opquote:Op donderdag 30 september 2010 19:02 schreef Noxa het volgende:
Duck Sauce - Barbra Streisand
Briljant!!!
Sleepy Sun, altijd goed.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:36 schreef Kaasje. het volgende:
Faaaaacking kippevel/rillingen tijdens te intro en percussie breakdown.
haha lache ditquote:Op donderdag 30 september 2010 19:02 schreef Noxa het volgende:
Briljant!!!
Huh, die is toch al heel oud ?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:02 schreef Noxa het volgende:
Briljant!!!
Jezus wat slecht, en allemaal na-aperij.quote:
"this video is private. If you have been sent this video, make sure you accept the sender's friend request".quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
"this video is private. If you have been sent this video, make sure you accept the sender's friend request".
Ja, doei.Maar als ik het goed begrijp is dit een verkrachting van het oude Dorus-liedje?
Zo'n geniaal nummerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Timo20 het volgende:
Wordt al weken grijs gedraaid op de BBC Radio 1 maar nu is daar ook eindelijk de video clip en later deze maand komt `t album uit:
Katy B![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Zo'n geniaal nummer![]()
![]()
Net als I need air
Heb `m gevonden, deze remix bedoelde ik: Angello (die van Swedish House Mafia) remixquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]die is ook geniaal! 17 oktober komt `t album uit
![]()
![]()
Er is ook een remix van Perfect Stranger (weet ff niet meer welke) die iets meer up-tempo is dan dit origineel.
Had 'm op 3fm gehoord, lekker nummertjequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:23 schreef Daskaar het volgende:
Is zeker al een paar keer eerder gepost??quote:
Ontzettende bagger.quote:
Vond het best leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ontzettende bagger.![]()
Maar smakeloos NL kennende zal die snel genoeg in de top van de hitlijsten staan.
Na-aperij,quote:
Mja, ik zag hem vandaag ook en ik moest stiekem een beetje huilenquote:
Gramophonedziequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Na-aperij,
Gramophondzie
Americano
Loesje
Motten
En er zijn er nog wel een paar, Gramphondzie is en blijft de beste in mijn ogen, de rest vind ik persoonlijk stuk voor stuk bagger.
wat `n bagger idd.quote:
oh my gawhd. Wat een rotzooi, Loesje was een leuk op zich zelf staand incident. Maar dit is gewoon ronduit bagger.quote:
Geweldig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Compleet nieuw nummer van The Gorillaz:
Whaha wat een neppe zooi weer. Beetje patsen in gehuurde auto'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:
Net een kwartiertje online.
Zal ook wel weer een miljoen kijks gaan ophalen in eeen paar maanden.
kijks? wasda!?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:
Die is lekker ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Timo20 het volgende:
De nieuwe N*E*R*D* is fokking DIK!
geproduceerd door Daft Punk!
Wtf, waarschuw in het vervolg ff dat het heavy metal is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |