Dat moet haast wel een hit worden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef bonzai-bart het volgende:
Sorry als ie al eerder geplaatst was, dan heb ik er over heen gekeken.
Grappig liedje. Alsof Alain Clark aan het flippen is. En het heeft al bijna 1.750.000 views in vijf dagen tijd.quote:
"Hands" werkt niet meer via bovenstaande link. De link hieronder doet het vooralsnog wel:quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik zag hem er zo 1-2-3 niet tussen staan
Haha gruwelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef bonzai-bart het volgende:
Oh, dan mag de Mightyfools remix ook niet ontbrekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef bonzai-bart het volgende:
quote:
quote:
Oh fuckquote:
He eindelijk eens een keer "iets anders" van hem. Klinkt goed.quote:
quote:
zie alleen maar zwarte dudesquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe heet die dansstijl die die witte dude doet in het derde filmpjje?
Lijkt op :http://www.youtube.com/results?search_query=Turfing&aq=fquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe heet die dansstijl die die witte dude doet in het derde filmpjje?
Is al op TMF geplugd.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef gniffie het volgende:
deze komt me super bekend voor maar is pas 1 maand uit
Ik heb ze dit weekend live mogen zien, in het echt zijn ze net zo gek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef bonzai-bart het volgende:
ah, maar stond nog niet in top 40 daaromquote:
Ich will noch nicht gehen...quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:50 schreef Prixie het volgende:
Die is al maaaaaanden uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:59 schreef henkde_j het volgende:
Mocht je de sample bekend voorkomen...kan kloppen
![]()
Idd, lekker hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:28 schreef Timo20 het volgende:
En terwijl One van Swedish House Mafia eindelijk een hit wordt in Nederland, is ook hun volgende track al onderweg: "Miami to Ibiza"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |