Vroeger was alles Uffie beter.quote:
Hij blijft het ook maar proberen na zijn ene hitje, jammer....quote:
Had een hele tijd geleden dit nummer op youtube gezien maar dan een live versie. Kon nergens een cdq versie vinden, nu gaat dat wel lukken denk ikquote:
Is dat niet gewoon een oud nummer?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:04 schreef Boldface het volgende:
The Doobie Brothers, - ja, die seventies-band van Listen To The Music en Long Train Runnin' - zijn terug met een nieuw album en een nieuwe single. Het liedje heet Nobody.
Re-recording van een nummer uit 1971, maar de eerste single van hun nieuwe album.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:21 schreef Grobbel het volgende:
Is dat niet gewoon een oud nummer?
Is inmiddels ook een hele fijne mix vanquote:
Ja, tof nummer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef kipknots het volgende:
Nieuwe single van Janelle Monae:
Geweldig nummer, clip is ook best leuk.
Voortreffelijke smaak heb jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ik weet niet of deze al eens gepost zijn, maar...![]()
Ja die Parov Stelar pas geleden volgens mij via Lastfm tegengekomen, fijne ontdekking geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voortreffelijke smaak heb jeThe Hoosiers zijn echt geweldig.
Van die Parov Stelar had ik al een oudere track op mijn computer staan:
(is dus een ouder nummer van hem, maar ook erg goed)
Jep heb hem aantal maanden geleden getipt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Swomp het volgende:
Kickstart nummer van 3fm!
Weet niet of die bij jullie al bekend is ! Voor mij iig nieuw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |