De eerste dingen die in mij opkomen zijn "lekker gek" en "kort pittig kapsel"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef donroyco het volgende:
Eerste Nederlandse rapnummer wat me kan bekorenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:39 schreef Ritmo het volgende:
-edit- Ow stond er al.Nou ja, is het waard om nog een keer vermeld te worden.
3FM draait m regelmatig, erg fijne plaat inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Eerste Nederlandse rapnummer wat me kan bekoren
Zal bij sommigen wel bekend zijn, maar nog niet echt doorgebroken![]()
Heb hem van Slam FMquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
3FM draait m regelmatig, erg fijne plaat inderdaad.
/edit zie dat het een remix is, ook heul fijn.
quote:AANTAL KEER UITGEZONDEN
93
UITGEZONDEN DOOR
3FM (11) Slam FM (55) DeepFM (5) Pro FM (22)
Al ongeveer een half jaar bekend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag hoor ik dat nummer vaak op de radio, en ik krijg er geen genoeg van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Origineel wordt zelfs al op de radio gedraaid inderdaad, dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al ongeveer een half jaar bekend.
Die versie dus niet dus boeiendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Origineel wordt zelfs al op de radio gedraaid inderdaad, dat zegt genoeg.
OT:
Eerlijk gezegd hoor ik alleen die versie die ik postte op de radio, maar goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die versie dus niet dus boeiend.
Argh te laat. WIlde net louder postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Timo20 het volgende:
Wat een geweldige, groovy track is dit. Het is Katy B, 20 jaar en afkomstig uit zuid-Londen.
Dit kan nog wel eens grote hit gaan worden. Laten we `t hopen iig
In Engeland komt ie op 23 augustus officieel uit, wie weet volgt Nederland snel.
Op youtube is ook nog een andere track van d`r te vinden, die is iets meer up-tempo:![]()
Zo! Wat een leuk meisje en wat een fijne track (Louder)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Timo20 het volgende:
Wat een geweldige, groovy track is dit. Het is Katy B, 20 jaar en afkomstig uit zuid-Londen.
Dit kan nog wel eens grote hit gaan worden. Laten we `t hopen iig
In Engeland komt ie op 23 augustus officieel uit, wie weet volgt Nederland snel.
Op youtube is ook nog een andere track van d`r te vinden, die is iets meer up-tempo:![]()
Bij dit soort platen vraag ik me altijd af of zo'n artiest überhaupt nog weet in welk decennium we nu leven. Wie luistert er in godsnaam nog naar dit soort overgeproduceerde meuk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef Boldface het volgende:
Kim Wilde keert terug met een nieuwe single: Lights Down Low. Een lekker, pop-rocknummer dat deze week is uitgekomen. Het album verschijnt over twee weken.
Tof ja! Dit wordt ook wel watquote:
Dat album is al bijna een jaar oud. Maar het blijft tof.quote:
Een beetje een Boney M soundquote:
Is er al een dub versie van?quote:
Bedoel je specifiek met die sax (wat het is denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef boudemaniak het volgende:
vanaf 1:20![]()
Als iemand soortgelijke nummers weet graag laten weten
Weet iemand welke versie van dit nummer op de radio komt? De Original of Axwell & Henrik B. mix? Ik luister zelf niet veel naar de radio en wil hem gebruiken in een mix die makkelijk aanslaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Eindelijk ook in Nederlandquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
superleuk liedje om lekker los op te gaanquote:
whahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |